Bluebeard's Castle



Save your sister from Bluebeard’s Castle in this incredible Hidden Object Puzzle Adventure game! After the nefarious Count Bluebeard decides to marry your sister Clarice, you realize that every one of his previous wives have turned up dead! Solve perplexing puzzles, scour gorgeous locations, and find useful items as you save Clarice from an untimely death at the hands of a madman and escape from Bluebeard’s Castle!361,71Mb.



İndirmek için tıklayınız-Click to download


WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 18 yorum

12 Kasım 2011 11:21

mersi patloncum... bakalım ve yazalımmm..

12 Kasım 2011 12:36

grafik güzel,puzzler güzel,guide yok daha nolsun :))
tek kusur mekan değiştikçe loading beklemesi ki oda hemen doluyor.ha birde defterimiz yok yav,deftersiz biz bir hiçiz ama napalım !

12 Kasım 2011 14:13

oyun sorunsuz yüklendi ve açıldı grafikler gayet güzel daha başındayım ama genel görüntü gayet güzel

12 Kasım 2011 17:38

oyunun içinde yok ama yinede Sis sağolsun,WALKTHROUGH eklemiş.

12 Kasım 2011 23:03

ben kovaya knulacak taşları alamıyorum.bug olabilirmi.

13 Kasım 2011 03:50

gayet güzel oyundu.sadece mekan geçişlerindeki yüklemelerden dolayı biraz ağır kaldı.O sıralarda da çaydan bir yudum alma fırsatı bulduğum için iyi bile oldu diyebilirim :))


Teşekkürler admin...

13 Kasım 2011 10:43

allam ya ne körüm saatlerce kapısında oklar olan pazılı yapıp kapıyı açamadım. meğersem kıssa kalan okun ucu kızın odasında olması gereken şekli tarif broşürünün üstündeymiş. ben onu o yazıya ait şskil sanıyodum hep. inat etim walkıda indirmedim ama sonunda buldum. teşekkürler güzel oyun

13 Kasım 2011 13:17

Çok güseldi efenim teşkler :)

13 Kasım 2011 13:35

teşekkürler oyun çok güzel puzzeler de gayet rahat skipsiz çözülecek cinsten kış bahçesine geldiğinizde kartal başı puzzeli için mutfakta ocağın üstünde ki gazete küpürlerinden çözümü not etmek gerekiyor birde ben en çok çalışma odasındaki ateşin içinde olan köpekli gizli oda da takıldım ateşi söndürüp şekli doğru noktaya getirdiğinizde çalışma odasında oluşturduğunuz baskılı notu kuru kafanın ağız boşluğuna tam ortalamak gerekiyor yoksa benim gibi 5 dak uğraşır durursunuz:)
bence oyun walksız gayet rahat oynanacak cinsten ve eğlenceli

13 Kasım 2011 14:14

ben daha o denizli puzzleımsı da şimşekli bulutu yerleştiremedi gitti ya ammada inatçıymış :))

13 Kasım 2011 14:19

evet buldum şimdi ıslatıcakmışız bulutu :P

13 Kasım 2011 19:39

evet bitti. bazı yerleri uğraştırıyo ama olsun. ben en çok ateş böceği toplamak içn boş lambayı yerleştirmekte zorlandım dı meğersem ondan önce bişiler yapılması gerekiyomuş.. çok zevk aldım keşke biraz daha uzun olsaydı... teşekkürler...

13 Kasım 2011 20:35

ingilizce hintle biraz zorlandım.sonra 2 defamı ne walktrougha baktım ilk kez bu kadar az :P yayında ve yapımda emeği geçen arkadaşlara teşekkürler :))

14 Kasım 2011 15:58

Sıradaki gelsin :PP

15 Kasım 2011 11:34

oyun,grafikler ve özellikle puzzler çok güzel yaratıcı..buraya kadar sorun yok amma vede velakin aradaki loadingler beni çok sıktı.belkide ilk başlayanlara normal gelir de bizim gibi hog canavarları için çok uzun bir süreydi!

18 Kasım 2011 00:10

ay arkadaşlar ya bu posesionnu koyamadm ben gtti hazrlayamadm nasıl yapıcaz bi türlü anlamadm

16 Aralık 2011 15:47

güzel oyunmuş gerçekten emeğnize sağlık..birde geçişlerde bekletmese tadından yenmezmiş...

16 Aralık 2011 17:07

oyunu yükledim 2 parttan ama açamıyorum

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template