Angel Code: A Linda Hyde Mystery



Unravel the mysteries of Templars and the Holy Grail with Linda Hyde and Raphael, a divine messenger sent from the Heaven. Let yourself be drawn into the incredible sequence of events starting when Linda inherits a house in Rome. It turns out to be a part of intrigue leading to shocking discoveries. Linda has to find the Holy Grail before the Moon Temple organization awakes the devilish deity of Baphomet and brings the apocalypse to the world.* ABSORBING MIX OF A HIDDEN OBJECT AND ADVENTURE introducing a storyline with a romantic twist.
* SOLVE THE TEMPLAR MYSTERY and uncover the secret behind the old ring.
* CHALLENGING PUZZLES AND MIND-BENDING MINI-GAMES. It's up to you to find the clues and put the pieces together.
* Sequel to Vampire Mansion - A Linda Hyde Mystery. 150,69Mb.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

10 Kasım 2011 14:32

evett.....bakıyoruz ve yazıyoruz.

10 Kasım 2011 14:48

oyun düz değil ama tam ekran seçeneği olmasına rağmen geçmedi.diğer seçenekleride denedim olmadı.dolayısıyla bazı alınan objeler ekranın altında kalıyor yav...

10 Kasım 2011 14:57

aynen ya ne salak bi durum settingdebi yığın ıvır zıvır yaptım inventroryi azıcık görüyom böle oynanmazki

10 Kasım 2011 15:52

ben 4.3 seçeneği ve full ekran yapınca gayet normale döndü

10 Kasım 2011 16:57

evet sis aynen dediğini yaptım,zaten daha öncede yapmıştımda full ekran seçeneğinin sağında varla yok arası yeri ok.lememişim.muck canımmm

10 Kasım 2011 17:20

benim gibi kek olmaz ama yinede yazayım,hos ekranında kelimelerin 'more' yazan yeri varmışşşş
birde aşağı inince camı çekiçle kırıyoruz yani oyunda alınan objeler ve aktiflenecek yerler parıldanak parlamıyor. ee alıştık tabiki hazıra :))

10 Kasım 2011 17:42

oyun kapadığım yerden başlamıyor,tee en başa dönmüyor ama save bıraktığım yerden olmuyor yani..sizde ?

11 Kasım 2011 03:31

Diğer oyunlara göre çok tatsız tuzsuz bir oyun..Çok yavan.Ama yine de teşekkürler..

12 Kasım 2011 11:39

ilk kez bu kadar keyiflenerek ve zevkle bir oyun sildim!

13 Kasım 2011 10:38

daha bitiremedim fena değil ama ne biliyim o cörsır beni biraz yordu. bide oynayıp bi bölüm geçtim 2. bölümde tekrar eski mekana gittim kapıları farklı şekilde açıp gene farklı item buldum ama sanki herşey aynıydı. neyse bunu oyunsuz kalınca oynamak üzere bi kenara bırakıyorum.

3 Aralık 2011 16:41

i'm stuck in the grave after throwing the bowl of blood in the water please help me.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template