Weird Park Broken Tune Collectors Edition



Explore a haunted amusement park in Weird Park: Broken Tune! Take the role of a private detective hired to investigate a rash of "accidental" deaths that befell those who worked at the park before city officials shut it down. Investigate amazing locations carefully in this incredible Hidden Object Puzzle Adventure game! Tread carefully to make it out of this Weird Park alive and discover the murderer!697.20 MB





İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 15 yorum

29 Ekim 2011 13:07

bekleyin bildiriciim efem :P

29 Ekim 2011 13:22

ilk linkten indirmeye başladım.

29 Ekim 2011 13:28

güzel oyun millet başlayın...çok tıklamayın cursor abi hemen kızıyor :)

29 Ekim 2011 19:10

İndirdim indirdim :) birazdan başlarım :D

29 Ekim 2011 22:37

oyun güzel.bıkmadan,zevkle oynanacak bir oyun...

29 Ekim 2011 23:12

ben kendimi hızlı tüketiyorum oyunları diye düşünürken burada aslında daha emekleme safasında olduğumu fark ettim :-D

30 Ekim 2011 03:38

oyun gayet güzel hiç yormadan ilerliyor.Teşekkürler admin...

30 Ekim 2011 16:39

Gayet güzel ve keyifli oyun, teşekkürler sn admin...

31 Ekim 2011 11:32

Dün bitti genel olarak güzel bir oyundu. Su dediğin gibi cursor abi çok sinirli hemen sinirleniyo. Korkumdan acaip kastım kendimi :D

31 Ekim 2011 12:54

bonus dahil bitti. güzel oyundu
teşekkürler admin

31 Ekim 2011 17:53

güzeldi tşk ederiz

2 Kasım 2011 16:11

bende yükledim az önce inşallah sorunsuz açılırda bende oynarım yorumlarınızdan dolayı baya bir heves yaptım işallah benim pc oyun bozanlık yapmazda açar oyunu

3 Kasım 2011 12:17

işte bana göre oyun dediğin budur puzzler var, obje bulma var grafikler güzel, konu anlaşılır şekilde net ama en önemlisi objeleri bulmaya çalışırken gözleriniz bozulma radesine gelmeden bulabiliyorsunuz.
oyun çok güzeldi teşekkürler

5 Haziran 2012 13:33

inidirilmiyor

5 Haziran 2012 13:54

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template