Strange Cases: The Secrets of Grey Mist Lake Collector's Edition



Discover the Secrets of Grey Mist Lake! FBI Agent Claire Ellery has discovered another Strange Case and she needs your help to get to the bottom of a set of strange circumstances. Explore a town only spoken of in legend in this incredible Hidden Object Puzzle Adventure game and save the day. Dive into Strange Cases: The Secrets of Grey Mist Lake and uncover an incredible story with shocking twists! 444,31Mb.

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista
CPU: 1.6 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 527 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

SERİNİN ESKİ OYUNLARI İÇİN

The Tarot Card Mystery
The Lighthouse Mystery
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 19 yorum

25 Ekim 2011 02:19

ben bu oyunun demosunu oynadım. oyunu 2 kere ayrı ayrı linklerden indirmeme rağmen oyun açılınca ekranda pır, pırlanma ve dalgalanma geçmedi. buna rağmen biraz oynayım düzelir dedim bi - iki şey yaptım pat diye error verdi. acsses violet hatası veriyor.

25 Ekim 2011 02:27

oyunu kurup acabildiginize gore oyun dosyasinda sorun yok.system requirements kismini kontrol edin.belki pc desteklemiyordur

25 Ekim 2011 03:27

ama bir gün önce şakır şakır hiç sorun yaşamadan demosunu oynadım. sistemim de çok rahat karşılıyor. 3.00 Ghz CPU var. ATI radeon 9550 ekran kartı. aaa galiba sorun RAM da 1.0 GB. ben bunu 1.5 biliyodum. peki RAM yetersizse demoyu nasıl oynadım.

25 Ekim 2011 03:37

bozo,
simdi demoyu oynadiktan sonra demo oyun uninstall ne sekilde yaptiniz?teknik destek linkinde bulabileceginiz bazi temizlik programlari vardir.onlardan birini kullanmanizi tafsiye ederim.
oyuna gereken ram zaten 1 gb. ram sorunu yok .oyunlari manuel olarak sildiginiz zaman mutlaka pc icinde bazi program parcalari kalir. belki demo dosyada oyunu bozan bir kodlama vardir bilemem ben demo dosyayi gormeden.
your uninstaller gibi bir uninstall programi kullanabilirsiniz.ya da baslat menusunde calistir yazip sonra regedit komutu verip gelen menude oyun adiyla arama yapip bulunan dosyalari silebilirsiniz.

25 Ekim 2011 13:18

birde ben deneyim bakalım oyunu...

25 Ekim 2011 14:28

bozocum oyunda sorun yok normal başladı bende....

oyun güzel arkadaşlar,çok az baktım ama sanırım gidilecek bir dolu mekan var,grafik falan güzel işte :) yanlız hint regular modu seçmeme rağmen çok geç doluyor gibi...

25 Ekim 2011 14:59

İndiriyorum , sağol sn.admin :))

25 Ekim 2011 17:31

ben bu pc yi kırcam yav. sabah açtım oyunu sanki dünkü sorunları ben yaşamadım. oyun tıkır, tıkır çalışıyo. ne pır, pır kaldı ne akces vioşet uyarısı. kesin tozlandı bu kasa yada kedi tüyü doldu. demek akşam o saatlerde ısınınca saçmalıyo.

25 Ekim 2011 19:04

bunun bir benzerini önceden oynamıştım kartlardan hatırladım.
Bu arada başta yılanlı kapı için
yılanın dili iki kere ileri sonra sağa sonra sola kapı açılıyor.

25 Ekim 2011 20:48

oyun çok keyifli geldi bana...severek oynuyoruz efemm.
hazovir;sanırım demosunu oynamışındır ve guide iyiki var bazen takılıyorum ben.

25 Ekim 2011 23:36

bilmiyorum ki epey olmuştu. oynayalı. gguide kullanmıyorum. Bu arada ağaçta örümcek ağındaki kağıdı almak için evin içinde merdivenin orda fotoların yanında sinek var onu kavanoza alıp örümcek ağına bırakınca kartı alıp nesneleri arayabiliyoruz.
İçerde de kadının çantasında kelebek anahtar lazım o da merdivenin ordaki dolapta Kapının sağında. fotoyu tamamlayınca çekmece açılıyo ordan alınıyor kelebek.

26 Ekim 2011 02:57

evet admin her yardım için teşekkürler. benim pc min sorunu sanırım pislenmekmiş. içini gene açtım bi yığın kedi tüyü dolmuş. onlar pervaneleri tıkayıp saatlerce de pc açık olunca fazla ısınmadan sapıtmış sanırım. çünki 2 adet temizlik programım var birisi CPU yu da gösteriyor ısı olayını ben ona dikkat etmemişim. temizlenip soğuyunca herşey normale döndü. tekrar teşekkürler

26 Ekim 2011 16:46

Valla çok güzeldi, keyifle oynadım ,tavsiye olunur...

26 Ekim 2011 21:48

musket ne diye aranırsanız eğer bildiğimiz pistol yani tabanca :d

28 Ekim 2011 13:05

bitti güzel oyundu.

28 Ekim 2011 23:01

bende de takıntı işte önce ki serileri varsa ilk onları indirip oyuna sırasıyla başlıyorum ama bu sefer maalesef ilk bölümde "The Tarot Card Mystery" linkler silinmiş:( ilk bölümü bulana kadar bekleyeceğim artık napalım

29 Ekim 2011 23:23

"The Tarot Card Mystery" linkini bu kadar hızlı yenilediğiniz için tekrardan çok teşekkür ederim

7 Şubat 2012 17:19

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template