Secrets of the Past Mothers Diary



Uncover the Secrets of the Past: Mothers Diary! A main character of this game receives an unusual birthday gift from her foster parents - a letter written by her real mother. The girl desperately wants to know the truth about her origins and begins her own investigation. It seems that all roads lead her to a haunted and abandoned mansion. A terrible tragedy occurred in that place many years ago. But old houses keep secrets well! This is a story about love, death, treachery and lies. Can a young and innocent girl unravel the dangerous secrets of the past?229,22Mb.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 18 yorum

22 Ekim 2011 18:00

ay anacım hankisini oynayacağımı şaşırdım ama olmazki! kınıyorum :P

22 Ekim 2011 18:26

oyun güzel,sevdiğimiz türden arkadaşlar ama benim pc de ilk kez mouse yavaşladı bir oyunda,sanırım mouse ayarı yapılıp oynanması lazım.

22 Ekim 2011 19:10

katıldım sana su...güzel oyun benim pc de bi yavaşlama olmadı...

22 Ekim 2011 23:48

indiriyorum bakalım inşallah sorunsuz açılır:)

23 Ekim 2011 13:16

Oyun güzel de göze basınca çok bekleniyor, oyundan mı bilmem yavaş biraz..

23 Ekim 2011 21:04

balerin figürünün hangi şekle getirileceğini üst kattaki şöminenin içinde buluyoruz.ama şeklin tabletini alamadım,sol alttaki deftere de işlenmedi.balerine gidiyorum,tablet ipucu lazım diyor,tabletin oraya gidiyorum yerinde yok.ya bug var ya da bende oyun kafayı yedi :0)

24 Ekim 2011 16:43

oyun güzel yalnız item bulmacalar biraz zor seçiliyo. hintte bekle allah. neysem bitti. teşekkürler admin çok hoştu.

24 Ekim 2011 19:02

oyun güzeldi evet...yanlız o hint yerine konan göz beni takip ettikçe sinir oldum :))

25 Ekim 2011 16:07

hint olarak göz koymaları ürkütücü olmuş insana izleniyor hissi veriyor:-D ama oyun sürükleyici ve fazla yardım almadan rahat oynanıyor

26 Ekim 2011 09:56

Kıvırcık'ın sorunu bende de var, yardımcı olur musunuz?

26 Ekim 2011 20:36

bi yardım eli uzatın lütfen. balerin figürünün hangi şekle getirileceğini üst kattaki şöminenin içinde buluyoruz.ama şeklin tabletini alamadım,sol alttaki deftere de işlenmedi.balerine gidiyorum,tablet ipucu lazım diyor,tabletin oraya gidiyorum yerinde yok. elimde bi sword bi owl bakıp duruyorum. yardım lütfenn..

26 Ekim 2011 20:48

şimdi bir testereyle bi tavşanlı kapı açıyoduk.ardından o kapı arkasından HOS sahnesinden kürek alınıyor.kürekle de kazmamız gereken bi yer vardı.adı kürek diil ama dustpan.balerin pozisyonlarını bu kürekle alıyorduk.
işyerindeki pc de olduğundan ben de orda oynadığımdan aklımda kaldığı kadarıyla yazıyorum.

26 Ekim 2011 21:24

zaten balerin figürünün pozisyon tabletini bulduk ama balerine bu şekli vermek isterken sanki tableti hiç bulmamışız gibi kayboluveriyor,bu yüzden de balerine şekil veremiyoruz çünkü oyun biz tableti hiç bulmamışız gibi davranıyor,git tableti bul diyor.neyse demekki baszı bilgisayarlarda böyle oluyor :)

26 Ekim 2011 21:41

bigfish forumda aynı sorunu yaşayanlar olmuş.oyunda bug olabilir.yeni profille yeni oyun açmak, bu işe yaramazsa oyunu silip yeniden kurup denemek çözüm olabilir

26 Ekim 2011 21:47

ben oyunu sorunsuz oynadım ama bazen başka oyunlarda bahsettiğiniz şekilde sorunlar yaşadığımda oyunu yeniden kuruyorum ve genelde kaldığım yerden ama sorun giderilmiş olarak devam ediyor...çok teknik bilgim yok ama oyunu bu şekilde oynayamamktansa isterseniz yeniden yüklemeyi bir deneyin derim

28 Ekim 2011 22:05

nihayeeeettt!!! oyunu yeniden kurmama gerek kalmadı.sadece profil ismini değiştirip baştan oynamaya başladım veee balerin figürünün tableti sorunsuz elime geçti.tavsiyeleriniz için teşekkürler.

31 Ekim 2011 14:19

Beni pek açmadı çok monoton geldi oyun.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template