Penumbra: Black Plague




Penumbra: Black Plague is a creepy and dark psychological horror experience featuring the adventures of Philip as he sets of in search of his dead father. Trapped in a shadowy, underground complex, intrepid explorer Philip is determined to discover the truth behind his father's disappearance. Surrounded by enemies and assaulted by terror from all sides, Philip must collect clues and solve vexing puzzles while combating the gnawing psychological terrors that assail his mind and threaten to strip him of his sanity.
Features:
* Cutting-edge game engine featuring modern 3D and physics technologies Adapted motion blur effects and a new unified lighting system with real-time lightning create great depth with a realistic atmosphere of psychological horror.
* Compelling and detailed story Finding the answers to questions of the mystery of Philip's lost father throughout the game, with new explanations and a complete storyline wrap up.
* Highly interactive environments You can interact with any object not nailed to the ground! Focus on, pick up and move around objects through a simple drag and drop interface.
* Environmental sounds system The sounds of the different environments are contributing to the atmosphere and give the player scaring hints of dangers.
* Puzzle solving challenges Horror adventure game in puzzle-like style with bonuses and incentives to challenge the player throughout the game.249 MB





INSTALLATION NOTES-KURULUM NOTLARI

PARTLARI TEK BİR KLASÖR İÇİNE ÇIKARTIN VE OLUŞAN EXEDEN HİÇ BİR DEĞİŞİKLİK YAPMADAN KURUN.DOS PENCERESİNDEKİ KURULUMA MÜDAHALE ETMEYİN.
UNRAR THE PARTS IN ONE FOLDER THEN RUN THE EXE WİTHOUT CHANGİNG ANYTHİNG INCLUDİNG THE DOS SET UP


System Requirements

o OS: Windows 2000/XP
o Processor: 1Ghz
o Memory: 256MB
o Graphics: Radeon 8500/GeForce 3 (GeForce4MX not supported)

part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3

OR / VEYA

part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

22 Ekim 2011 10:56

indiriyoruz bakalım nasılmış

23 Ekim 2011 18:16

Bunun partsızı yok mu :)

23 Ekim 2011 19:45

büyük dosya boyutu olan oyunları tek part yüklemek zor meraklı.

23 Ekim 2011 19:56

oyunu indirdim fakat openAL32.dll dosyası eksik dedi indirdim system32 nin içine attım buseferde allsource yordm giriş noktası openAL.dll dinamik bağlantı kitaplığında bulunamadı diyor ne yapmak gerek acep :D

24 Ekim 2011 16:40

AYNEN BANADA OPENAL32DLL uyarısı verdi. indirdim system 32 ye attım. oyun ikonu masa üstüne çıktı. açmak istedim bu seferde exseption processing message c0000139 parameters 17be98 16ce18 75b4bf7c 75b4bf7c uyarısı verdi. bu ne la?

24 Ekim 2011 23:36

bu kadar error falan derken bidaha bakıyım dedim oyun açıldı bu sefer.
oyuna başladım ama hiç bişi yapamadım yerde bi yatak var el işareti çıkıyo ama yatağı oynatamadım. masada bi manivela var onu çevirdim maus ayarını falan yapmadan oynanmıyo. ayrıca sanırım bi çok hareket içinde klavye kullanılıcak . neysem sis sende bi bak da oynuyabileceksek oynuyalım

26 Ekim 2011 23:12

oyunu indirdim de yazılanları okuyunca korkumdan kurmadan bıraktım valla :D

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template