Guardians of Beyond Witchville Collector's Edition



Save Witchville before it’s too late in Guardians of Beyond: Witchville, a thrilling Hidden Object Puzzle Adventure game! After all of the inhabitants suddenly become ghosts, you are brought in to investigate. Solve the mystery as quickly as you can or become a ghost yourself! Explore haunted locations, meet unexpected people, use dangerous witchcraft, and save the town!479.84 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista
CPU: 800 Mhz
RAM: 256 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 584 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

15 Ekim 2011 14:29

güzel oyuna benziyor.grafikler iyi eh ruhlar cadılar falan da var,kediyi de illa buluruz bi yerde.
thanks admin

15 Ekim 2011 16:26

5 th issships

15 Ekim 2011 16:28

wioubn nolx

15 Ekim 2011 18:38

Du yükleyelim bakam :)

16 Ekim 2011 13:36

Güzelmiş, sağolasın admin :)

17 Ekim 2011 13:52

battery dediği pil demi evet :) pil buldum kamyonun arkasını açtım.ama içeri giremiyorum karanlık çünkü ışığa ihtiyacım var diyor ışığında car trunk diye bir yerde söylüyor arabaya bakıyorum yok o kamyon mu tır mı ne onun oraya oraya bakıyorum yok :S

17 Ekim 2011 15:36

pınar;etrafı iyi dolaş,obje bulma oyunundan sonra alacaksın feneri ve bu arada bazı objeler inv.de birleşiyor.feneri alınca pille birleştir.

18 Ekim 2011 14:48

şimdi yüklüyorum güzel oyuna benziyor. :)

20 Ekim 2011 16:07

Oyun güzelmiş gerçekten yeni bitirebildim. Düz hidden değil. Walkthrough var. Bulmacalar aynı mantık olmakla beraber beni biraz zorladı. Hikaye de ilginçmiş. Bence oynamaya değer bir oyun. Thanks admin...

22 Ekim 2011 15:03

oyunu yeni bitirdim nedense bonus kısmı bana daha sürükleyici geldi :)

23 Ekim 2011 13:33

güzel oyundu teşekkürler

26 Ekim 2011 12:27

oyunu şimdi iniriyorum bakalım nasılmış fakat yanlış anlamadıysam eğer bu oyun bir üçleme yani seriymiş eğer öyleyse diğer ilk 2 bölümü bilen var mı???

26 Ekim 2011 15:07

sebnem oyun bir seri oyun mu fikrim yok.olsa bilirdik ama

26 Ekim 2011 21:44

evet, bende bu gün aradım başka bir versiyon yok gibi, nedense bana hep bu collector's sözü sanki daha önce serisi varmış gibi geldiğinden sordum...ilginiz için teşekkürler

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template