Dark Tales Edgar Allan Poe’s The Premature Burial Collectors Edition



Step into Dark Tales: Edgar Allan Poe’s The Premature Burial , where Julien has hired the world famous Detective Dupin to investigate the sudden death of his beloved Victorine. After her passing, Victorine’s husband, who she has no love for, has her buried incredibly quickly, making Julien uneasy. Become Detective Dupin’s assistant and use your Hidden Object Puzzle Adventure talents to unravel the mystery!675,28Mb.

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista
CPU: 1.4 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 761 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download

OR / VEYA STANDART EDITION
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 23 yorum

6 Ekim 2011 15:45

these avoura

6 Ekim 2011 16:02

bıyır ???

6 Ekim 2011 16:13

pek güzel başladı valla oyun.thanks admin

6 Ekim 2011 16:47

ben de yükledim ve başlangıç gayet iyi hadi bakalım kolay gelsin :)

6 Ekim 2011 17:05

ya ben bu oyunu oynadım gibime geldi , yeni oyunsa nasıl oluyo peki :(

6 Ekim 2011 17:09

dnaw destinic.

6 Ekim 2011 17:11

meraklı oynamana imkan yok daha fırından yeni çıktı tazecikk :)) sen belki şunu oynamışındır.

http://hiddenobject.blogspot.com/2010/09/dark-tales-2-edgar-allan-poes-black-cat.html#comments

6 Ekim 2011 17:20

eee aynı sahneler :( nasıl oluyor ki , ühühühü....

6 Ekim 2011 17:47

hakikaten güzel oyunmuş. meleğin kanadını taktım sonra kürekle kazıp çıkan ı da kapıya takıp puzzle den sonra içeri girdim. Bakalım bundan sonrası nasıl olacak. Strategy guide kullanmıyorum bu arada. :)

6 Ekim 2011 19:33

shawl ne abi?? hint yapınca mendil çıktı ortaya:S
hem kırk yıllık scroll niye roll olmuş?
hiç duymadığım ingilizce adlar vermişler nesnelere bu oyunda.

meraklı valla ben ilk oynuyorum.hem oyun yeni.betasını falan mı oynadın ki?

6 Ekim 2011 20:59

ve de meşhur kedi ortaya çıkar.gateden geçtikten sonra bir sokağın dibinde bize pis pis miyavlamaktadır. aynı anda evde yaş mama peşinde olan dumanın miyaklamasıyla zaten tekmeleme kıvamına yaklaşmış olan Sisin bu kedinin de miyavlamasını duymasıyla sinirleri zıplar ve duman bey tekmeden nasibini alır:D

7 Ekim 2011 09:12

valla bilemedim ama büyük bölümünü oynamışım, sonlarını yeni oynadım da nasıl oluyor ben de anlamadım yani :D

7 Ekim 2011 14:31

meraklı şöyle oluyor;sen bu oyunun bize çaktırmadan betasını oynamışsın :))burda beta konmuyor helecanla oyunu bekliyoruz biz.

7 Ekim 2011 14:56

oyunun yarısına kadar oynadım sonra kapattım. bugün açtığımda ise kayıtlı profilimi tanımadı ve tekrar bir profil oluşturmam gerekti. yani dün o kadar oynadığım boşa gittiiii :0(

8 Ekim 2011 10:41

dün gece indirdim.bugün oynamaya başladım..Güzel oyun bence.indirip oynamakta tereddüt edenlere tavsiye ederim..

8 Ekim 2011 15:58

yav allak allak 33. gül ben de yok. stratejide kavuştukları yerin sol altında görünüyo ama bende yok. dolayısıyla bonus oyunu oynuyamıyorum. bulan var mı 33. gülü.

8 Ekim 2011 19:12

bende oyun sorunsuz olarak bitti.

9 Ekim 2011 01:01

bitirdim şimdi. bozo strategy guide den kontrol ettin mi gülleri

11 Ekim 2011 11:57

oyun çok güzeldi müziklendrmeside öyle strategy guide den faydalandım bazı yerlerde ama kafa yoran bişey değildi bittiğine üzüldüm :D

11 Ekim 2011 20:11

oyna oyna bitmedi güzel oyundu..

4 Kasım 2011 20:38

köpeğin yanındayım yanda bi saat var ona tıklayamıyorum napmam lazım,elimde blowgunda var.

4 Eylül 2012 13:11

sis tüm linkler silinmiş bu oyunda müsait olduğun bir ara yenileyebilirsen çok sevinirim.
teşekkürler

4 Eylül 2012 15:10

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template