The Dark Hills of Cherai 2 The Regal Scepter



Explore The Dark Hills of Cherai and find The Regal Scepter in this unique Hidden Object Puzzle Adventure game! Locked away behind a door that can be opened only by combining 12 amulets, protected by a guardian creature, lies a powerful piece of regalia etched in the history of the village of Cherai as the Regal Scepter. Follow Tara, Maya, and Rahul as they embark on an amazing journey to find the ancient artifact!324.95 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista
CPU: 1.4 GHz
RAM: 768 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 335 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

STRATEGY GUIDE-COZUM DOSYASI

Strategy Guideİndirmek için tıklayınız-Click to download Strategy Guide
OR / VEYA
Strategy Guideİndirmek için tıklayınız-Click to download Strategy Guide
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

7 Ekim 2011 23:44

I383 eivednda

8 Ekim 2011 00:23

güzel güzel.düz hidden değil.klasik kötü adam-kadınlar ve görev peşindeki genşler mevcut.

thanks admin

8 Ekim 2011 00:39

birden fazla kişi rolünde oynuyoruz. ve birbirimizin itemlerini değiş tokuş yapabiliyoruz.
ilginçmiş.
de HOS sahnelerini sevmedim ben.

8 Ekim 2011 12:59

antdepia 107

8 Ekim 2011 20:36

stratejiyi indirmeden oynama konusunda inadım sürmekte.
bi de süper bi şey keşfettim.nesneleri sağda duran hint sağlayan peacockun üzerine sürükleyince kullanılacağı yeri gösteriyor.

9 Ekim 2011 13:57

bu oyun klasik hog'cuları pek açmayabilir ancak güzel ve zor bir oyun.strateji guide indirmeden oynaya çalışıyorum.benim taktiğim şu;şimdik 3 kişiyiz ya önce tüm objeleri birine transfer ederek onun mekanındaki tüm zımbırtıları yapıyorum sonra diğerne geçiyorum.böylece yeni mekanlarda açılmış oluyor.
ya bence oynayın valla grafik echoes gibi olmayabilir ama zor oyun!yok ööle dakka başı hint yada skip yapıp bedavadan oynamak :))

9 Ekim 2011 22:48

yess sonunda bitti.bolca peacock hinti ve soldaki hint veren aynayı kullanarak bitebildi.güzel oyundu sevdik.

10 Ekim 2011 02:42

oyun nefis bazı yerleri uğraştırdı ama bitirdim sayılır en sondaki şekilleri işaretlemeyi yapamadım ama bitti sayyorum. teşekkürler admin

11 Ekim 2011 09:05

Mutlulukla sildim, daha fazla oynamaya tahammülüm yoktu.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template