The Chronicles of Shakespeare Romeo and Juliet



Help Romeo and Juliet find a way into each other’s arms and experience the greatest love story of all time in The Chronicles of Shakespeare: Romeo & Juliet! Meet the young William Shakespeare long before he became the greatest playwright in history. As he works on his story of two lovers that is to become the most tragic tale of all time, you take on the roles of Romeo and Juliet and try to overcome the obstacles in their way! 601.64 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 48 yorum

5 Ekim 2011 17:23

İndiriyorum bakalım :)

5 Ekim 2011 20:09

eeee....nasılmış..

5 Ekim 2011 22:43

her tıkda açıklama yapmasından fenalık geldi,geri zekalımıyız biz..

6 Ekim 2011 10:17

tartışılır:D

6 Ekim 2011 11:35

başlıyorum efemm..bakalım ve bildirelim nasılmışş

6 Ekim 2011 11:45

canım kızım,her platformda olayları tartışmaya açmak bir maharet değildir.sen özgür yetiştirilmiş bir bireysin ama herkez tartışma sevmeye bilir :P
imza:tartışmasevenkızınannesi

6 Ekim 2011 11:54

annecigim, adabıynan tartışmak bir erdemliktir. tartışılcak şey var tartışılmıcak şey var. misal bu sitede olan bazi kisilerin arıza oldugunu tartışmaya gerek yok. hani tartışsak da değişecek bişe yok. o yüzdendir ki; dam ustunde saksagan vur beline kazmayı.

imza:tartısmasevenamaherkezledeherseyitartısmayankız

6 Ekim 2011 11:56

bu arada yukarıda sildigim iki kayıt da da 'vur beline' kazmayı yerine aşşagıdakiler yazılıydı.

7. kayıt : vur verine kazmayı
8. kayıt : vul berine kazmayı

acıklamayi kendime borc bilirim:D

6 Ekim 2011 12:16

sadece oyundan bahsediyordum..nereye tıklasan açıklayıcı bir yazı çıktığı için.. bu kadar üzülmeye gerek yok.

6 Ekim 2011 12:18

uzun süredir siteyi izliyorum ve bazen yorum yapıyorum.arıza olduğumu sanmıyorum.

6 Ekim 2011 12:26

semka; ARIZA lafı sana söylenmediki :S tam tersi bana ve kendisine söyledi kukiş senle uzaktan yakından ilgisi yok.

6 Ekim 2011 12:28

oyuna gelince;

hint heç bi işe yaramıyor ! sadee ne yapmamız gerektiğini tekrarlıyor.
skip desen sanırım yok yani komple ayvayı yedik gibi
ing. bilgisi gerekebilir sanki
ve daha oyunun başında sarı ve mavi bilyeleri yerleştirirken mavide zorlandım onu yazam dedim.sol-sağ-ve kalan hep sol

6 Ekim 2011 12:28

semka19 yukarıdaki yorumların hiç birisi kesinlikle seninle ilgili olarak yazılmadı. ustune alınmana gerek yok. o arizalar kendini biliyo 2 tanesi de yazmıs zaten biri ben olmak uzere digeri de kupakizi. bekledigim 2 3 kisi daha var bakalım onlar da yazar. tekrar soyluyorum sen oyunlarını oynamaya yorum yapmaya devam edebilirsin senle alakalı bişi yok.

6 Ekim 2011 12:29

na burayada yazıyorum,sivasınaleti kadar walk çıkar bundan :))))

6 Ekim 2011 12:31

evet anniş ben evde baya bi ilerlediydim ama buraya da kursam mı die dusunmedim degil iyi walk cıkar bundan:D:D ne dersin yazalım mı buna şöle okkalı bi walk:D

6 Ekim 2011 12:39

könyörület weelger

6 Ekim 2011 12:41

strticla brokkenw

6 Ekim 2011 15:14

oyun zor anlaşılan.ben de indirip bir bakayım. Bu arada arkadaşlar birbirimizi kırmayalım.:)

6 Ekim 2011 15:24

hönk :PPPP

6 Ekim 2011 15:31

BT kimsenin kimseyi kirdigi yok rahat ol:):)

6 Ekim 2011 17:25

oyunda heryere, allah ne verdiyse artık, tıklamayı unutmayın.yani büyüteç çıkmasa bile tıklayın ki bulmamız gereken itemlerin resimleri çıksın.diğer hog oyunlarındaki gibi kızan bi cursor yok korkman :P

6 Ekim 2011 18:46

bahceli yerdeki evin icine girdim ordan sonrasını yazıcam oynadıkca. beklen anacım

6 Ekim 2011 18:51

-iceri girdikten sonra karsıdaki cekmeceye bakıyoruz ama bişe alamıyoz sonra belkim lazım olur dio. bu oyunu turk yapmamıs orası kesin olm bişe lazımsa her zaman lazımdır al dursun yanında ama yokk illa bekleycez. neyse soldaki kapıdan iceri giriyoz icerde yerde kilitli kutu var tıklayınca anaktar lazım dio geri gelios komidinin ustunden anaktarı alıyoz gidip kilitli kutuyu acıyoruz bissürü sey bulmamız gerek hadi bakalım.

6 Ekim 2011 18:58

elbiselikten elbise, 2. odada karsıda en üst raftan 1. kanat, en alttan 2. raftan ayakkabı, ilk odadan karsıda duvardan maske alıyoruz. 2. kanat icin 2. odadaki kilitli kutunun icine tıklayınca once kanatı dikmeniz gerek dio ilk odadan komidinden igne ve makas alıyoruz. 2. odadan hemen soldan iplik alıyoz kanadı dikiyoz sora ilk odadaki prova mankenine giydiriyoz. simdi gül ve kolye istio du bakalım:D

6 Ekim 2011 19:03

odadan geri cıktıgımızda ilk baslarda koridor gibi bi yere geliyoruz. tekrar geri dedigimizde sagda sarı bi gül var pembe de olabilir yavru agzı da neyse onu almaya yeltenince lan öküz elinlen koparma pıçaklan kes dio :D:D sora tekrar koridpora gidip soldaki komidinin ust cekmecesinden pıçak alıos gelip gulu alıoz koridora geliğ sağdaki oka basınca ilk girdigimiz odada oluyoz kilidini actımız kutudan inci kolye alıp gelip mankene takıos bi bölüm daha gecioss:D

6 Ekim 2011 19:23

kolay gibi yaaa takılan olursa sorun tak basına walk yazmak zevkli diil:D

6 Ekim 2011 20:49

iyide benim bıçak alınmıyorki...elleşme bu bıçak sana sona gerekecek diyor yav

6 Ekim 2011 20:52

alamassın tabeki...önce güle tıkla ki pıçak obje bulma kısmına geçsin !

6 Ekim 2011 21:20

şu mağaramsı yerde 2 adet kova var,solda akan sudan doldurulacak.boşa tıklamayın sürükleyerek içlerine su doldurun.bibirine aktararak 4 kilo yapıp oradaki obje alınacak

6 Ekim 2011 21:23

bunu yapabilmek için,büyük olana 1 kg. koyup daha sonra küçüğü tam doldurup diğerine ekleyin.

6 Ekim 2011 21:43

püfff...bi kolay diyorum bi zorlaşıyo yav..aynı mağarada bulmam gereken torch,kalp ve anahtarla kaldım ben.ilk olarak meşale yakmalıyım ama olmuyorrr

6 Ekim 2011 21:54

mercekleri ayarlamak gerekiyormuş.ahanda buda resmi.

http://i56.tinypic.com/11l51rb.jpg

6 Ekim 2011 21:58

ovv mayy goddddd:D

6 Ekim 2011 22:41

ya sickle istiyor.bir türlü bulamadım nerden buldunuz arkadaşalrrr

6 Ekim 2011 23:29

bagi biraz anlatır mısın tam olarak nerdesin?

6 Ekim 2011 23:42

bahceli eve çıkıozya ilk evden sonra..heykeller var orda.at arabalarının olduğu yerde.camın önündeki otları çalıları biçmek için istiyor.

7 Ekim 2011 10:53

arızalardan biride benim müjdelerim. memleketimize hayırlı uğurlu olsun. keşkelerim yazssaymışım. bu lafı enaz binbeşyüz kere söyleyip herseferinde not almam. valla bagi tüm ayna resmi çıkan yerlere tıkla biyerde vardı. ayrıca hintte var kim demiş yok diye. sol altta goal yazan yerin üstündeki kıza tıklayın parlak renkli olunca işte o napılacağını gösteriyo.

7 Ekim 2011 12:45

adamın eline bandaj yapmak için ilaç yapıcam oyun yürümüyo ne yapsam hiç hareket yok.bende başka isimle yeniden başladım. bu arada SİCKLE nin yeri en sağdaki bahçede heyhelin sol tarafında yerde.

7 Ekim 2011 14:29

höfff..bu oyun bünyesinde bol bol bug barındırıyor.canı isterse objeyi alıyor,almassa exit yapıp giriyorum bu sefer alıyor.şimdide siyah ekran bunalımına girdi.yok çekemem ben valla güle güle oyun!

10 Ekim 2011 10:55

bozoyla aynı yerde takılıp kaldım yahu :( oyun orda dondu sanki bişey yapılmıyor , ne mortara herbleri atıp ezebiliyoz, ne suyu vs çanağa koyabiliyoz, üstelik beyaz kızımız da orda öleee oturup duruyor hiç yardım etmiyor veyyyyy :(((

10 Ekim 2011 10:59

imdaaakkkkk, helppp, s.o.s. vs vs vs vs.....

11 Ekim 2011 23:47

oyun sıkıcı

12 Ekim 2011 14:26

siscüğüm, ben bu oyunu sever miyim?

12 Ekim 2011 14:52

daphne sevmezsin.eziyet gibim bir oyun bu

15 Ekim 2011 10:29

suyu kaba dökemiyorum oyun bozuldu arkadaşlar var mı bir çözümü olan

15 Ekim 2011 14:30

bahar yeni isimle açıp deneyebilirsin ama bence değmez bu oyuna.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template