Campfire Legends The Last Act Premium Edition



Past and present merge into one final terrifying chapter in Campfire Legends - The Last Act Premium Edition. Reggie and Ashley are on their way to surprise the campfire girls when a sudden accident strands them deep in the middle of nowhere. As Reggie wakes up from the blackout, she realizes Ashley is gone. The car isn't going anywhere and Reggie's phone is dead; the only sign of life is a small light emanating from a mysterious mansion.Follow Reggie's search for Ashley whose only logical destination is the dark manor before her. Investigate the halls and their eerie surroundings, looking for clues and helpful items to solve the many complex puzzles located within. Will she find Ashley? Will they catch up with the campfire girls? Will Reggie realize that she is much closer related to the horrors of the mansion than she could have ever imagined? 373,13Mb.

System Requirements
Windows Vista/Windows 7/Windows XP
1.7 GHzPentium 4 or equivalent
512MB RAM
DirectX 9.0

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

FOR PREVIOUS GAMES OF THE SERIES
SERININ ONCEKI OYUNLARI ICIN :

CAMPFIRE LEGENDS 2 BABYSITTER

CAMPFIRE LEGENDS HOOKMAN
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 30 yorum

21 Ekim 2011 11:11

heyooooooo Camfire

21 Ekim 2011 14:51

heh ben de heyoooo campfire dedim.ama sanırım bu en kazık campfire.
biraz ilerledim ben.hint olsun diye böcekleri toplamayı unutmayın yine.
şimdi evde sadece library ve study odalarına girebiliyorum.bir walkman ve saatin akreple yelkovanını bulmam lazım ve hiç bir yerde yoklar.
takıldım........

BTW admin thanks for game but walkthrough link is wrong.

21 Ekim 2011 15:00

akreple yelkovan zoomlanan masadan çıktılar biri çekmecede biri sağ ileri köşesinde.walkmandan hala ses yok.

21 Ekim 2011 15:01

masanın oaradaki çekmece gibi şeydeler..sonraaa ben de takıldım ....

21 Ekim 2011 17:35

Hemen yüklüyorum. Bakalım nasıl oyunmuş. Etrafta böcük temizliği yapacağız anlaşılan Sis :D

21 Ekim 2011 18:24

Campfire oyunları güzel hep, bu da bi çırpıda bitiverdi :) Sağolasın admin..

21 Ekim 2011 18:29

walkman saatteki anahtarı aldıktan sonra. Gizli kapı için merdivenin altına gidiyoruz.Orda anahtarı (kilit merdivenin basmağında dağda iki ya da üçüncü basamağın kenarında)kilite takmak isteyince wolkmanı söylüyor. Merivenin yanındaki yerde dolap var kırılıp içinden bişeyler çıkmıştı. Ordaki çekmecede walkman. Sonra tekrar merdivenin oraya gelip anahtarı takıyoruz gizli kapı aktif oluyor. Bu arada etrafta böcük kalmadı :d

21 Ekim 2011 20:04

Bu böcüklere hastayım ben :PP

21 Ekim 2011 21:19

vay be 2 gün yoktuk ne oyunlar gelmiş eferim admin :)

21 Ekim 2011 21:21

gizli kapıdan anahtarla geçtk.şmd bi kattayım sağda kltl kapı.solda ses aktivasyonu steyen kapı.ileride asansör var.asansörün kata gelmesi için sağ parmaklıklı kapının solundaki düğmeden parmaklığı açmamız gerekiyor.asansör geldi.kapıya sıkıştırılacak tahta yine sağ kapıya dayalı duruyor.şimdi bu bana asansörü araştır diyor da ne arıyorum fikri olan var mı?

21 Ekim 2011 21:25

buldum .asansöre bi tek zoom yapınca diary kağıdı alınacakmış.böcükler sağolsun

21 Ekim 2011 21:30

şimdi diary okuyunca sağ hall yazan kapıdan yeni bölümlere geçebildik.tunnel denen yerdeki puzzle için gereken circuit parçaları asansöre 2ci zoom ekranında.

21 Ekim 2011 21:36

puzzle çözümü


http://imageshack.us/photo/my-images/812/adszvtt.png/

21 Ekim 2011 22:03

asansör kapısına kalas bulup koyarak açık kalmasını sağlıyceksin :)

21 Ekim 2011 22:07

bu puzzle yapıldıktan sonra ileri morg koridoru açılıyor.ilk sol oda için havalandırmayı kapatmamız lazımmış.ileri odada yani kapıdaki dağılmış kilide bi şey yapılmıyor henüz..geriye hall kısmına gelince tepedeki havalandırma kapağına tıklamak gerekiyor ki merdiven istesin.merdivenin uzun sopaları soğuk morg odası kapısı solunda.
he bi de kaset bulcaz daha.
basamakların üçtanesi morg tüneline girip sağ ilerdeki demir kapıya zoomlayınca. 3cü morg tünelinde soğuk oda kapısını görürken sol köşede duvarda kalan kablolar arasında.sonuncu da morg tüneline girmeden girişte dururken.solda merdivenlerle halla gidilen,sol duvarda.
merdiveni tamamlayıp hallda ventilation kapağına tıklayınca şimdi de allen wrench istedi.
bu da hallda ortada duran zoomlanan üstü kalabalık alet masasında.
old ragların 2 si hall ekranında.1 tanesi asansörde.1 tanesi morg tüneline girip demir kapıya zoomlayınca.sonuncu da soğuk odada solda bi yerde.bu bezleri havalandırmaya tıkadık

21 Ekim 2011 22:07

walkman için kaset bulup kaseti ses kaydı isteyen kapı önünde çalarsanız kapı açılıyor

21 Ekim 2011 22:20

morgda dolaplara zoom kumanda paneline zoom istenen keylerden ( kareler)
5 tanesi morg odasında dolapta
1 tane beyaz fayansa masa sol köşede
1 tane ortada duran bidonun arkasında
1 tane sağda kapıya dayalı duran paspasın altında
1 tane soldan 2ci ceset masasının üzerinde kumaşın solunda.

puzzle çözümü

http://imageshack.us/photo/my-images/577/adszlxg.png/

21 Ekim 2011 22:43

dolaplar açıldı.kaset sağ alt dolapta.walkmane takıp kapıda dinletince arşiv odasındayız.
masaya ayıcık tarafına 2 kere zoom.diary page istedi.pc ye zoom bi page önünde.
anahtarlar
2 tane pc zoomlayınca
1 tane ayıcığa zoomlayınca
4 tane tavanda kağıtlara zoom.
3H,2R,1D,4A,7N,6E,5K
açılan büyük çekmeceden 2 diary kağıdı alındı.

ayıya zoom.panele zoom button istedi
2 tane ayı zoomlayınca
1 tane pc ye zoom
2 tane ve büyük kare çekmecelere zoomda
5 tane tavana zoom
1 tane ana ekranda pc kasası üzerinde.

buttonları taktık da bu puzzle zor ve çözümü de anlatılamaz.

21 Ekim 2011 22:51

and edseques

22 Ekim 2011 06:27

Böcükler olmasa işimiz biraz zor olurmuş...:)

22 Ekim 2011 10:54

oyun bittikten sonra extracka tıklayınca strateji quidi buldum. neyse fazla ihtiyaç olmadı. çok güzeldi çarçabuk bitti. kşke bitmeseydi. teşekkürler admin.

22 Ekim 2011 18:05

epeydir böyle hog'suz baba bi oyun oynamamıştık demi millet? güzeldi ve sis, walk için teşekkürler ...

22 Ekim 2011 19:10

oyun güzeldi fakat nesne bulmakda bukadar zorlandığımı hatırlamıyorum.
gözler de bozuk olunca ...

22 Ekim 2011 23:36

arkadaşlar ben bu serinin ilk bölümü olan "campfire-legends-hookman" ı oynamak istiyorum - yukarıda ki link maalesef çalışmıyor denedim - ama hiç bir yerde bulamadım:-(
nerden yükleyebileceğim konusunda yardımcı olursanız sevinirim

23 Ekim 2011 00:57

sebnem linklerin hepsi çalışıyor.hookman oyunundaki rapidshare linkini açınca download tıklayacaksın sadece

23 Ekim 2011 20:56

teşekkürler yorum için bende aynı şekilde yaptım ama maalesef açılan rapit sayfasına tıklamama rağmen yükleme başlat iletisi gelmiyor:(( başka oyunları yükleme sorunu yaşamadığımdan direk linkte sorun var diye düşündüm eğer link sizde çalışıyorsa acab bende neden bu sorun oluyor???

23 Ekim 2011 21:00

şimdi yeniden denedim ve rapid yüklemeyi başlattı :-) ilginiz için tekrardan teşekkür ederim demeki dün gece rapiden kaynaklı bir sorun vardı bende link hatalı gibi algıladım

27 Ekim 2011 19:51

güzel oyundu. Bir ara böcüksüz kaldım ama hallettim bitti:D

1 Kasım 2011 20:28

güzel oyundu teşekkürler

3 Kasım 2011 20:38

ilk 20 dk çok sıkılacağımı düşünsemde ileride acayip sardığını farkettim güzel oyundu :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template