20 Days to Find Amy



I've just come back to Sunville, where I grew up. Every tree and every house remembers me when I was a young girl. Now I'm all grown up, I live in another city…but I miss my old home and my friends. I haven't been here for a while and I really want to meet up with friends! I had no idea that this journey will be full of surprises.35,94Mb.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 12 yorum

7 Ekim 2011 14:14

lopyrii beftown ( yuh la bu kadarda olmaz he :D )

7 Ekim 2011 14:26

aman diyim sakın !

7 Ekim 2011 21:58

ndainsp appen

7 Ekim 2011 22:01

ben basladım gayet guzel bi oyun hog var puzzle var insanları hayvanları konuşturma var match var o bicim yani

8 Ekim 2011 13:01

kukiş;horoz hayvanının konuştuğu ekranda soldaki horoz şekerini nasıl horoza vereceğiz ?

8 Ekim 2011 18:53

su;horoz şekerini horoz a vermek icin önce tavugu yumurtlatman gerek, bunun icinde oz buyucusunu bulup ondan darı alman gerek. darıyı alıp tavuga verince bi paskalya yumurtası yumurtluyo bunu goturup horozun ibigine dokunduruyosun ama burası önemli ben 40 saat ugrastim sadece ibigine dokundurunca oluyo. ibigine dokununca horozun bi kanadı el halini alıyo horoz şekerini veriyosun horoz insan oluyo.

8 Ekim 2011 19:04

hmm..pixel diyorsun yani kukiş.deniyorum çok teşekkür ederim.

9 Ekim 2011 14:00

kukiş;yine takıldım ben :(
şimdi,horoz insan oldu tamamda ibiği hala duruyor.e bu insan oldu ibik ne alaka?yardım lütfen!

9 Ekim 2011 22:50

kesicem ben o ibiği o olacak :DD

22 Ekim 2011 23:44

ben genelde sizin yorumlarınızı sıkça okuyup o yönde oyunları indiriyorum ama bu sefer durumda bir gariplik var???
ya ben başka bir dosya indirdim ya da farkında olmadan aranızda ki bir şakalaşmayı gerçek yorum sandım zira oyun düz ve sıkıcı bir hidden bahsettiğiniz hiç bir konuya denk gelmedim???

23 Ekim 2011 00:57

bir şakalaşmaydı sebnem.dikkate alma :)

23 Ekim 2011 22:23

:-D

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template