Voodoo Chronicles: The First Sign



Help out James Voodoo as he investigates a mysterious attack and goes on an incredible adventure in Voodoo Chronicles: The First Sign! Explore the forsaken hamlet of Ravenhill, then travel the world’s wealthiest city, Richtown, and uncover the secret of a lost tribe in this challenging Hidden Object Puzzle Adventure game. Can you save the city from the terrifying monster? Find out in Voodoo Chronicles: The First Sign!743,71Mb.

thanks to leegt & Vovan & Wendy

Use key text in game folder-rardan cikip kurulan dosyadaki key belgesini kullanin
OPEN THE GAME AND ENTER THIS SERIAL, NAME:
NAME: Vovan@bigfish.com
SERIAL KEY: E41C-C052-3DB0-2872-B21F-348D-C4E9-2369


İndirmek için tıklayınız-Click to download

OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

16 Eylül 2011 09:46

indirdim ve başladım şimdilik fena değil tam içine giremedim oyunun daha. teşekkürler admin

16 Eylül 2011 15:58

Hotfile linki hariç diğerleri silinmiş.

16 Eylül 2011 16:07

LINKS UPDATED-LINK YENILENDI

17 Eylül 2011 00:55

teşekkürler. İNdirip kuruyorum.

19 Eylül 2011 18:53

güzel oyuna benziyor..bir hog için gereken herşey var.tren,bilet bulma,kedi :))

25 Eylül 2011 13:20

Yaaaa ben o zenci hemşirenin arkasındaki kapıya anahtarı neden sokamıyoruummm

25 Eylül 2011 14:25

önce farelerden kurtulman gerekiyordu sol kapıyı açabilmek için.

25 Eylül 2011 17:54

bol hiddenlı düz ekranlı bir oyun..ekranlarda bol bol resim kullandıkları için nereye gideceğini tam kestiremiyorsun.. ama gene de güzeldi teşekkürler

25 Eylül 2011 19:39

Farelerden kurtuldum. kapının görüntüsü geliyo ama anahtar resmen girmiyo. bug mu :(

25 Eylül 2011 20:25

guide varmıydı bu oyunda hatırlayamadım.unutmuşum da detaylarını.alttaki linki incele resimli çözüm linki.

http://www.gamezebo.com/games/voodoo-chronicles-first-sign/walkthrough

25 Eylül 2011 22:33

guide vardı baktım ama bir de verdiğin linkten bakıyorum teşekkür ederim ilgilendiğin için :)

26 Eylül 2011 22:07

Oyun güzeldi teşekkürler admin...

29 Eylül 2011 13:48

Benim anahtar girmiyo kardeşim bug oldu bence :(

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template