Them The Summoning



Find proof that you were framed for two murders that you didn’t commit in Them: The Summoning! Stay a step ahead of the investigator who is on your tail and find an ally in a familair spirit. Scour beautiful Hidden Object scenes and save your own skin! Solve puzzles and avoid the law as you explore Southern Europe in Them: The Summoning!202.38 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Vista
CPU: 600 Mhz
RAM: 128 MB
DirectX: 6.0
Hard Drive: 653 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

24 Eylül 2011 12:25

oyun şimdilik düzümsü hidden :)))

24 Eylül 2011 19:53

iki saattir indiremedim bağlantımdan galiba :S

24 Eylül 2011 23:27

bu oyun bende kurulmuyor.Kuruluyor gibi yapıyor ama kurulmuyor.

24 Eylül 2011 23:34

ayhan çelik oyunu kurduğun sürücünün boş alanı yeterli mi kontrol et.oyun pakette 200 mb civarı olsa da sıkıştırılmış olduğu için kurulumda 700 mb üzeri yer kaplıyor..
bir de antivirüsünü kapatıp kurmayı dene

25 Eylül 2011 00:15

Yer sorunum yok sanıyorum..c sürücüsünde 35,8 gb, oyunları yüklediğim N sürücüsünde 135 gb boş yer var. toplamda 1,5 tb lik hard diskim var.
oyunun exe.sini çalıştırıyorum.next next gidiyorum.finish diyor.bakıyorum oyun kurulmamış.kısa yolu da atamıyor..anti virüsden olacağını sanmıyorum ama onu deneyeyim birde... çok teşekkürler ilginize.

26 Eylül 2011 07:17

antivirüsü kaldırıp kurdum.çalıştı..Çok teşekkürler..Ama sanki o zahmete değecek bir oyun değil gibi geldi bana başlangıç olarak..Müziği güzel ama..

26 Eylül 2011 14:50

Güzel bir oyundu teşekkürler :)

26 Eylül 2011 14:51

Bu arada epeydir blogu takip etmeme rağmen ancak yorum yapabiliyorum, sonunda başardım, herkese merhaba :)

26 Eylül 2011 15:48

hoş geldin meraklı.iyi oyunlar

26 Eylül 2011 16:19

Hoşbulduk Sis,teşekkürler :)

27 Eylül 2011 12:03

hüfff....yaratıcılıktan uzak sıkıcı bir oyundaha !

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template