Oddly Enough: Pied Piper



Enter the weird and wonderful realm of legend in Oddly Enough: Piped Piper, an enchanting hidden object adventure that puts a quirky twist on a classic tale. For hundreds of years, the story of the Pied Piper has ended with the rat catcher luring the children of Hamelin out of town, never to be seen again. Oddly Enough casts players as a wayward traveler who agrees to rescue the youth.To reach the foreboding tower in which the piper is holding the children ransom, players will interact with memorable characters and complete quests that open new areas. Deciphering mind-melting codes, repairing bizarre machines, and cooking up strange concoctions are just a few of the tasks that lie ahead. Along the way, players will experience a new kind of hidden object gameplay that challenges them to find the pieces of essential objects. Packed with compelling puzzles, masterful mini-games, and stunning design work, Oddly Enough: Pied Piper leads players down the path to a satisfying casual gaming experience.143,41Mb.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 12 yorum

15 Eylül 2011 19:36

yess düz hidden değil gibi gözüküyor. grafikler şirin.thanks admin

15 Eylül 2011 21:53

oynayan varsa eğer,
elimde trolley,planks,wheel,yanan mum,ve parasite ile takıldım.

15 Eylül 2011 22:13

panik yok.oyun az buggy sanırım ve takılmış.yeni oyun açınca alchemist coin verdi ve devam edebildim.

16 Eylül 2011 09:44

gayetle güzel oynadım bitti. çok şirin bi oyun du. hint çabucak oluşuyo ve çok yardımcı. teşekkürler admin

16 Eylül 2011 21:04

İLK linkten indirdim demoymuş oyun oyunda öyle dedi almıo beni şimdi oyuna :((

17 Eylül 2011 00:09

yaw nası demo çıkıyor ki? ben bitirdim sapasağlam:S

17 Eylül 2011 14:07

bende anlamadım kaçıncı linkten indirdin?

17 Eylül 2011 14:11

işin garip yanı isim değiştirerek girdim şimdi ilk profilimi sildim baştan başlattı bu demo değil bambaşka birşey oraya geldiğimde uyarıyor beni ama :/

18 Eylül 2011 11:28

oyun demo çıktı yarıda beni attı ne yapmalıyım

18 Eylül 2011 12:20

isim değiştirdim baştan başladım gene aynı yerde attı beni oyundan yardımmmmmmm

18 Eylül 2011 15:29

oyunu tamamen sildim yeniden alttaki diğer linkten indirdim oyuna girince hello guest diyor sakın profilinizi dğeiştirmeyin o zaten adınızı sonradan soruyor böylelikle demodan kurtuluyorsunuz..yalnız nesneleri bulma kısımlarında alttaki objeler tam anlamıyla dolu olmalı yoksa anlayınki demo oynuyorsunuz ona göre işlemleri tekrarlamanız gerekiyor

5 Ekim 2011 12:06

Çok şirin bi oyundu :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template