Mystery of the Ancients Lockwood Manor Collector's Edition



There's a terrible secret hidden deep within Lockwood Manor. Uncover the truth in order to save your best friend, and yourself, in this thrilling hidden object adventure game!505 MB


System Requirements:

OS: Windows XP/Vista
CPU: 1.0 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 537 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 19 yorum

22 Eylül 2011 19:59

oyunun müziğine bayıldım tam kafa dinleyiici ve hoş.oyua yeni başladım gayet güzel görünüyor inşallah uzun sürer :D

22 Eylül 2011 21:34

bakalım nasılmış diyecekken down ettiğim link hata verdi.başka linkten deniyorum.

22 Eylül 2011 21:56

bu oyunu karanlıkta oynama çok korkunçmuş :(((

22 Eylül 2011 22:58

ahahah de mi pınar. Bi de o korkunç oyuna o asansör müziği gibi relax müzik koymuşlar ya :)))

23 Eylül 2011 00:20

sorma sishypos baştada ne sevmiştim müziği şimdi gözler pür dikkat tekrar çıkıcak diye ödüm kopuyor müzik zevki falan kalmadı :))

23 Eylül 2011 01:00

evet bendede aynı sorun oyunu kurdum açtım oynadım. zaten keyde istemedi benden. daha sonra tekrar açınca axses violat eroor verdi rara kadar hepsini sildim tekrar kurdum ama açılmadı. bende rarlarıda sildim yeniden indiriyorum.

23 Eylül 2011 11:11

oyunu 3.kuruşum bunda da aynı hatayı verirse artık japon ateşe onakoma'yı çağırabilirim !

23 Eylül 2011 16:09

sonunda bitirdim oyunu nasıl bir azmettiysem.güzel oyundu müzikleride hoştur arada yukarda bahsettiğim şu kara şey çıkmasa daha güzel olucaktı acayip korktum dün gece :)

23 Eylül 2011 16:32

sucuuğum onakomayı çağırma bunakomayı çağır. şimdi efendim oyunu her seferinde kapadığımda tekrar açılışta aynı hatayı veriyor. rar hariç tüm kurulumu, uzantıları falan silip yeniden kurunce hata vermiyor ve kaldığım yerden devam ediyorum. şu an 6. kurulumu yapıyorum. voleybol maçına kadar bitirirsem ki 18.30 da(milli maç-avrupa şampiyonası) bidaha kurmam gerekmiyecek.

23 Eylül 2011 18:33

yok ben uğraşamam öyle her açışta tekrar kurulum yapmaya... belki ilerde oyunu update ederler o zaman bakarız artık.

23 Eylül 2011 19:45

aaa su değişik bişi oldu artık yeniden kuruncada axses violet erroru çıkmasın mı benim de tepemin tası attı(sn. gül gibi) inatla oyun ikonuna bidaha çift tıkladım oyun başlamasın mı. falla inatla tıkla derim. daha bu lafı hiç bir devlet büyüğümüz kullanma dı. İnatla tıkla...

24 Eylül 2011 01:35

bu bigfishde de yazilan bir sorun.probably ekran karti guncellemesi eksikse oluyor.
ama olmasa da oluyor. bigfish glitch cozunce linkler yenilenince yazarim.

25 Eylül 2011 17:51

sonunda bitti güzel oyunmuş ama sonlarada doğru hayli yavaşladı oyun.. güzel bir ekran kartı olmayanlar benim gibi bir sorunla karşılaşablir

27 Eylül 2011 11:55

bozo....sen tevfik fikret lisesinden misin?

27 Eylül 2011 12:04

sonunda oynayabildim ama o kadar uğraşmaya değermiş güzel oyundu

27 Eylül 2011 14:18

Ben de oldukça beğendim, bu tarz oyunları seviyorum, tavsiye edebileceğiniz bu tarz oyun varsa dinliyorum arkadaşlar :))

16 Aralık 2012 14:10

filefactory nedense açılmıyor bende diğer linkler de iptal olmuş maalesef imkan olduğunda yeni link eklenirse sevinirim.
teşekkürler

17 Aralık 2012 01:54

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template