Mystery Legends Beauty and the Beast Collectors Edition



Once upon a time, deep within the heart of a kingdom, a charming prince was cursed by a scorned enchantress. Entangled within her wicked spell, he lay dying until a fair maiden’s love revealed the beauty within the beast. However, their happily ever after was not destined to last. Journey across magical lands, seek the help of fantastical friends, and overcome all obstacles to find the beauty within the beast in Mystery Legends: Beauty and the Beast!966.81 MB

thanks to Vovan & Wendy & Lively

OPEN THE GAME AND ENTER THIS SERIAL, NAME:

NAME hello_bfg@vovan.ru

SERIAL 4115-0B23-99A7-BDF3-6ED2-EB80-C5DE-6EE4


İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 4
Part 5 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 5
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 22 yorum

17 Eylül 2011 18:42

yepp oyun süper. nesne bulma sahneleri bana zor geldi.nesneler bidicik.ama hint sağolsun.
düz hidden değil

17 Eylül 2011 23:58

4 link bulunan kısımdan indirme yapıyordum ama oyunun ismiyle uyuşmayan bir indirme açılıyor acaba benmi yalnış indiriyorum yoksa bir sorunmu var (voodoo chronicles the first sign ce.part1.rar)

18 Eylül 2011 00:53

joker düzelttim linkleri.başka oyununki konmuş yanlışlıkla

18 Eylül 2011 01:06

teşekkürler

18 Eylül 2011 21:14

güzel oyundu teşekkürler

18 Eylül 2011 23:27

bonus oyunda takıldım elimde kite diye bişi var hiç bi,şi yapamıyorum. ya oyun takıldı ya ben görmüyorum. bahçede yıldırım düşmüş toprak var. içerde masada yıldız gibi şeyi skip yapıp geçtim sopa var ama alamıyoruım. odanın solunda yeni portal açılması lazım açılmıyuo imdakkk.

19 Eylül 2011 12:26

ben bonusta halen takıldım kaldım ama oyunun ortalarında farkettim ki item bulmak için bilmediğiniz kelimenin üstüne oku getirince solda kürede itemin resmi çıkıyor. böylece item bulma kolaylaşıyor, çünki hint geç şarj oluyo onu beklkemekte çok sıkıcı.

19 Eylül 2011 17:25

alalalaaa....ya ben dakka bir gol 1 takıldım !bıçak,fındık,yarım resim bide çatalımsı şey var eeeee? stratejidende anlamadım.ay hidden oynama şeyim yok olmuşşş

19 Eylül 2011 17:28

püfff...fındık kapının zımbırtısıymış.yok ben biraz bırakayım,daa bunu bulamadıysam vay halime

20 Eylül 2011 16:24

bozo ben daha yeni geldim bonus kısmına. senin hızında oynayamıyorum anacım :)

20 Eylül 2011 16:58

bozo o dışardaki toprağa solda wagon denen yerde HOS oynayarak aldığın silindir şekilli storm bilmemnesini koyacaksın.üzerine de cadıyla savaştıktan sonra şarjı biten asayı koyup kite denen uçurtmayı da asaya bağlayıp yıldırımla şarj edeceksin.

21 Eylül 2011 09:09

sis oyun takıldı büyük ihtimal vagonda hosu oynamıştım. asa masada yıldız şeklinin içinde duruyo ama alamıyorum. alsam dışardaki yıldırım düşmüş yere koyucam ama yok napsam what fayda.

21 Eylül 2011 15:21

elimde bi kazan bide robo köpek var .yanan samanlık gibi biyer var oranın girişinde saat gibi biş var ayarlayamadım. kaldım orda.yardım ltfn.

21 Eylül 2011 16:10

robo köpek 2 defa kullanılıyor ilkinde kargaları kaçırmak için sonra da kaledeydi sanırım ya da zeplinde batarya olarak bir alete takılıyor.

kazanı hatırlayamadım.
strategy guide kullanın bir de defterinizde harita var ünlem işareti ile iş yapılabilecek yerleri gösteriyor

21 Eylül 2011 16:23

tşekkürler buldum. kazana bal doldurdum.

22 Eylül 2011 17:15

güzel oyunmuş teşekkürler

23 Eylül 2011 18:32

oyun çok güzeldi,zorladı ve şimdiye kadar oynadığım oyunlar içinde en kızgın cursor bu oyundaydı :)

1 Ekim 2011 00:02

5 parçadan indirdim de part 1 in exe dosyasından mı açmalıyım ?

4 Ekim 2011 18:26

Harika bir oyundu. Gerçekten çok eğlendim oynarken. Yalnız tek kötü tarafı hidden object leri bulurken isimlendirme çok farklı geldi diğer oyunlara göre. Sözlük kullanmak zorunda kaldım bazı yerlerde.

5 Ekim 2011 01:21

Katılıyorum BT :)

3 Ekim 2012 14:21

Hayatımdaki oynadığım en iyi seriler

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template