Mortimer Beckett and the Crimson Thief Premium Edition



Join Mortimer on his most challenging adventure yet in Mortimer Beckett and the Crimson Thief Premium Edition. Finally home after his astounding journey, Mortimer resumes his simple life and peruses the daily newspaper. One by one, famous artifacts from museums and private collections around the world are missing. The person claiming responsibility for the thefts goes by the moniker - the Crimson Thief, a ghost that the police can do nothing about. Mortimer however, jumps on the case and is determined find the stolen goods while bringing the thief to justice.430,794Mb.
System Requirements:
  • Operating System: Windows XP or better.
  • Processor: Pentium II/III or better.
  • Processor Speed: 1GHz or better.
  • Video Driver:DirectX 9 or better.
  • Hard Drive: 500 MB free hard drive space or more.
  • Resolution: 1024x768 or higher.
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

20 Eylül 2011 02:03

ilk yorum benden olsun...çünkü en sevdiğim seridir bu oyun...indiriyorum başlayınca nasılmış bakıcam...ama eminim bu da serinin diğer oyunları kadar güzeldir...

20 Eylül 2011 20:00

tahmin ettiğim gibi arkadaşlar müthiş zevkli...çok keyifli bir oyun..bayağ ilerledim şimdilik bir sorun yok...bir an önce başlayın derim ben :)

20 Eylül 2011 20:41

bitirdim güzel ve eğlenceliydi.
thanks admin

22 Eylül 2011 10:25

ben garajın arka odasındaki bulmacayı yapamadım takıldım.araba parçalarının olduğu..

22 Eylül 2011 12:24

araba parçalarının olduğu yerde betül orda bir kitap var o kitabı takip ederek yandaki bayraklara göre dizeceksin parçaları.hangi parçanın hangi ülkeye ait olduğu kitapta yazıyor...

22 Eylül 2011 13:36

oyun giderek monotonlaştı..sıktı...ama maalesef bitirmem gerekiyor,oyunu yarım bırakmak olmazzz :P

22 Eylül 2011 14:35

teşekkürler sinirli :)

22 Eylül 2011 19:26

çok sevimli şirin bir oyundu. tam kafa dağıtmalık.

26 Ekim 2011 12:25

bu bölümde güzeldi ama ben ilk 2 bölümü daha çok sevmiştim bence onlarda ki oyun tarzı daha sürükleyiciydi..ama genelde mortimer serisi çok eğlenceli bir oyun

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template