Haunted Legends The Bronze Horseman Collector's Edition



A small town lies devastated after being ravaged by a terrible flood. The townsfolk hide away, whispering of the Bronze Horseman, who has come to pass judgment on the wicked! Summoned by the town’s mayor, it is your duty to investigate the mystery and find his son, who has disappeared amidst the chaos. Help the small town using your Hidden Object talents in Haunted Legends: The Bronze Horseman!521Mb

Use the serials in KEYS file-KEYS adli dosyadaki seriali kullanin


İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 64 yorum

8 Eylül 2011 15:25

teşekkürler admin :)
nasıl bişeymiş ass sonraa....

8 Eylül 2011 17:38

güzel oyun güzel. Ve bende strategy guide açılmıyor yippiiiii

8 Eylül 2011 18:27

eyyyooo bendede açılmadı :))))
allam guide açılmadı die sevinen başka birileri varmıdırki?

8 Eylül 2011 18:43

bi saattir 4. anahtarı arıyordum meğer kasanın 4.yerine anahtar değil -level- girecekmişşş

8 Eylül 2011 18:56

hmmm...hint sadece obje bulmada var yav...sıkışınca yol göstermiyorrr

8 Eylül 2011 20:42

elimde bronz çivi, bıçak var ne kalakaldım ne yapacağım onlarla

8 Eylül 2011 20:45

tamam buldum şatoya çıkıp bıçakla defterin kenarını kesmek gerekiyormuş.

8 Eylül 2011 21:41

set of pins denen nesne garibaldis workshopta tavandan yani çatından çıkılan geçilen yatak odasında dolabın içindeki puzzle da kullanılıyor. çok aradım da ben

9 Eylül 2011 00:01

böhühühü bonusa geldim oyun kapanıyor :(

9 Eylül 2011 02:59

fıçının tapası nerde yav bulamıyorum.

9 Eylül 2011 03:24

evet sis sağol benim gibi fıçının tapasını bulamıyanlar için yazıyım bari. aynalarla ışşık yansıttığımız yerde ışşık duvarda bir şemayı aydınlatmıştı. işte o şema palette knife ile kesilince altta bi mekanizma çıkıyor. o mekanizma çalıştırılınca karşıya giden kapı iptal olup mahzene iniliyor. orda döküm makinası var. yanda kömürler scoop ile alınıp kovaya doldurulup ocağa atılıyo ordaki metaller eriyo alta tıklayıp boru muslıkları ayarlanınca fıçı musluğu döküm şeklinde oluşuyo alıp fıçıya takıyoruz.

9 Eylül 2011 11:52

evet bonus kısmına başladım o tahtalı yıkık yere dinamiti koydum patlattım ve devam ediyorum.

9 Eylül 2011 12:24

bonusu bitirdim. en sonunda o uyuz cüce varya herdakka elimizden kaçan işte onu bi resim çerçevesinin içine hapsettim.
OH !!! rahatladım be oyun boyunca kaçtı.
efendim devamı gelecekmiş Haunted Legends; undertaker miş adı da.

9 Eylül 2011 14:26

elimde bronz çiviyle dolaşır dururum...diğer tüm herşeyi yaptım.fıçının musluğuda takıldı.inv.de: biri eksik nal parçası ve 3ü eksik mozaik parçası var.ahanda budur imdak derim ben.

9 Eylül 2011 17:09

yardım istiyorum lütfen kuledeki kolları yerleştirdim ama nasıl sıralıcam ben başka bşymi gerekli nerden bulucam yardım lütfen:(

9 Eylül 2011 17:11

elimde bir bıcak bir flirtand steel die bşy bide at nalı var dolanıyorum leyla gibi nasıl bu merdiveni indircem kaldım kaldım :((

9 Eylül 2011 17:21

şekom bronz çivi yaralı belediye başkanı mı ne o adamı bulacağın evin önündeki at heykeline takılacaktı.

seher yıldızı defterdeki çizime göre yerleşecek kollar

9 Eylül 2011 18:30

o at heykeline defalarca denedim ben yaaa...olmuyor.hani pixel desem değil.sanırım bug oluştu :((((

9 Eylül 2011 18:31

bu at heykeli yerde yatan amcanın sağında duran,minik heykel demi ?yarısı açık olan..işte ona çoookkk denedim

9 Eylül 2011 18:41

değil şekom.sağda eve giriş olacak böle malikane gibi bi ev.o evin girişinin solunda büyük metal at heykeli

9 Eylül 2011 18:42

hancıya iksir verip hancının arkasındaki kapıdan gidiliyordu sanırım

9 Eylül 2011 18:42

Su devam edebildin mi?

9 Eylül 2011 18:45

Su köprüyü kurup karşıya geçiyosun orda büyük at var elini pencereye sokmuş işte o atın bacağına sokuyosun çiviyi

9 Eylül 2011 18:49

Sana sormadık demeyin haa :D

9 Eylül 2011 19:02

oyunun sonundaki 2. leveri nerede buldunuz?

9 Eylül 2011 19:05

bir tanesi cücenin kaçtığı tüneldeydi.ikinciyi bulamıyorum.

9 Eylül 2011 19:11

soru 1 : köprüyü kurup karşıya geçme denilen yer,meydanda at heykelinden sağa gidince olan mekan dimi yav?ordan girince-garibaldi's work shop var .oraya girince hemen solda atımsı bişey var ama ona olmuyor hani şu tepetaklak duran şey saedece ön 2 ayağı olan ? zaten orda yazı falanda çıkmıyorki işlem yapmak için

9 Eylül 2011 19:16

soru2: o işlem yapılınca ne oluyor? ne alınıyor hani daha önce yaptımmı acepki ne

9 Eylül 2011 19:32

şekom garibaldis work shopı açtın mı?
ordan tavan arasından çatıya çıktın mı?
çatından sağda avluya inip jack ile bahçe kapısını açtın mı?
kulede penceredeki ipi bir nesneyle kullanıp ipten aşağıya indin mi?
hancıya iksir verip arkasındaki kapıyı açtın mı?
yok bunları bilmiyorum dersen yeniden açcam oyunu da.

9 Eylül 2011 19:33

semka hiç hatırlamadım yaw 2ci lever nerdeydi

9 Eylül 2011 19:38

allahım ne olur bi hatılayan bulunsun ne olur

9 Eylül 2011 19:43

elimde mammer ve dondurucu likit var bunlarla napıcam

9 Eylül 2011 19:43

hammer yani

9 Eylül 2011 19:51

semka bi kilidi kırmak için kullanacksın onları.ama yerini unuttum

9 Eylül 2011 21:19

tamam çocuğun kafesinin kilidiymiş

9 Eylül 2011 22:32

şekom;şimdi 29.yorumuna göre kontrol ede ede yazıyorum..
-garibalds workshopu açtım
-tavan arasından bahçeye indim
-bahçede sağ bölümede geçip 0rdaki herbişeyi yaptım.artık orda işlem kalmadı
-aha! ben ip miple biyere inmedim la!bu kule diğer yerdeki kulmi du bi bakem

9 Eylül 2011 22:36

kuledeki ipi kesmemişim daha...ama bıçağım yokki...
yapmam gereken şeyler;kuledeki ip,kulede bi defter var kenarı yapışık gibi bide o ama bende sadece o bronz nail var bide nal ve mozaik parçaları eksik vaziyette..ve nere gidersem gidiim başka işlem yok :(

9 Eylül 2011 22:37

durunnnnn bişey buldum :P

9 Eylül 2011 22:43

bir allahın kuluda dememişki la su, senin önce defterden koparman gereken bi kağıt var onu al ,tarifsiz iksiri yapamassın..kınadım sizi :P:P

9 Eylül 2011 22:44

şekom sen daha hancıya iksir yapmamışsın sanırm.bıçak bulcan.bıçakla kuledeki defteri kescen recipee alacan.onun malzemelerini bulup handa hancıya iksir yapcan.nal ve mozaik en son bölümde tamamlanacak.

kuledeki ipi de kesilmeyecek.lever gibi bi şey bulup o ipe takıp iple aşağı ineceksin.

9 Eylül 2011 23:30

bitti çok teşekkürler

9 Eylül 2011 23:32

takıldığım bi yer oldu... benim gibi şaşkoloz olmaz ama yinee yazayım.sağda masada yatan amcalı mekanda,ilerde mızrak var alınacak.hah!işte orda az solda ok varmış başka mekana geçen ben göremedimde :)))

10 Eylül 2011 12:43

banada yardım banada yardım benim elimde bir nal mozaik parçası ve açılmış iğne var iksir falan yaptım ben o kapıdan geçtim sonra kalakaldı m şimdi heryere gidiyorum ama bişey yok. dahası kuledeki ipten neyle inicem elimde saydıklarımdan başkası yok

10 Eylül 2011 12:57

ravelin ;nal ve mozaik parçasını şimdilik unut.o iğne ile gideceğin mekan şu:bir dolu makine olan bir odaya girmiş olman lazım sağda solda mekanizmalar falan..orda solda bir yere zoom yapılıyor,küçük yuvarlak bir obje.tek tek o iğneyle o objenin deliklerine tıkla hepsi açılsın.bu arada o iğne inv.de kalacak sonra yine lazım.

10 Eylül 2011 12:59

kuledeki ipi -lever- denen sarı bir obje bulacaksın,onu cama zoom yapmadan sol üstüne takacaksın.

10 Eylül 2011 17:12

elimde bir kitapdan kestiğim sayfa,bir çivi,bir solüsyon,ile kalakaldım.hayalet benden bir sıvı istiyor.ama elimdeki değil???!!

10 Eylül 2011 23:13

adnan; kitapdan kestiğin sayfa o hayalet adama vereceğin sıvı yapımı için gerekli olan reçete.inv.de 2 adet ot olmalı,birisi küreğin içinde.o reçeteyi kocaman bir varil olan ekranda arkadaki bölüme koyup diğer otumsu şeylerle iksiri yapacaksın.ama hemen alınmıyor.daha sonrada o varile musluk bulman gerekiyor.musluğu takınca otomatik olarak oraya koyduğun bardağa yeşil bir sıvı dolacak ve amcaya o sıvı verilecek.çivi soona...

11 Eylül 2011 12:27

keşke walk yazsaymışız. daha çok soran olacak.

11 Eylül 2011 20:51

ben de su ile aynı yerde takıldım. kuleden aşağı inemiyorum çünkü elimde lever yok. handle var ama o işe yaramıyor. leveri nereden bulacağım? her yeri gezindim ama şu anda aktif olan hiçbir yer kalmadı. yardım lütfen...

12 Eylül 2011 11:14

çooook teşekkürler su senin yardımınla takıldığım yerden devam edebildim ve bitirdim.güzel oyundu.

12 Eylül 2011 12:23

Masada oturan adamın olduğu bölümdeyim elimde sadece kömür parçası ve clue scroll var. Burada başka işlem yapmadı ve kırık camların olduğu yerden dışarı çıkmama da izin vermiyor. Yardım lütfen.

Ayrıca ben de kuleden aşağıya inemiyorum o bölüme de geçemiyorum artık.Oyunda bug mı oluştu acaba

12 Eylül 2011 13:58

yasemin;kuleden aşağı inebilmen için sarı renkte sanki ejderha başlı gibi bir lever'ın olması lazım.yani oyun bug değil.kömür parçasıyla bir defter yada not olmalı zoom yapılan,ona tıklıyorsun ve yazı netleşiyor.yazıyı bul zaten oyun akacaktır

12 Eylül 2011 14:07

teşekkürler su. Ama maalesef bulamadım defter ya da notu :((

12 Eylül 2011 14:16

teşekkürler su

12 Eylül 2011 14:47

2 oda arasında mekik dokuyorum ama yine de bulamadım defteri. Başka yerlere gitmemede izin vermiyor :((( sıkıldım

12 Eylül 2011 14:53

yasemin; bulunduğun mekanlarda neleri yapman gerekiyor yazsana bi....

12 Eylül 2011 15:14

yasemin o dediğin bende de oldu.sağda adam yatıyor sen ileri devam edebiliyorsun ve solda eve girdiğin pencereden çıkmana izin vermiyor. bir koridor var sağda solda 2 oda olan.sağ oda kilitli ilk girdiğinde.soldaki oda da çocuk odası gibi bi oda. o odada sol dolap üstünde zor dikkat edilen bir büyüteç çıkıyor belki orayı atlamışsındır.
sağdaki odanın kapısı açıksa eğer ordaki öbür kapıya kol bulmadan dışarı çıkartmayacak.

14 Eylül 2011 18:51

açıldı bende ama ilk bulunduğum yerdeki kapıdan çıktım kızı gördüm ileri bastım her basışımda oyundan çıkarttı beni neden acaba oraya kadar sorun yoktu :S

14 Eylül 2011 19:00

elinize sağlık oyun çok güzel ama bonus bölümünde bombayı patlattıktan sonra oyundan atıyo neden acaba

14 Eylül 2011 19:04

rose,

oyun bazı pc lerde o bonus bölümünde çöküyor bazı pclerde çökmüyor. bende bonus kısmını oynayamadım.

pınar,

yukarda yazdığım tarz bir bug sende de olmuş olabilir.

14 Eylül 2011 19:16

napmalıyım kaldırıp yenidenmi kurmalıyım:( yeniden başladım yine aynı yerde hata verdi :(

14 Eylül 2011 19:40

anladım teşekkürler yapçak işey yok artık

16 Eylül 2011 10:23

Oyuna yeni başladım ve hemen takıldım (: Elimde kılıç, çakmaktaşı, at nalı ve resim var ve ben öyle dolanıp duruyorum (: Ne bir şey bulabiliyorum ne de elimdekileri kullanabiliyorum..kaldım öylece..Yardımcı olabilecek birileri olursa şimdiden teşekkürler..

27 Eylül 2011 14:20

Çok teşekkürler, oyun süperdi :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template