Twisted Lands: Insomniac Collectors Edition



Help Angel figure out what is real and what is in her head as she attempts to escape from a Mental Hospital! Steeped in psychological horror, Twisted Lands: Insomniac follows the wife of the central character in the original game, as she attempts to escape the mental hospital in which she's imprisoned. Explore a haunting environment as you go on Angel’s mystifying quest!658,37Mb.

System requirements :
Windows XP, Vista or 7 / 1.4 GHZ processor / 1024 MB RAM / DirectX 9.0 or later

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 12 yorum

18 Ağustos 2011 22:26

yazılar okunmuyooo..

18 Ağustos 2011 23:16

???? hangi yazilar anlamadim

20 Ağustos 2011 11:14

Arkadaşlar selam.Oyunun yazılarında sorun var.bilgisi olan var mı?

20 Ağustos 2011 16:54

yazılarda sorun vardan kastınız nedir? ben kurdum ve başına şöyle bir baktım her şey normal gözüküyor.

21 Ağustos 2011 01:01

oynadım bitirdim nefisti. hiç bi sorunla da karşılaşmadım. oyunun yazıları derken bende bişi anlamadım. hint yapılınca çıkan yazılar mı acaba. başkada yazı yoktu zati.

21 Ağustos 2011 08:58

Mesela.Sol altdaki kitap daki yazılar, options denilince çıkan menü, konuşmalar.Nesne bulurken altda bulunması gereken nesne isimleri..Bunların hiçbirin yazıları okunmuyor.Çinçe yi andıran garip karekterler var.Bir çok sitede araştırdım.Bu sorunla karşılaşan çok var.

21 Ağustos 2011 14:57

ecram oyunu silip tekrar install etmeniz disinda bir cozum gelmiyor aklima.

22 Ağustos 2011 01:54

oynadım bitti pek güzeldi.thanks admin

22 Ağustos 2011 21:48

Buda oyunun farklı sürümü burdan indirip deneyin :) http://www.wupload.com/file/114503891/Dosya.rar

22 Ağustos 2011 22:11

Sorun yok yazılar okunuyor. mediafire den indirdim

24 Ağustos 2011 18:29

bende de sorun olmadı.güzel oyundu valla....

26 Ağustos 2011 19:10

harika bi oyunmuş tam tribal :D

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template