Spirit Soup The Queensbury Curse



After your great uncle passes away, you move to Queensbury to help run the family business. Shorty after you arrive, however, you begin to have recurring nightmares and are afflicted by the curse of Queensbury! Lift the dangerous curse by following an ancient recipe and concocting a fresh batch of the cure in Spirit Soup: The Queensbury Curse, a hilarious Hidden Object Puzzle Adventure game!
* Hilarious storyline
* Fantastic gameplay
* Lift the Queensbury curse!110.5 mb


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

20 Ağustos 2011 22:32

oyunda bug varmı ben vine bottle nin bitanesini bulamadım.(yaşlı teyzenin istediği listeden)

22 Ağustos 2011 18:01

vine bottleın biri evin yatak odasındaki kaSADA .BU ARADA oynayan arkadaşlar yokmu papağandan nasıl kurtuldunuz

22 Ağustos 2011 18:20

meğersem krakere şarap dökücekmişiz :)

23 Ağustos 2011 15:32

teşekkürler bitirdim.

23 Ağustos 2011 15:50

kasayı nasıl açacağız

23 Ağustos 2011 21:46

kasayı açmak için markette, teyzemin arkasındaki kapı açılacak ve ordaki karışık ipli anahtar alınacak.evdeki kasayı açan o.

24 Ağustos 2011 19:24

daha yeni bitirdim parça parça oynadığım için puzzlelar için skip çok uzun sürüyor gibi geldi bana oyunu başta açtığımda çocuksu geldi grafik açıkçası ama biraz oynayınca eğlenceli geliyor çizgi film dünyasında hissettim kendimi hehe birde imleç çok büyük ve nesnelerinde büyük olması gözlerim açısından harikaydı.hint doğru zamanda doğru yerdeysen yerine getirmen görevi çemberle sana gösteriyor.

7 Eylül 2011 20:04

kütüğün üstüne istirityeyi koydum.çekiçle vurdum ama yere düşüyor ne yapmam lazım yardım edermisiniz.

7 Eylül 2011 20:45

istiridyenin üzerine bir de adı wet cloth olan nesneyi koyup öyle vurman lazım.daha önce aldığın bezi bi yerde ıslatıyordun ama nerede unuttum

7 Eylül 2011 22:40

wet cloth nerden bulacağım

10 Ekim 2011 16:31

yardım lütfen sahilde ne yapacağım

10 Ekim 2011 17:44

nalanv;oyun taa ağustosta oynanmış.üzerinden çok sahil geçti :) şaka bir yana hatırlayan mutlaka yazar.

4 Temmuz 2012 10:04

e bu da aynı durumda anacım :))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template