Sphera The Inner Journey



Embark on a dangerous journey with Tess, a lonely young girl, as she is transported to a world that lies within her imagination in Sphera.Mocked mercilessly by her older brother for her eccentricity and the large glasses that sit upon her tiny head, Tess desperately wants to escape her lonely life. When she finds a mysterious marble, Tess is swept into a strange world where a walrus-like creature named Zuchary rules with kindness. When his adopted son, Jacob, turns against him, Zuchary reaches out to Tess for assistance. In return, she will be allowed to return home.Help Tess become the warrior princess she knows she truly is in Sphera! 223 mb

Minimum System Requirements:
Windows XP/Vista/Windows 7
Pentium III 1GHz or better
256 MB System RAM (512 MB Vista, 1 GB Windows 7)
64MB Video RAM (128MB for Windows 7)
Internet Explorer 5.0+, AOL 5,6 or MSN browsers
Direct-X 9c (10 Vista, 11 Windows 7)
Keyboard & mouse required
Joystick and game pad are not supported

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 16 yorum

6 Ağustos 2011 15:01

dakika 1 gol 1 o kapının yanındaki boşluğa yada ağaca ne yerleştireceğiz bulamadım neyi denesem olmadı :( kristalleri yaptımda o kısmı kaldı

6 Ağustos 2011 16:12

kristaller yere.flag yani bayrak ( 3 parça önce birbiri üzerine sürüklenerek birleşecek) kapının sağına.

6 Ağustos 2011 16:15

bee ve unicorn kısmında. arıya çorbasını hazırlayıp içirdikten sonra konuşmayı skip yapmayın. ilk oynadığımda skip yaptım ve bug oluştu, arı inventoryme yerleşmedi dolayısıyla da unicorn kısmını tamamlayamadım. baştan yeni oyun açınca bu sefer skiplemeden arıyı almayı başardım

6 Ağustos 2011 21:04

Teşekkürler sishyphos ,şimdi çorbayı falan hazırladım sorun çıkmadı ama 7 parçadan oluşması gereken metAl at parçalarını 6 tane bulabildim kuyruk kısmı yok acaba çevredemi gizli yoksa göremediğim bir mini oyunmu bitirmeliyim ?

6 Ağustos 2011 22:13

tüm parçalar çevrede.bir önceki ekranlara da dönmen gerekebilir. mini oyun yoktu başka. hint nesnelerin yerini göstermediğinden ekranı incik cincik cursor ile taraman lazım

7 Ağustos 2011 23:50

sonunda plaugroundun bir kısmını geçtim sosisle ordaki canavarı uyuttum ne zor bir oyunmuş ya yağ fıçısına ççeşme taktım üçgeni koyuyorum olmuyor şimdi yapıştırıcı var onu kullanıyorum olmuyor birde metal balık var hepsi eksik yani :(

8 Ağustos 2011 09:01

PINAR farkettin mi bilmiyorum ama bazı parçalar item kutusunda üst üste sürüklenerek combine yapılıp sona kullanılıyor. ben biyerde epey takılmıştım meğer bi itemi combine yapmam lazımmış. mesela aklımda kalan bi bebek parçaları vardı onları önce item kutusunda birleştirip daha sonra küçük kütüphane gibi yere koydum da oyun öle devam etti. şu anda tam ayrıntıyı hatırlamıyorum ama o fıçıya musluğu taktıktan sonra item kutusunda boş bir sürahi olması gerekiyor ki onu doldurup dört tane kenetlenmiş el vardı ona süreceksın.

8 Ağustos 2011 10:20

amanin oyunun walkthrougu varmış meğer tesadüf buldum. son kapıdan girince bir girdap üstünde istenen itemleri buluyosunuz. hızlı olmayınca itemler çoğalıyor. daha sonra aynı itemlerin adı yazıyor ama kendileri görünmüyor. işte burda altta bi kırmızı-mavili şerit çıkıyor, burda kızın tarafındaki şeridin sağa doğru itemleri buldukça büyümesi lazım ama ben bi tane bile bulamadım. yardım aramak için obşından helpe girdim next, next yaparken bide baktım ensonda walkthrough seçeneği var.
biraz zor bi oyun bazı yerlerde de küçük buglar oluşuyor yardımcı olur diye walkın yerini yazdım.

8 Ağustos 2011 16:16

teşekkürler bozo walktrough olmasa daha günlerce uğraşabilirdim bazen ta en sondan en başa dönüyordum hatayı orda yapmışım .:) sonunda insanın başı biraz dönüyor ama oyunu bitirebildim sonunda kız çocuğuda pek sevimliymiş ya :)

9 Ağustos 2011 17:20

güzel ama kısa bir oyunmuş..arkadaşlar hemen bitti

10 Ağustos 2011 12:41

3. kez yukluyorum umarım bu oyunu oynarım artıkk yeterr yaww pcım uyarı vermesınde su guvenlık taramasından gecsın esımlede paapaz oluorum hep senın oyunların yuzunden pc bozluyor dıyor kapanıp acılmadıgı gunler olduda bılmıyorum artık oyunlardanmıdırr...

10 Ağustos 2011 16:46

pınar hanım bu tarz kişisel olan yorumları sadece chat box da yazalım lütfen.oyun sayfalarında daha çok oyun çözümüne ait olan yorumlar olursa daha iyi olur. teknik sorunlar içince sayfanın üst kısmındaki sabit başlıklar arasında teknik destek kısmı vardır.

oyunların güvenlik şekli hakkımızda kısmında açıklanmıştır. indirip indirmemek tümüyle oyuncuların tasarrufunda olan bir şeydir.yine sabit linkler arasında olan oyun kurulumu ve rapdshare kullanımı yazılarını okuyabilirsiniz.

13 Eylül 2011 19:40

acil yardım edin lütfen tiyatro sahnesindeki sarı top üzerinde ne yapıcağımızı bulamadık lütfen yardım acil:D

13 Eylül 2011 20:02

çözüm linki

http://www.gamezebo.com/games/sphera-inner-journey/walkthrough

4 Temmuz 2012 15:14

Valla oynamamışım, iyi oldu bulup oynadım, güzeldi güzel...

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template