Sonya Collector's Edition



Help Sonya save her sister from unknown villains! After Lily’s life force is stolen it’s up to Sonya to get it back in this fun Hidden Object Puzzle Adventure game! Explore gorgeous locations and take on the mysterious villains. Piece together the clues and discover the truth before it’s too late. Can you reunite the two sisters and save the day? Find out in Sonya!510.24 MB


System Requirements:

* OS: Windows XP/Vista
* CPU: 1.0 GHz
* RAM: 512 MB
* DirectX: 9.0
* Hard Drive: 524 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 10 yorum

21 Ağustos 2011 19:03

tşkl umarım oyun açılır..

22 Ağustos 2011 01:55

bitti bile güzel ve kısaydı.ama bonus kısmı uzun olan nadir oyunlardandı.thanks admin

22 Ağustos 2011 19:53

yok oyun açılmadı:(((

23 Ağustos 2011 14:17

exstra bölümünde heykeli deviremedim. yardım lütfen

23 Ağustos 2011 15:34

yardımcı olacak yokmu arkadaşlar..

23 Ağustos 2011 16:20

betül ben sorunsuz oynayıp bitirmiştim. guide var biliyorsun.orayı kontrol et.belki eksik bir şey kalmıştır.

23 Ağustos 2011 20:57

bak bu fena değilmiş..başlıyorum bakalım :)

23 Ağustos 2011 22:46

guide baktım ama eksik .geldi bana.yapmadım şey kalmadı ama yinede saolun.

24 Ağustos 2011 22:39

bende oyunu sorunsuz oynadim
teşekkürler admin

27 Eylül 2011 11:19

bu da bitti. millet aya gidiyor, ben hala ağustos oyunlarındayım :))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template