The Secrets of Arcelia Island



Unravel The Secrets of Arcelia Island as you, your father, and a small crew set off on this dangerous expedition! After getting shipwrecked in a storm, you wake up to discover you're alone on an island inhabited by strange creatures and plagued by four deadly curses. Find your father, survive the curses, and stop the tyrannical witch that is responsible in this fantastic Hidden Object Puzzle Adventure game.486 MB


part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR/VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR/VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 21 yorum

28 Ağustos 2011 00:02

oynayan varsa,
ormana geldim az biraz dolandım.hint bana ağaç ev kapısı önünde 5 tane firefly yakala diyor.eh ışıkları da yanıp sönüyor ama neyle yakalaycam nasıl fikrim yok.

28 Ağustos 2011 20:19

şekom,inv.de empty beaker diye sarı bişey olmalı,onunla beyaz yanan ışıklara tıklayınca alıyorsun o firefly'ları

28 Ağustos 2011 20:19

sishyphos aynı ekranda minik beyaz yuvarlak ışıklar var mausela yakalıyorsun ateş böceklerini ;)

28 Ağustos 2011 20:32

mantarlı bir bölüm var..elimizde sapanla mantarları vuruyoruz.burda püf nokta peri konuşmadan mantarları vurabilmek.zor yav !

28 Ağustos 2011 20:33

su orada konuşmak önemli değil perilerin arkasına saklandığı mantarları vurmak yanlış mantarı vurursan periler konuşuyor ve başa dönüyor

28 Ağustos 2011 20:37

evet özlem anca anladım :)

28 Ağustos 2011 21:57

kuyulu yerde takıldım :( ilerleyen varsa yardım edebilir mi acaba?

28 Ağustos 2011 22:21

ozlem oyunu indirdiğinde fix dosyası linki varmıydı? ben indirirken yoktu.bugün görüp araştırınca o fix linki kuyuda ve denizaltında oluşan bugları gideriyormuş onu öğrendim.hee daha oralara gelemedim o başka.hala ateş böceklerindeyim ben :(

28 Ağustos 2011 22:31

hmm o kadarını anlamıyorum fix dosyasını falan :( du karıştıram accık
teşekkürler

28 Ağustos 2011 23:12

fx diye bir klasör buldum baktım ama bir şey anlamadım :( oyun çözümüne baktım yaklaşmam gereken ekranlarda yaklaşamadığımı farkettim sanırım benim oyunumda hata var :( umarım sizde yoktur size kolay gelsin...

29 Ağustos 2011 03:03

kuyu bölümünde biyerlerden teleskop merceği bulunuyor. gemiye gidilip teleskopa takılıyor. görülen yerde kubbe gibi bi yer hani eline yayla ok verdiğimiz heykelin ilerisindeki yer işte orası görülüyor. orda bi takım işaretler var mavi renkli olanları not alıp kuyudaki halkaları çevirerek o işaretler belirlenince kuyu açılıp sular geliyor.

29 Ağustos 2011 03:04

ben bu fiksi kurunca oyun tekrar başa döndü yeniden oynamaya başladım.

29 Ağustos 2011 09:30

hmm bozo ben merceği takıp o işaretleri gördüm ama kuyuya yaklaşıp ayarlayamıyorum takılıyo aynı şekilde denizin dibinde puzzle gibi bir yer var oraya tıklayınca da takılıyo
fiks nasıl kuruluyo ben bilmiyorum :(
teşekkürler bozo

29 Ağustos 2011 12:09

fiks linkini indiriyoruz. inen rarı önceki büyük rarın olduğu dosya içide sağ clickle buraya çıkar yapıyoruz. oyun ikonu olan bi dosya ve key yazan bi dosya açılıyor. bu oyun ikonunu sağ click kopyala yapıp oyunu ilk kurup çalıştırdığımız yere yapıştırıoruz. mesela benim oyun rardan karşıdan yüklenenlere geliyor. orda yeni dosya açıp rarı buraya çıkar diyince oyun kurulumu C nin altında game ye geliyo. işte o yeni oyun ikonlu koplediğimiz şeyi C nin altındaki gameye yapıştırıyoruz. çift tıklayıp çalıştırınca hepsi değişsinmi diye soruyo evet diyoruz. oyunu açmak isteyince key soruyor bu sefer key dosyasını açıp ordaki nameyi name kısmını serial sayılarıda serial keye copyliyoruz. okeyliyoruz. sona oyun açılıyo. yalnız bende bu okeylemede oyun açılmadı bende ilk ikona tıkladım ve oyun baştan başladı. tekrar eski yerime geldim geçtim sorunsuz ilerliyorum.

29 Ağustos 2011 12:19

ay inanmıyorum ya oyun save etmemiş zaten çift ikondan şüphelenmiştim benden yeniden profil istedi. şimdi tekrar fiksi yapıştırdım değişikli evet mi dedi evet dedim. ve oyun ikonu nihayet tek oldu. şimdi açtım dün fiks yaptığım yerden yeniden başlıyorum neyseki en baştan başlamaktan iyidir.

29 Ağustos 2011 12:38

güzel oyundu valla :))

29 Ağustos 2011 13:38

neysem oyun bitti devamı varmış. extrası falan da yoktu.

29 Ağustos 2011 13:43

yahuuuuuuuuuuuuu...bozocum senin dedikleri yapıp bize hazır lop verseler olmazmı kiiii????

29 Ağustos 2011 16:01

tüm bir geceyi firefly avlamakla geçirip başarısız olunur. sonra yeni oyun açılır.ve önceki oyunun takılmış olduğu anlaşılır. oyuna devam edilir ve dün gece niye bunu düşünemedim diye küfredilir:D

31 Ağustos 2011 16:41

oyunu indirdim ama kuramadım.açıklamayıda anlamadım.sis yardımcı olurmusunuz lütfen

31 Ağustos 2011 19:20

bagi bak 14cü yorumda bozo açık net yazmış.yine de yapamazsan chatten doğru yardım iste

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template