Redemption Cemetery: Children's Plight Collector's Edition PC



A warlock’s curse has trapped you in an otherworldly cemetery! Explore gorgeous Hidden Object scenes and save the children that the warlock has taken. Learn the history of the evil warlock and find a way to stop him before it is too late! Help other spirits find peace as they help you find useful items and overcome challenging obstacles in Redemption Cemetery: Children’s Plight! 871.9 MB
System Requirements:

* OS: Windows XP/Vista
* CPU: 1.4 GHz
* RAM: 1280 MB
* DirectX: 9.0
* Hard Drive: 895 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayın PART 1
İndirmek için tıklayın PART 2
OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Redemption Cemetery: Curse of the Raven Collector's Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

12 Ağustos 2011 16:48

slmmm ilk yorumuda ben yazıyımm ındırmeye basladımm ama çok uuzn galıbakıı 2 saatte ınecekk umarım pcıme bır zarar vermez bozocuk bılır yazısmıstık onla oyunlara guvenlık taraması ıızın vermıyordu pcım hep kapanıyor derken wındows çöktüü yenı format atıldı acaba bu oyunlarlamı ılgılı ındırırken bıle korkuyorumm::(((8

15 Ağustos 2011 11:18

pınar büyük ihtimal oyun oynuyacağın programlarda eksik var. format atana söyle tamamlasın. bu oyunlardan çökmeye sebep olacak virüs, trojen v.b şeylerin geçmesi çok, çok zor ihtimal. 2 ayrı virüs tarama programı ile taratılıyor. ben beş senedir oynuyorum hiç virüs almadım bu oyunlardan. iyi oyunlar.
oyun zevkli ve şirin ama bana biraz kıssa geldi çabu bitırdim.

17 Ağustos 2011 00:39

oyunu indirdim yükledim fakat eksik dosya uyarısıyla kapanıyor ve çalışmıyor bir sorun var heralde arkadaşlar

20 Ağustos 2011 16:53

bahar
eksik dosya uyarısı pc nizde yetersiz program var anlamına gelir. teknik destek linkinden tüm programlarınızı güncelleyin.

ben oyunu oynuyorum sorun da yok.tek sorun şu. 3cü general store bölümünde strategy guide açmaya kalkarsanız oyun kapanıyor. bir kaç kere kapandıktan sonra guide hiç açmadım ve bölüm ilerledi.grafikleri falan süper gayet güzel oyun.

29 Ağustos 2011 21:46

bakalım nasılmış....

30 Ağustos 2011 21:35

harikaymış valla oynayın !

19 Eylül 2011 14:25

çok güzel bir oyun. öyle çok kolay da değil. bir kaç kez tıkanıp str. guide baktım yani

14 Ekim 2011 19:29

bu oyunun tarzı ne düz hidden mi yoksa puzzle de var mı ?

20 Kasım 2011 10:13

Oyun çok güzel aslında..Ama bir sorun var ve bu can sıkıyor..Oyunu indirdim.Biraz oynadım işim çıktı bıraktım..Eve gelince yeniden başladım ve kaldığım yerden devam ettim..Sonuna doğru yine işim çıktı bıraktım..Bu sabah oyunu tekrar açtığımda ise en başa döndü.Bunu anlamıyorum..Kayıt özelliği olmasa ilk başta da kayıt etmezdi.Oyunun sonu gelmiş ama otomatik save yapmamış..Şimdi ya en baştan oynayacağım sonunu görmek için ya da silip atacağım..

Bu arada oyun ağustos tarihli ama ben yeni indirdim..

18 Şubat 2012 16:51

LİNKLER YENİLENDİ

10 Mayıs 2012 13:32

link verme açısından sorunlu bir dönemdeyiz farkındayım ama eğer bu oyunun linklerinde partlı yapma imkanı olursa çok sevinirim
teşekkürler

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template