Mystery Murders: Jack the Ripper



Track down one of the world’s most legendary serial killers in Mystery Murders: Jack the Ripper, an incredible Hidden Object game! Help world-renowned clairvoyant Emma de Ville and Inspector Fred Abberline of London’s famous Scotland Yard as they pursue the notorious murderer. Piece together clues, solve intriguing puzzles and use forensic crime scene investigation methods to hunt the killer down!512.04 MB

Thanks to Vovan & Wendy
System Requirements:

* OS: Windows XP/Vista
* CPU: 800 Mhz
* RAM: 512 MB
* DirectX: 9.0
* Hard Drive: 527 MB

INSTALLATION NOTES-KURULUM BILGISI
1-RUN GAME EXE AFTER DOWNLOAD-OYUNU YUKLEDIKTEN SONRA EXE ILE KURULUM YAPIN
2-USE THE NAME AND SERIAL IN LAST TWO LINKS-SON IKI LINKTEN INEN DOSYADAKI ISIM VE SERIALI KULLANIN


İndirmek için tıklayınız-Click to download


SERIAL NAME AND KEY-SERIAL KODU VE ISIM ICIN

SERIAL NAME AND KEY
OR / VEYA
SERIAL NAME AND KEY
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 46 yorum

30 Ağustos 2011 21:35

iniyorrr..birazdan bildiriciim :D

31 Ağustos 2011 13:16

valla sis dediğin doğruymuş...öyle bir oyunki sevsemmi,oynasammı bilemedim.silmekte istemedim.böyle bişey işte :))

31 Ağustos 2011 13:17

ha bu arada oyun tepkilerinde bence -sıkıcı- yada -kararsız- da olmalı :D

31 Ağustos 2011 19:19

eheheu şekom hemen eklendi :D

31 Ağustos 2011 20:37

Hep de yağmur yağar :))

1 Eylül 2011 21:46

polsin oldugu kapıyı açamadım yangın çıkarıp yolladım polisi ama kapıyı açamadım yardım bekliyorum

1 Eylül 2011 22:13

bende berber dükkanını açamadım yerdeki mazgaldan anahtarı alamadım nasıl yapıcam yardııııım

1 Eylül 2011 22:15

miss dance inwentory de pense ve toka var ikisini tıkladığında tokanın ucu eğiliyo o şekilde kapıyı açabilirsin

1 Eylül 2011 22:16

pense yangın çıkardığın yerde

1 Eylül 2011 22:29

penseyi almıştım :)) teşekkür ederimmmmm

1 Eylül 2011 22:54

bu kadar çok soru sorulmaz ama o elinde puroyla oturan adama ne yapılacak trene kadar gittim ama bilet istiyor off zormuş guide olmadan...

1 Eylül 2011 23:00

missdance tam baştan oynadım ne yaptığımı hatırlamak için çözmüşsün kapıyı.biraz daha hatırlatsana purolu adamı.inventoryde neler var mesela?

1 Eylül 2011 23:11

sadece gazete ve şemsiye var adam koltukta oturuyor tarot kartlarını ona verdim ama başka birşey yapamadım evden çıkınca bir tren garına gidiliyır ama trene binmek için bilet istiyor sanırım

1 Eylül 2011 23:14

banada yardım banada yardım sis berbere girmeyi başardım ama berberdeki ikinci kapı açılmadı lavabodaymış anahtar herhalde ama elleyemem mi ne diyo anlamadım yapamadııııııım. bu arada berberin kapısı nı nasıl açtığıma gelince musluğun yanında ki sandık levyeyle açılıyo ordan ustura çıkıyo sandalyenin ayağındaki ip kesilip inventorydeki çivilerden biri kerpetenle bükülüyo kanca yapılıp iple birleştiriliyo.son olarak mazgaldan anahtar alınıyo sonra benim gibi bekleniyo biri çözüm yollasın diye

1 Eylül 2011 23:26

tarot kartlarıyla bir oyun var orada sanırım onu oynaman lazım miss dance

1 Eylül 2011 23:28

gazeteyide biletçiye vericeksin istasyondan çıkınca gizli nesneleri bulacaksın birde

1 Eylül 2011 23:29

aaaaaa ama olmaz ki bana yardım eden yok

1 Eylül 2011 23:34

ama tarot kartlarını adama verdim sen bana yardım et ben berbere gelince çözerim :))))

1 Eylül 2011 23:34

missdance.adamın olduğu odada solda yerde gazete var onu al.geri okla kapı sahnesine gel askıdan şemsiyeyi al dışarı çık.istasyona git.ilerde bilet gişesindeki adama gazeteyi ver bilet satar hale gelecek.istasyon dışında HOS sahnesinden para al ve bileti satın al.

ravelin daha gelmedim oraya sanırım.berberde değilim daha. polis merkezindeyim.

1 Eylül 2011 23:45

adı cutters olan nesneyle gözlük inv içinde birbirine tıklanıp kanca oluyor iple birleşi,yor.mazgaldan anahtar alınıyor ve içerdeyim

1 Eylül 2011 23:50

ravelin gazeteye zoomla berberde. sağ yanda copper pipe var al.dışarı çık o ilk açtığın sandığa zoomla.empty jug var musluğun altına koy.copper pipe ı da musluk başına tak.sul doldur .testiyi al.içerdeki lavaboya dök

2 Eylül 2011 00:31

bahçe gibi yerde mazgalın içinde bir işaretli simge taşı var almamız gereken.orada takılan olursa eğer. penceredeki şişenin yanından alınan scalpelle dışardaki, çuval kesilip kürekle çimento tozu alınıyor. HOS sahnesinde bulunuyordu sanırım bira fıçısı musluğu fıçıya ve kovaya bira doluyor. mazgala önce çimento sonra bira kovası dökülüyor.

2 Eylül 2011 02:15

yav ben pencerenin yanından bişi aldım ama o skapell değil yada skapel kayboldu ben de shovel var ya. allah allah ya kayboldu oyun böceklendi yada ne biliyim yok işte çuvalı kesemiyorum. yeniden kurarsam oyunu 6 edicek.

2 Eylül 2011 02:22

neyse skapeli buldum doğrusu kürekte alınıyomuş burdan şişenin sağındaki de skapell miş bendeniz kör görmüyomuşum.

2 Eylül 2011 14:04

bitti güzeldi

2 Eylül 2011 19:36

oyun bitti takılan olursa yardım ederiz efem. tabiki şu yakın günlerde bi sene sona sorana yardım edemeyiz.

4 Eylül 2011 15:04

selam ben 12 kinci bölümdeyim
şömünenin üstünde şişe resim ve metal bardak var hint
hep orayi gösteriyor ama birşey olmuyor
oraya kadar iyi gidiyordu
sesimi duyan varsa imdattt

4 Eylül 2011 19:18

oh nihayet bitirdim oyunu
teşekkürler admin

4 Eylül 2011 19:54

oyun da bikbik çok,birde bölümler bittikçe skip yok bekle babam bekle ki diğer bölüme geçilsin.ay sevmedim valla banane :P

5 Eylül 2011 18:17

Mystery Murders: Jack the Ripper
adlı oyun %99 dolum yaptıkdan sonra işlem zaman aşımına uğradığı için yüklenemedi diye mesaj veriyor .ne yapabilirim?

5 Eylül 2011 18:23

pc de tarayıcınızda tüm geçmişi ve çerezleri silip tekrar deneyin yüklemeyi.en iyisi cccleaner veya glary gibi bir temizlik programı kullanmanız.
yine de sorun devam ediyorsa internet sağlayıcınızla görüşün.net sinyalinizde sorun olabilir.

5 Eylül 2011 18:47

adnanceren;pc den pek anlamam ilgisi varmı bilmiyorum ama bir ara bazı oyunlarda bana da olmuştu.ie yerine mozilladan yükleyince sorunsuz indi...

6 Eylül 2011 15:36

PAMUKSEL ben 12. bölüm için bazı notlar almışım aynen yazıyorum belki işine yarar.
resim düzenle. sembolleri bul, gene sembol yerleştir.
solda kuru yaprakların ordan çivi al. kapıdaki plaketi sök.
anahtarla kapıyı aç, sağ odada kütüphaneden anahtar al. yerden crate opener al.
anahtarla sol kapıyı aç.
solda sandığı crate opener la aç.
pendant al. anahtarla masa çekmecesini aç. solda haritada 13 yazan yere tıkla. şimdi başka yerdeyiz.
valla pamuksel benim notlarda şömine falan hiç geçmiyo inşallah doğrudur yazdığım bölüm.

7 Eylül 2011 20:47

Su'nun dediği çıktı.internet explorersayfası yüklemeye yetmiyor.Ben de google chrome ile yükleyebildim.Yardımlarınız için teşekkür ederim.

13 Eylül 2011 11:50

oyunu hatırlayan var mıdır acaba? ben polis merkezinde mahsur kaldım :( elimde testere ve tranchaun diye bi item var duvardaki panoya yaklaşılıyo ama bir şey olmuyo haritada gidilebilecek bir yer yok hint bastığımda panoyu gösteriyo o kadar nolur biri hatırlasın :(

13 Eylül 2011 14:29

özlem,
truncheon dediğin polis merkezinde dış ofiste çok çekmeceli şeyde bir çekmece açmakta kullanılıyordu.
testere ile de ceset olan bir sokakta bir tekerleği kesiyorduk.
polis merkezine o kadar çok gidiliyor ki hangi bölümden bahsettiğini tam anlamadım aslında.
yine bir gidişte mesela ben çok takılmıştım sonra askıdaki paltonun cebinden anahtar almam gerekiyormuş onu bulmuştum.
belki panodan doğru başka bir alana seyahat etmen gerekiyordur.seyahat edilecek yerler kırmızı daire içine alınıyor.

13 Eylül 2011 23:20

haritada kırmızı işaretli bir yer yok olmasa da her yanına tıkladım ama nafile truncheonla da açacak bir yer bulamadım merkezde odada 2 yere yaklaşılıyo bi masanın üstü bi de pano panoda harita var üzerinde ölü 2 kadının resmi kırmızı işaretli hiçbir yer yok masanın üzerinde de bu iki kadının dosyaları var çekmeceler görülüyor ama bişey yapılmıyor
cekete yaklaşamıyorum henüz :(

13 Eylül 2011 23:25

özlem kaçıncı bölümdesin ve son yaptığın olaylar neydi kaçıncı cesettesin yazarmısın hatırlayayım oyunu.

mesela bir bölümde yine polis merkezinde meğerse masanın üzerine 3cü cinayetin dosyasını koymma gerekiyormuş.çok takılmıştım. o 3cü cinayetin dosyası için polis merkezinde ardından da gazetecinin ofisinde belgeleri birleştirip dosya oluşturuyorduk

13 Eylül 2011 23:30

hangi bölümde olduğumu nasıl anlayacağım ki? 2 cinayet var sanırım 2 dosya bulup masanın üzerine koydum belki dediğin gibi 3. dosyayı koymam gerekiyordur ama yok ki :(
en son bi yere gidip fotoğraf çekmiştim sonra onları banyo ettim ve duvara astım polis merkezine geldim burada kalakaldım

13 Eylül 2011 23:53

özlemcim çözüm linki çıkmış.valla hatırlayamadım oyunu.umarım yardım alabilirsin.

http://www.bigfishgames.com/blog/mystery-murders-jack-the-ripper-walkthrough/

14 Eylül 2011 00:00

bir de yeni mi başladın sen bu hidden ve adventure oyunlara özlem?
yeni başladığını varsayıp bir kaç bilgi vereyim.bir defter vardır inventory kısmının sağ ya da solunda. orada yazılan bilgiler genelde bize hep ip uçları verir.hatta bazen defterler bir kaç bölümden oluşur. map sekmesine tıklarsan olduğun yeri ve-veya yapılacak işler olan yerleri görebilirsin.
adı quest falan gibi olan sekmeler öncelikli tamamlaman işleri gösterir.

14 Eylül 2011 00:03

teşekkürler syshphos ben de ona bakıyordum masa üzerindeki dosyaya tıklayın sonra bir daha resme tıklayın diyor daha sonra panoda iki cinayet arasında belgeler birleştirilecekmiş ama bende olmuyor dosyaya tıklayıp yaklaşıyorum ama gerisi gelmiyor
ayrıca foruma da baktım benim gibi aynı yerde sıkışmış birkaç kişi var sanırım oyunumda hata var
teşekkürler yardım için

14 Eylül 2011 00:04

yok sishyphos yeni başlamadım bu siteyi yeni keşfettim sadece ;) bu tür oyunları iyi bilirim yıllardır da oynarım teşekkürler

14 Eylül 2011 00:24

ok o zaman özürlerle tecrübeli bir oyuncuya sitemize hoş geldin diyorum:)

14 Eylül 2011 00:32

yok canım ne özürü rica ederim :) hoş buldum gerçekten güzel bir site emeğinize sağlık sevdiğim oyunları ful olarak oynayabilmek benim için büyük mutluluk eskiden 1 saatlik deneme oyunlarıyla yetinmek zorunda kalıyordum çok nadir olarak tam oyun bulabiliyordum bu siteyi keşfetmek benim için inanılmaz bir şey yardım almak da cabası emeği geçen herkese çok teşekkür

13 Mart 2012 21:49

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template