Hidden Expedition 5 The Uncharted Islands Collectors Edition



After crash landing onto an extraordinary string of uncharted islands, you find yourself suddenly thrust into adventure! You’re soon on the hunt for a ruthless pirate holding the valuable and dangerous secrets of this long lost island chain. Use your Hidden Object skills to discover the buried mysteries that lead you deeper and deeper into the secrets of Hidden Expedition: The Uncharted Islands!354.35 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

15 Ağustos 2011 11:01

bence epey güzel bi oyundu bayağı zevk alarak oynadım. bazı yerlerde de zorlanıp strateji quide baktım.

5 Eylül 2011 18:41

bu oyuna bozo dışında kimse yorum yazmamış ama oyun çok güzel,oldukçada uzun..oynayınız lütfen :)

8 Eylül 2011 17:37

Ben de bitirdim ben de. Güzeldi.

24 Eylül 2011 01:19

oyunu indirdim...Lost Souls: Enchanted Paintings Collector's Edition
Ancak oyunun başında oyuncu adı yazmaya gelince adımı yazamadığımdan oyuna da başlayamadım..Bir türlü adımı yazamıyorum.ilk kez başıma geliyor böyle bir şey..Acaba ne önerebilirsiniz?

24 Eylül 2011 01:31

yanlis oyun sayfasina yazmissiniz.
no problem .

oyunu silin. pc de kalan diger artik dosyalari da manuel arama veya programla silin.ayni exeden tekrar kurun.

yine de sorun kalirsa bir sure online chat olacagim.oradan sorun

24 Eylül 2011 01:55

Teşekkürler..Bu arada sorunum bu oyunla "Hidden Expedition 5 The Uncharted Islands Collectors Edition" Ancak yanlış oyun ismi yazmışım.
Şimdi oyunu yeniden indiriyorum..
Bugün indirdiğim 5 oyundan 4 tanesinde sorun çıktı.Sorun derken birisi daha önce indirdiğim oyun çıktı...Birisi hiç çalışmadı.Birisi hiç beğenmediğim bir tarz çıktı.Birisi bu.Bir tanesi ile zaman geçiriyorum şimdilik..

24 Eylül 2011 01:58

asagidaki linki dikkatli okuyun .eksikler varsa guncelleyin.

http://hiddenobject.blogspot.com/2011/04/teknik-destek-ve-yardm.html

24 Eylül 2011 02:26

O linki zaman zaman okurum.Biraz evvel de tekrar okudum.Yazmadan evvel orada bir çözüm bulabilir miyim diye acaba?
Bazı günler işler ters gidebiliyor sorun değil..
Kullandığım bilgisayar da fena değildir.

24 Eylül 2011 03:22

Tekrar indirdim oyunu ama sonuç değişmedi..isim yazılmıyor :(

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template