Age of Enigma The Secret of the Sixth Ghost



Help the ghostly inhibitants of a haunted house as you venture into the beyond and discover the secret of the 6th ghost! Mysteriously summoned to a house you have seen only in your nightmares, you will encounter the dark and inscrutable Nathan and help the ghosts held captive there in Age of Enigma: The Secret of the Sixth Ghost. Explore this spooky Adventure game and escape from hell!288.4 mb


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 20 yorum

24 Ağustos 2011 22:32

selam admin
ben oyunu yükledim oyunu kurmak istedim
oyun kurulmuyor rica etsem bir bakarmisiniz
teşekkürler

24 Ağustos 2011 23:17

pamukcum ben sorunsuz çift tıklamayla kurulum başlattım ve kuruldu. Dosya rar dosyası değil inen exe dosyası.çift tıklayıp kuracaksın.ne uyarı verdi yazarsan bakalım bi.çok da güzel oyun.

25 Ağustos 2011 11:21

şimdi oyun bayağı zor yani belki bana zor geldi. hint yok bişi yok. ilk başlarda oynanıyo ama bi kapangya denen totem oluşturup onu çalışır vaziyete getirdikten sonra, bu kapangya ile bi pramitin içine girdim. 3 adet renkli kalkan gibi şekilli cisim aldım. 4. yani mavi renkli olanı almam lazım ama napsam olmuyo

25 Ağustos 2011 11:23

hiç bi seçenek yok bu kapangyayı kullanmam lazım ama çalışmıyo elimde 3 kalkan bi yerli adam var elinde ki mızrağı verse belki 4 kalkanı almak için lazım olan uzun tabelayı yarılmış yerin ilerisinden alabilirim.

25 Ağustos 2011 11:48

neyse anladım ama biraz geç oldu. şöyleki; bütün numara kapangya denen güç totemi ile dönüyo. evdeyken bu totemi kuruğumuz masada bi kitap var. o kitapta bu totemin özellikleri belirtiliyor. 4 tane kuvveti var. aktif etmek için önce kitaptaki gibi gövdeyi masaya koyup içine çalıçırpı konulup çakmakla yakılıyor. daha sonra üst gövde, çene, kollar ve kafa yerleştirilip göz takılıyo. sağ göze tıklayıncada totem yerinden kalkıp item kutusuna geliyor.
sona üst düğme kırmızı alt düğme mavi yapılıp göze tıklayınca pramitli yere geliyoruz.
yada zaten buraya gelicektikte ben tesadüf bastım bu seçeneklere bilmiyorum. özetle dört güç şöyle; 2 kırmızı yükseği etkiliyo.
üstmavi, alt kırmızı ışşık veriyo, 2 mavi deprem yapıyo.
üst kırmızı, alt mavi oluncada sanırsam biyerden biyere götürüyo.
oyunda pramit içinde mavi kalkanı alamamıştım ya bu totemi tavana doğru tıklayıp deprem seçenegini yapınca deprem oldu. yer çatlağı taşlarla kapandı önce mavi levhayı aldım sona duvardaki eksik freskleri tamamladım. şimdi başka yerdeyim. sanırım artık oyun tıkanmaz.

25 Ağustos 2011 12:39

oyun hakkati zor yav! totemi oluşturmayı keşfetmem bile epey sürdü.hint-mint yok anacım,arada guide'den ne anlarsan onla bişeyler yapılıyor.grafik şimdiye kadar oynadığım oyunlardan çok farklı alışmam zor oldu sanırım buna walk yazma işi ellerinden öpecek bozom :))

25 Ağustos 2011 13:35

2ci ruh olan japon kadında takılabilirsiniz. öncelikle bonsai ağacını budarken en sol altta duran yaprak demetini unutmayın.resimde olandan daha büyük o demet.
bridal room diye kadının odasını düzenlerken yatağa tıkladığınızda odanın olması gereken halini gösteriyor ona dikkat edin. ve dış mekanlarda alınmayan item bırakmayın.torch nerden yakılacak diye kasarsanız eğer odadan bi geri çıktığınızda soldaki ateşten yakılacak.bahçedeki 3 yeri yakmadan ki belli bi sıra lazım denemeyle bulunuyor oyun ilerlemiyor, ben çok takıldım orda.

26 Ağustos 2011 10:56

epey ilerledim mısır'a gitmiştim ki tekneye küçük figürleri yerleştirdim di oyun egze hatası verip kapandı. yeniden kurdum. bu sefer de küçük figürlerin yarısı vaar yarısı yok. o nedenle sildim yeniden indiriyorum bakiyim nolucak?

26 Ağustos 2011 16:21

selam siz ilerleye biliyorsunuz
ben masadaki totemi tamamlayamiyorum hint yok yardimci olan bir şey yok
lütfen yardim edermisiniz

26 Ağustos 2011 17:04

pamuksel totemin bir parçası dışarda koridorda. yine o oda dışında ya mutfakta ya koridorda bıçak gibi bir şeyle bi şeyi kesip tahta parçası gibi bi şeyler alacaksın. bir yerde ip vardı o iple o çubukları bağlayacaksın.sonra kitapta gösterdiği sıra ile totem parçalarını yerleştireceksin.totemin alt büyük parçası sonra birbirine bağlı sopacıklar sonra çakmakla yakıyorsun sonra diğer parçalar yerleşiyor

26 Ağustos 2011 19:27

oyunu yeniden indirip kurdumö. isim değiştirmedim kaldığım yerden devam ediyor ama küçük figürlerin yarısı kayıp. odaları dolaşıp geminin olduğu yere geliyorum ve oyun şu mesajla kapanıp yok oluyor.
acces violation at 0x0042A369 (tried to read from 0x085C4000) program terminat.
başka isimle yeniden başlasam o kadar oynayıp tam aynı yerde aynı sorunu yaşarmıyım acaba? tereddütte kaldım.

26 Ağustos 2011 20:18

bozo yeniden kurduğunda devam edebildiysen eğer oyunun save dosyasını silmediğin için devam edebilmişsindir. kaldığın yerden devam edebilmen bunu gösteriyor. ama o save dosyası oluşurkenki dizinde artık oyun olmadığı için access violation uyarısı alıyorsun.2ci kurduğunda farklı bir dizine kurdun sanırım.bence her yerden save dosyaları prefetch dosyaları dahil sil.bi de cccleaner çalıştır sonra oyunu en baştan yeniden kur. sorun çıkmaması lazım.hiç bir forumda bug rapor edilmedi henüz oyun için.

26 Ağustos 2011 20:55

tamam sis daha önce indirdiğim linkte program ekle kaldıra eklenmiyen şekilde oyunu kurmuştum yani exstrag la şimdi filesonikten indirdim o prog. ekle.kal. da kayıtlı save dosyası dediğin heralde o oluyor dimi?
perpeckt ler de windows daki perfeckt oluyo dimi yanlış bişi yapmayım. ama sonuçta iki haldede aynı yerde oyun kapanıp aynı erorü veriyo. büyük ihtimallede bu benim pc den kaynaklanan bişi sanıyorum gene. günde 500 tane proğram eklenip silinirse böle oluyo işte bu sabah advendec care yi gene lisanslı yapmaya uğraşıyodu zatı muhterem ondan sona oldu zaten.

26 Ağustos 2011 21:19

yok sis olmuyo perfeckte kileri sildim, prog. ek.kal. dakileri sildim ccealener yaptım. ayrıca program filesin altında game de de varmış onuda sildim. yeniden kurdum gene aynı yerden başlıyo ama gemiye konacak küçük figürler yok oldu onları yerine koyamayınca oyun devam etmiyo. neyse şimdi kullanıcı adını değiştirip başladım ama bıraktım. şu awekingi bitiriyim oyunsuz kalınca devam ederim bakıyım nolucak. yardımlarına bin, milyon teşekkürler efendim. sizi seviyorum...

27 Ağustos 2011 12:30

arkadaşlar piramitin içinde küçük figürleri yerleştirince size bir anahtar veriyor. Anahtarı alınca soldaki odaya giriyorsunuz. Ondan sonra konuşma vs. para gibi yuvarlakları toplayın elimizde 6 tane var.
8. odada bir tane daha var onu ada alınca ortadaki mezara gelin onları yerleştirmek gerekiyor. Sırası da odada sağda oturanlara göre onların sıraların not alın ona göre de yuvarlakların üzerine geldi mi isimleri beliriyor. O sırayla yerleştirince minigame çıkıyor sonra bathrooma geri dönüyosunuz.

27 Ağustos 2011 12:58

oyun bitti hint olmaması korkutmasın gayet güzel bir oyun.

27 Ağustos 2011 19:27

selam sagol sis deniyecegim
biliyorsun bu oyun için ikimizde çok ugraştik
amma ben gene senden yeni birşeyler ögrendim
iyiki varsin birtanem

28 Ağustos 2011 17:39

sevgili sis, oyunun 4 üncü bölümünde sarmısağı buldum.havana koydum.sonraki bitkiye geçerken oyun dondu.kapatıp açınca hiçbir şekilde oyun devam etmedi.sanırım bozonun dediği gibi bir sorun var.objeler kayboluyor.

3 Eylül 2011 12:57

oynandı bitti. bayram tatilinde iyi geldi

4 Temmuz 2012 10:03

Tek filefactory linki aktif gibi gözükse de premium istiyor ve yükleme yaptırmıyor anacım...

imza : oyunlarıtüketiparşivitırtıklayanmeraklı :)))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template