Timeless The Forgotten Town Collectors Edition



After stopping a runaway train, you must now escape from a town that is lost in time and space! Explore the mysterious city and solve its riddles to uncover the roots of a terrible disaster.Free yourself from the timeless trap as quickly as you can since the Chronometron is counting off the seconds of your life. Dive into Timeless: The Forgotten Town and use your Hidden Object Puzzle Adventure skills to survive!262.75 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA--STANDART EDITION
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

9 Temmuz 2011 21:29

Ben bu bunu açamadım ne zaman denesem please obtain copy of the new program diyor daha önceki son birkaç oyun içinde aynısını dedi napmalıyım?

9 Temmuz 2011 22:05

bilgisayarınızda eksik bir program var sanırım. ne aşamada açamadım demek istiyorsunuz? bu oyun 3 linkten de exe ile iniyor.çift tıklayıp kurulum yapıyorsunuz sadece.
teknik destek linkinden gereken programlarınızı güncelleyin.
sayfanın en üzerinde sabit linkler arasında teknik destek linki var.

12 Temmuz 2011 11:43

oyunu oynadım bitirdim bence güzel oyudu ve pazıllar çok zevkliydi ama benim pc den mi bilmiyorum sahneler arası geçişlerde hep ekranım uzun süre karanlık kaldı. oyunun bonusu da var unutmayın.

23 Temmuz 2011 14:13

LINKS RENEWED-LINK YENILENDI

Adsız
3 Eylül 2012 02:15

linkler silinmiş

3 Eylül 2012 19:30

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template