Sacra Terra: Angelic Night Collector's Edition



Greed... Lust... Pride... These and four other Deadly Sins have held mankind in their sway since the fall. In the wake of a magic ritual that spiraled out of control, the demons of these vices have broken free of their fiery prison and taken up residence in Sacra Terra, a hospital that is now an extension of Hell on Earth. Waking up in the mental ward with no memory of the last few days, you must use your cunning to defeat each demon and rescue humanity from destruction! As you explore a decaying hospital, unlock the secrets of a medieval abbey, and search eerie catacombs, you will learn who opened the portal between worlds. Along the way, you'll summon an alluring Succubus, resist the enticement of untold riches, and receive help from a pure spirit known only as Angel. Who she is and what happened to her is just one of the shocking truths you will uncover as you find well-hidden clues, gather useful items, and solve cleverly designed puzzles. The Collector's Edition of Sacra Terra: Angelic Night contains a bonus chapter with a surprising connection to the main game, a step-by-step walkthrough, high resolution desktop wallpapers, and concept art that offers a glimpse into the creation of the game's vivid locations. Can you overcome the demons of the Seven Deadly Sins and save the world? Pray you do!407,76Mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 19 yorum

22 Temmuz 2011 14:16

başladım ama takılıp kaldım saatin orda hadi biri yardım etsin bana :(

22 Temmuz 2011 15:12

miss dance az bekle daha yeni başladım. saatin oraya gelince çözersem yazarım.

22 Temmuz 2011 16:01

tamam beklemeddeyim :)

22 Temmuz 2011 21:42

oyun süper herkese tavsiye ederim emeğinize sağlık....

22 Temmuz 2011 23:19

miss dance saatin orda dediğiniz yer eğer kapısında 9.10-10.00 am
1.10-2.00 pm, 5.10-6.00 pm yazan yer ise saatin yelkovanını kasadan bulup saate taktıktan sonra saati 1.10 a ayarlayınca o kapısında ssat çizelgesi yazan yer açılıyor.

umarım doğru yeri anlatmışımdır.

22 Temmuz 2011 23:59

indirmeye başladım inş sorunsuz açılır tşkl

23 Temmuz 2011 14:15

oyun nasıl arkadaşlar düz hidden mi zorlayacak cinsten mi :)))))

23 Temmuz 2011 17:04

çiğdem;oyun düz hidden değil ve çok güzel,guide olmasına rağmen takılıyor insan o denli yani :))

23 Temmuz 2011 18:12

hemen indiriyorum o zaman :))teşekkürler yorum için

24 Temmuz 2011 17:38

teşekkürler admin
oyun süperdi ellerine emegine saglik

25 Temmuz 2011 11:57

bozo evet doğru yeri anlamışsın yelkovanı buldum ama ayarladıgım halde beceremedim bir daha deneyeceğim.teşekkür ederim.

25 Temmuz 2011 12:54

açılmadı kapı bir türlü bir yerde hata mı yapıyorum acaba :(

25 Temmuz 2011 19:24

miss dance&sports ( bu nasıl uzun bir nick yahu)sol altta defterinde saatin sende kaç olduğu mutlaka resimlenmiştir.yinede takılırsan şu saatlerden biri olacak.dene yanıl bulursun.
9:10 10:00 18:00 13.10 14:00 17:10
bende sanırım 9:10 du...

26 Temmuz 2011 12:03

tamam tamam sonunda becerdim :) teşekkür ederim.

29 Temmuz 2011 20:03

gerçekten güzel oyundu..biraz ilginizce gerektiriyor ve alınan nesneleri en başa götür getir sıkıcı ama grafikler kurgu puzzle lar gerçekten güzeldi.

1 Ağustos 2011 13:39

böyle karanlıklı oyunları pek seviyorum ya cidden gizemli oluyor hele arka planda kafa dinlendirici müzikler çalmıyormu tam istediğim gibi ama gel gör ki bir anda inventory kısmı doluyor çok fazla odaya uğradığımdan bir anda insanın kafası karışıyor o sırada hint kısmı imdadıma yetişti.çok sık kullandım hangi odaya gideceğim konusunda ama gerçekten güzel oyundu teşekkürler :)

5 Ağustos 2011 12:09

on numara oyunmuş wallahi

21 Ağustos 2011 14:12

arkadaşlar lütfen yardımm,mezarlığın oraya geldim vazoyu koydum gözyaşları aktı ama anahtarı alamıyorumm ayrıca hintte yapamıyorumm

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template