Paranormal Crime Investigations Brotherhood of the Crescent Snake Collector's Edition




Use your Paranormal Crime Investigation skills to solve a string of bizarre murders plaguing the city of New Orleans and stop an ancient magical cult from summoning their monstrous snake god. Called in by Louisiana's PCI central command to investigate a murder using dark magic rituals, you quickly discover the strange and worrying recent happenings in the city are all connected to a strange and ancient cult, the Brotherhood of the Crescent Snake. 425,21Mb.

Thanks to Vovan and Lively

Extract game and run exe,use the name and serial on "KEY" text.

Oyunu extract edin,exeden calistirin, "KEY" dosyasindaki isim ve seriali kullanin.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

21 Temmuz 2011 18:00

bu oyunu daha önce oynamadık mı.tam hatırlayamadım ama bilgilendirirseniz sevinirim.

21 Temmuz 2011 18:59

ben oynamadım valla.yeni bu

21 Temmuz 2011 19:23

ben oynadım bunu belkide betasıydı ama oynadım

23 Temmuz 2011 17:05

Paranormal Activity filmi gibi manyak olmasada idare eder...

26 Temmuz 2011 18:47

üstteki yorumumu geri alıyorum,sizi bilmem ama ben guide olmasa bayaa zorlanabilirdim.güzel oyundu !

27 Temmuz 2011 19:42

şekom sana katılıyorum.bayaa zor bir oyunmuş.guide lazım oldu sık sık.
bi de ben haritaya tıklanınca mekan değişilen oyunları seviyorum. bunda bi oraya bi buraya dolanmaktan yoruldum resmen.tembelmiyim ne :D

30 Temmuz 2011 19:39

güzel oyun fakat çok yorucu ordan oraya sırf hidden bulmak için dolaşıp duruyorsun..ayrıca grafiklerde pek güzel değildi..yoruldum oynarken..puzzleların da bir kısmını sevmedim

2 Ağustos 2011 22:15

Başım döndü nedense oynarken böyle renkler falan bilmiyorum nedense bana garip geldi.Ama saran bir oyuna benziyor tabi zorlandım yine.Tamam guide giriyorumda bazı yerlerini anlasamda tıkandım yine.Şimdi yerde yatan adamdan metal yıldızı aldım.polisle ve büyücüyle konuştum ilerde ylanlı kutuyu kontrol ettim.elektrikli yeri gördüm geriye dönüp giriş kapısının olduğu sokağa geldim gömleği aldım yıldızı koydum ve en sağdaki kargaların olduğu sokağa girdim.gömeliğ korkuluğa giydirdim ama şimdi hiçbirşey yapamıyorum.elimde yıldız eldiven ve küreğin sapı var.Şimdi napmalııyım?

3 Ağustos 2011 13:51

elektrik kutusunu baltayla kıracakmışım :)

4 Ağustos 2011 14:54

of şimdide square mirror alacağım kısıma gidiyorum ama hiçbir puzzle falan yok gösterdiği yerde tüm nesneler de tam :(

5 Ağustos 2011 21:28

yine ben sonunda bitti güzel oyunmuş zorduda 2 ayrı guide kullandım abartıp o derece yani :) sonunda o tarikatın ve ırtaya çıkardıkları yaratığın başına çan düşürmek suretiyle alt edileceğini duysam yok canım diyebilirdim :) bonus kısmıda güzeldi.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template