A New Beginning



From Daedalic Entertainment, the makers of The Whispered World, comes a new, thrilling adventure: A New Beginning takes you to a dark and frightening vision of a future, where a global climate catastrophe threatens the existence of humanity. As part of a team sent 500 years back to our time, you are tasked with changing the course of history and preventing climate chaos from ravaging the planet. But the mission does not go according to plan…A New Beginning is a cinematic, interactive ecothriller. In the classic adventure game. An impending global climate cataclysm threatens the world, in a story ripped from todays headlines, dealing with the defining issue of our time. At locations all around the globe, players will have to try and stem the tide – with the whole world hanging in the balance.
In A New Beginning, players take control of two protagonists and explore the detailed, handpainted backgrounds. The more than 30 characters are rendered in a realistic 2D style and are painstakingly animated by hand in feature film quality. Many challenging puzzles and adventurous situations have to be overcome to prevent the impending climate chaos.
Scientist Bent Svensson has had to give up on his lifes work of trying to engineer an ecofriendly alternative energy source. But his existence as a reluctant retiree is interrupted by a most peculiar visitor: The young Fay claims to have been sent from the future to prevent an impending environmental catastrophe. The only remaining hope is Bents research which is about to fall into the hands of an unscrupulous energy magnate. Bent decides to trust the young woman but is she really telling the truth.3 GB



Minimum System requirements:

* Operating system: Windows XP / Vista / Windows 7
* Processor: Pentium IV 2 GHz
* Memory: 1 GB
* Video: 256 MB
* Free space on hard disk: 3,5 GB

unrar-open game folder-play with ANB.exe
rardan cikartin-game klasorunu acin-ANB.exe ile oyunu baslatin

Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 4
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 4
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 4
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 10 yorum

5 Temmuz 2011 21:24

Merhaba Admin,Fransızcasını indirip ( sağ olsun author dil belirtmemiş)
silmek zorunda kaldığım bir oyundu,merakla bekliyordum.Çok teşekkürler.

5 Temmuz 2011 23:45

Sevgili Admin,şimdi "trail"i izledim de,fena halde Almanca,oyun da öyle ise boşuna indirmeyeyim.

6 Temmuz 2011 00:36

oyun ingilizce. ama almanca disinda trailer yok.oyunun kendi sitesinde bile yok.gameplay videolarini da koymak istemedim.

6 Temmuz 2011 00:51

İndirmeye devam o zaman,teşekkürler.

6 Temmuz 2011 00:56

Ben de "trailer" demek istemiştim,özür.

6 Temmuz 2011 18:09

Merhaba Kozet, oyun güzelse bilgi verebilir misin? Hani kötüyse boşu boşuna uğraşmayayım..böylede biraz bencillik olacak ama (:

6 Temmuz 2011 18:51

Selam Tuba ben de yeni başladım oynamaya,çizgi roman tadında bir adventure,hidden object değil yani.Öykünün içine girebilmek için az çok İngilizce bilmek gerekiyor,dediğim gibi yeni başladım ama şimdilik beğendim,senin oyun zevkini bilmediğim için kefil olamam yine de.

7 Temmuz 2011 13:52

Tekrar merhaba Kozet,
Teşekkürler bilgi için..hidden object türünü daha çok seviyorum..adventure türü olarak still life ve siberia oyunları vardı..bilmiyorum bu oyunları biliyor musun ya da oynadın mı?..eski oyunlar ama en sevdiklerim onlardı..tabi still life 2'yi pek beğenmedim..hatta bi yerde takılıp kaldım sinir oldum bıraktım ama oyunun birincisi çok güzeldi....hidden objectte de Maestro: Music of Death Collector's Edition gibi oyunları seviyorum..bu oyunuda indirip bi deneyeyim bakalım..Tekrar teşekkür ederim.. (:

11 Temmuz 2011 23:08

Oyun harikaydı,eski Broken Sword serisini oynayan var mıdır bilmiyorum,biraz onları anımsatı.HOGcular pek sevmeyebilir ama kıyısından köşesinden adventure'a bulaşmış herkese öneriririm.

11 Temmuz 2011 23:21

Tuba merhaba,oyunu bitirmenin verdiği heyecanla yazarken senin iletini görmemişim kusura bakma.Sözünü ettiğin oyunları oynadım tabi ve Still Life'nin ikincisinde ben de düş kırıklığına uğradım,gerçek bir adventure oyununda arcade ya da action'a yer yoktur,bir yerden sonra ben de sıkıldım ve sildim oyunu.Böyle işte.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template