The Lost City Chapter One



Timothy’s father has been kidnapped by the leader of a gang! Find him and discover where a legendary stash of artifacts is hidden The Lost City: Chapter One! Follow clues left by the archaeologist to find an underground city and avoid the traps left behind by the protectors. Use your Hidden Object Puzzle Adventure skills to survive this epic adventure and discover the mysteries of the world! 172.7 mb


System Requirements:

* OS: Windows XP/Vista
* CPU: 1.4 GHz
* RAM: 1024 MB
* DirectX: 9.0
* Hard Drive: 179 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 32 yorum

27 Temmuz 2011 10:59

ben salağım galiba arabadan çıkamadım bir türlü..çıkan varsa bildirsin...sıcaktan mı acaba bu salaklık doğuştan mı bilemedim...

27 Temmuz 2011 19:35

güldoş malesef bende arabadan çıkmadım. oyun kapkara nerde ne var görünmüyo ki. körsır da el açılan tüm yerlere tıkladım bişi olmadı. bi y şeklinde bi alet buldum. ekranın altlarına doğru tıklayınca itemler buldum ama elimde bişi kalmadı. sol cam tarafında dikiz aynasına bakılıyo. direksiyon oynuyo, araba çalışşır gibi oluyo ama gitmiyo. bide torpido gözüne bakılıyo ki zaten o Y şeklindeki aleti ordan aldım. fonda devamlı bi telefon sesi var ama torpido gözünde ki telefon sandığım alete tıklıyamıyom. durum bundan ibaret ölece kaldım.

27 Temmuz 2011 19:42

pisttt walktru linki var orada :DD

27 Temmuz 2011 20:08

evettt bendeniz kör o linki görmemişim sis. walktru ya baktım meğersem hint ve menü yazan yerde yani sağ altta bellibelirsiz bi telefon işareti varmış, işte o işarete tıklayınca telefon açılıyo feather den gelen sms e bakılıyo daha sonra kapının soldaki kırmızı kolu açılıp dışarı çıkılıyo. oh be dışardayım.

27 Temmuz 2011 20:29

bazıları zaman kısıtlamalı oluyor acaba zaman kısıtlması var mı ?

27 Temmuz 2011 21:38

sağoluuunnnn...

28 Temmuz 2011 00:02

çok hoş bi oyunmuş bu severek oynuyoruz efendim :))

28 Temmuz 2011 01:13

bu oyunda zaman kısıtlaması yok, ki olsa bile genelde muhakkak 2 seçenek oluyor şöyleki time mode değilde regular modeyi seçerseniz zaman soeunu olmadan oynarsınız.

28 Temmuz 2011 12:48

üff yaaa yinemi bende bug oldu anlamadımki ....şimdi zaten walk olmadan acaip zor bi oyunmuş yani tam pixel heryer,herneyse sorunum şu :harita parçalarını bulup dışarı çıkmadan önce kırık cama bakıyoruz ve aşağı bişey düşüyormuş walk'a göre bende düşen bişey olmadı.dışarı çıkınca mekan canavarlı hale dönüştü.yine walk'a göre video izlemem lazımmış,yerde bir bölge falan varmış ahanda bende bunlar yok yav..

28 Temmuz 2011 23:37

şekom bug diil.camdan düşen bir şey görmedim ben de. alt kata inip dışarı çıktım.solda çöp kutusunun az sağında HOS oynadım.sonra oraya tekrar tıklayınca video seyredildi ve ortalık canavarlı bir hale geldi.
şimdi hani sağda bidicik telefonumuz var ya.onun soluna zor gözüken bir aparat yerleşmiş.ona tıklayınca canavarlı halden normal hale geçiş yapılıyor.

29 Temmuz 2011 16:18

bu oyun çok zor! walk olmasaymış sanırım burdan onlarca çözüm yazılırmış.evet o telefonun solundaki bidicik butonu görmemişim bug falan yokmuş.mersi şekocum :)

29 Temmuz 2011 16:30

oyunun en büyük özelliği; birşeyi yapmadan diğer etaba geçilmemesi...öyleki çantadaki günlüğü bile son sayfasına kadar tıklamak falan gerekiyor.yoksa oyun akmıyor.konuşmalarda da tüm konuşmayı bitirmeniz gerekiyor ( konuşma çerçevesinin sağ tarafındaki zil gibi yere tıklayarak)

29 Temmuz 2011 18:10

takıldımmmm....geçen varsa yazsın ltf.oyunun ileri bölümünde kapıya bir kod girmek gerekiyor.*104*967208#diye ama bu olmuyor.defterde yazan kod bu!

29 Temmuz 2011 21:41

gerçekten zormuş oyun şu sonlara doğru kodu girin dio kod *104*967208# yalnız ne zaman 7 ye bassam en üst bana göre sağ köşede kırmızı bir ışık yanıyor kod kabul olmuyor.ne yapabilirim?

29 Temmuz 2011 22:46

ben de koddda takıldım.düğmelere basınca bir şey olması gerekiyor mu. ben basınca basıldığı pek anlaşılmıyor da. yani yazdığımız kod bi yere mi yazılıyor veya ışık falan mı yanacak?

29 Temmuz 2011 22:59

yesss olduuu.
zrilyonuncu denemede açıldı kapı.
şimdi mouse sol klik yapmasak da rakamın üzerinden geçse bile o rakamı klikledik sanıyor bu salak oyun.cursorı dışarlardan dolaştırarak sadece basılacak tuşların üzerine getirince açıldı. doğru olduğunu kod panelinin üst kısmında ortada yeşil bir karenin yanmasıyla anlıyoruz.
sanırım pınarın bahsettiği kırmızı ışık da kodu yanlış girdin anlamına geliyor.

29 Temmuz 2011 23:21

evet sishypos söylediğin gibi yapınca 3. denememde oldu kesinlikle dışarıdan gezdirmeliymişiz cursorı şimdi içeri giriyorum :)

29 Temmuz 2011 23:43

walk olduğu halde çözmekte zorlanıyoruz,bide olmasaymış napardık acep :))

29 Temmuz 2011 23:49

ya şu # ve * de girilecekmi koda? birde sayıları her girişte yeşilmi yanacak anlamadım.sayıları girdim ama i must find a hook yazdı,bende hook mook yok!

29 Temmuz 2011 23:55

şöyle oldu: # ve * de giriliyormuş evet,benim girememe sebebim,amcayla tekrar bi konuşma yapmam lazımmış vede deftere bakılacakmış oh be...

30 Temmuz 2011 00:28

portreyi tamamlayıp babasıyla ve ihtiyar kadınla konuştum,oda değişti mustafğın camından musluğun altında bulduğum eldivenlerle atladım sonra çöp konteynırına düştüm ve kapağı açması çin o yaşlı adamı aradım ve bölüm değişti.arabayla mağara gibi biryerde durdum orda oturan asabi bir adama para verdim konuştu ama hiçbirşey anlamadım walktrougha baktığımda bu kısmıda göremedim ya :( ileri gitmiyor sağa yada sola korkutucu olduğu gerekçesiyle hiç gitmiyor.geriye dönme seçeneği ise hiç çıkmıyor cursorda bu kısma geldiğimden beri siz nasıl geçtiniz burayı?

30 Temmuz 2011 00:40

pınar; o sinirli adama para verip konuş,daha sonra sağda biryerden top alacaksın onuda ver,sonrada hog oynayıp yüzükmü denir onlara ondan alacaksın ve adamın tam ayağının dibinde bir oyun çıkacak adamı yenmen lazım ki sağ yukarı ok açılsın

30 Temmuz 2011 00:41

oyun bitti! ancak walk a göre bende 6.bölüm çıkmadı.direkt olarak sinirli abinin bölüme geçtim çöpten çıkıp..

30 Temmuz 2011 18:12

twşwkküeler su bendede 6. bölüm çıkmadı to be continued yazdı bitti zordu hadi bitsin falan dedimde bitince bir boşluk hissettim nedense:)

31 Temmuz 2011 20:20

ben pes ettim bir türlü kodu giremedim
yorumlari okudum çözüme baktim amma
olmuyor bende pes ettim oyunu silmeyecegim belki sonra
tekrar denerim üzgünüm

1 Ağustos 2011 02:21

bu kapıya kod girmek olmuyo. girdim 3 mü 4 mü vala hatırlamıyorum. kırmızı ışşıkta yandı yeşil de yandı sona baktım olmuyo şu kapı koluna bi tıklayım dedim kapı pat diye açıldı. bu oyunda bazı yerlerde hint yapınca bi zaman dolmamasından bahsediyo az dolaşıp gelince o yapamadığım işi yaptım.. o kadar çok yerde böle takıldım ki anlatamam mesela bi fusye yerleştirmek lazımdı iksir makinasına elektrik gelsin diye o elektrik panosundan kırık fusyeleri o kadar uğraştım sökemedim dolaştım geldim pat dedi söküldü. neyse bendede 6. bölüm çıkmadı.

1 Ağustos 2011 03:38

bozommmm beni bul konuşalım...

1 Ağustos 2011 20:58

oyun için teşekkürler güzeldi
bendede 6 bölüm çikmadi
7 ci bölümde bitti

7 Ağustos 2011 14:47

valla ben bu oyundan hiç bir şey anlamadım akıcılık sıfır..boyuna ok kayboluyor ve oyun bozuluyor..ayrıcada sürekli konuşmalara tıklamak gerkli bazı yerlerde büyüteç te çıkmadığından nerde ne yapacağınızı bilmiyorsunuz..bi tek ben mi yaşadım bu sorunları bilmem ama daha bitirmeden pes ettirdi.

25 Haziran 2012 08:14

Linkler çalışmıyor...

26 Haziran 2012 17:18

@Meraklıturşucu yeniledim meraklıcım

26 Haziran 2012 20:11

Sağolasın siscim, bunu da oynamamışım gibi bi his var içimde, indirdim başlıyım bakalım :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template