F.A.C.E.S. Collector's Edition



When a medical consultation goes terribly wrong, it’s up to you to realize the full potential of your unique ability and save the day! Discovering that other people have similar gifts as yours, you realize that evildoers would do anything to possess your talents. Dive into F.A.C.E.S. and explore gorgeous Hidden Object scenes to become a hero!382,95Mb.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 12 yorum

15 Temmuz 2011 15:51

grafikde oyunda harika !

16 Temmuz 2011 19:49

ne uzun oyun kardeşim.asansörde bi aşağı bi yukarı başım döndü:D
ama güzel oyun
thanks admin

16 Temmuz 2011 23:00

ay ne oyundu bu !! asansöre in bin in bin ama güzeldi evet :)

17 Temmuz 2011 14:08

son zamanlarda oynadığım en iyi oyunlardan biri şiddetle tavsiye ederim herkese..emeğinize sağlık

17 Temmuz 2011 15:51

oyun süper!! bayıldım :) thanx

17 Temmuz 2011 20:02

slm oyunu indirdim fakat şifre istiyor şifreyi yazarmısınız lütfen tşkl

17 Temmuz 2011 20:37

seagull06,
oyunu buradaki linklerden indirdiyseniz sifre sormasi imkansiz.dosyayi rardan cikartip sonra da extract ederek kuruyorsunuz.sifre falan yok hic bir yerde.

17 Temmuz 2011 22:09

ok tşkl oldu

2 Ekim 2011 17:50

Bu oyunu yeni indirdim ve polaraid fotonun renklendirilmesi bölümüne kadar geldim..Orada ekran karardı altta bir "skip" yazısı ve mause kaldı ekranda..Bir türlü geçmeyince bende oyunu aşağı alıp çıkmak zorunda kaldım.Oyunu tekrar açtım.en baştan başlattı beni.Bende sildim oyunu.Save seçeneği koymuyorsan hiç olmazsa otomatik save olsun oyunda.
Oyun güzeldi ama sonunu göremedim...

3 Ekim 2011 00:20

Bide ben deniyim :)

Adsız
3 Temmuz 2012 05:30

oyun güzel demişler ama linkler ölmüş

3 Temmuz 2012 09:45

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template