4 Elements 2 Collector's Edition



Misfortune has befallen the magic kingdom again! A careless charm made the formerly wondrous ancient world overcast, beset with darkness and despair. Four fairies of the elements were deprived of their magic power. Be the hero the kingdom seeks: set the fairies of earth, air, fire and water free, and restore the book of magic! 121.65 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

1 Ağustos 2011 17:03

keyifli bir match'miş. oyunsuz kaldınızsa oyalıyor...

1 Ağustos 2011 22:13

püfff beni fena sardı valla. bi bakayım nasılmış deyip kendimi 37ci levelda buldum.

daphneeeee alacağın olsun.sen dedin güzeldir diye:D

2 Ağustos 2011 21:03

30. level ! valla iiymiş bu oyun :)

3 Ağustos 2011 19:22

extralarda challenges,3cü peri downwards adlı oyunda bir yeri çok zor geçtim. taş blokları yerleştirmece.belki takılan olursa resmi aşağıda.

http://i56.tinypic.com/23t2vsh.jpg

4 Ağustos 2011 02:31

bayağı güzel bir oyunmuş gerçekten..kalkamadım başından gayet eğlenceli..:))

8 Şubat 2014 21:43

Match 3 oyunlarını benim gibi seviyorsanız bu eski oyunu mutlaka oynayın derim. çok keyifli ve relax moduda var.ben tekrar oynuyorum arada, o sıradan hog lardan sıkılınca :))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template