Tales From The Dragon Mountain The Strix



Mina Lockheart's dreams became unbearable nightmares. She dreamt about her grandmother Kate and their old family house being eaten by flames. One day, Mina decided to travel back to their family estate to make peace with her own memories. What started as a simple trip of search for inner peace, turned out to be the greatest, unimaginable adventure of her life! Defeat the evil spirit called Strix in Tales From The Dragon Mountain: The Strix, a fun Hidden Object Puzzle Adventure game! 225.4 mb


System Requirements:

* OS: Windows XP/Vista
* CPU: 1.0 GHz
* RAM: 256 MB
* DirectX: 9.0
* Hard Drive: 232 MB
Thanks to Wendy

İndirmek için tıklayınız-Click to download


WALKTHROUGH

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

25 Haziran 2011 20:27

bunu oynayan var mı? ocağı yaktım kendime çay yaptım ve elimde wooden plank, bir fincan çay,coal dust ve kibrit kutusu ile kaldım.mutfaktan geçilen odadaki puzzle da bitti ama bir şey vermedi.

25 Haziran 2011 20:39

oke panik yok wooden planktaki simgelere basma sırasını bulup sonra ocakta yakmak lazımmış.malike de çay verince ilerledi.

26 Haziran 2011 01:59

bu oyunda bitti. sıradaki gelsin.
oyun canavarı oldum iyice

26 Haziran 2011 02:00

sis kendime çay yaptın diyosun ama çok heveslenme canım. çayın sahibi var :D

26 Haziran 2011 02:42

aynen bitti valla aysberg. yaw son 1 senedir oyunlarda şöyle bir şey var.ya içinde guide var kasman gerekmiyor, ya oyun yayınlandığında walktrusu da nete konuyor, ya da bunun gibi guide walktru vs si olmayan oyunlar ya çok kısa ya buggy ya da grafikleri kötü.bunun grafikleri kötüydü mesela. oyun yapma işine girecem o olacak :D

27 Haziran 2011 10:40

amma zor oyun du bana göre ha. bi çok yerde panik oldum çözemiycem diye. neysem bitti ama bence ilerleyen günlerde burdan çok yardım istenecek.

27 Haziran 2011 20:22

merhaba oyunda şatoya geldim sağda agzı dişli sandık var solda ağzı bağlı büyük bitki var bitkinin ağzını açamadım ikinci anahtarı bulamadım elimde krisyaller çiçek kılıç şarjlı bişey pençe var ne yapmalıyım arkadaşlar

27 Haziran 2011 21:08

ya ben ejderhanın olduğu yerde kaldım arkadaşlar napmalıyım acaba

27 Haziran 2011 21:27

oyunu yardımla bitirdim HİDDENOBJECT06 sana yardım etmek isterdim ama orasını hatırlayamadım

27 Haziran 2011 21:31

ejderha için önce büyü kitabının sayfasını puzzle ile tamamlayıp kitabı tamamlayacaksın.sihirli asanın iki parçasını da bulduysan asayla ejderhaya tıkla bir tür match3 oyunu oynayacaksın

27 Haziran 2011 22:14

şotadaki o dişli kutu anahtarları kabul etmio anahtarları nasıl kabul ettircem?

27 Haziran 2011 23:25

bir kemik koyacaksın önce sandıktaki hayvanın ağzına.o zaman kapanıyor.sonra anahtarlar takılıyor.

28 Haziran 2011 11:41

@binnur teyze ne haber?

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template