Secrets of the Dark: Temple of Night Collector's Edition




Your friend is a journalist who is staying in a seemingly quiet desert town. After getting involved with a story involving the dark forces, he is kidnapped by three dark priests! Now they are getting ready to sacrifice him to provide the Demon of Darkness with limitless power, and it’s up to you to stop them! Save your friend in Secrets of the Dark: Temple of Night, a challenging Hidden Object Puzzle Adventure game! 539.5 mb
System Requirements:

* OS: Windows XP/Vista
* CPU: 1.0 GHz
* RAM: 1024 MB
* DirectX: 8.0
* Hard Drive: 556 MB

part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA STANDART EDITION
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 17 yorum

17 Haziran 2011 16:11

oyun super.teşekkürler

19 Haziran 2011 13:21

arkadaşlar oyun çok güzel büyük diye korkmayın pc yi zorlamıyor..ama bir yerde takıldım.. müzeye giremiyorum zinciri kesemiyorum..nerdedir şu testere??

20 Haziran 2011 21:03

tstere daha ilerki bölümlrde çıkacak

20 Haziran 2011 21:13

oyun çok güzeldi bonuslar dahil bitirdim şükür. yorum yazmak zor zira her odanın ikinci bir boyutu var.

22 Haziran 2011 16:01

ya arkadaşlar klasörün içinde seriallin olduğu txt belgesi bende yok...bi el attın lütfen

22 Haziran 2011 17:14

ilk 3 linkten inen dosyalara serial gerekmiyor. serial sadece 4 part olan dosyalarda var

22 Haziran 2011 19:42

tamam bende 4 part olan dosyadan indirdim admin. ama neden bende serial dosyası gözükmüyor...anlamadım..serial olan dosyayı eklerseniz linklerin sonuna bi daha indiririm...teşekkürler

22 Haziran 2011 21:35

oyunu rardan cikarttiniz sonra extract ettiniz.oyunun kuruldugu dosya klasor icinde adi " USE THIS KEY" olan bir belge gorcesiniz.orada serial.

23 Haziran 2011 10:20

güzel oyun ama bir tek ben mi sorun yaşadım acaba? golden helmetı yerine koyduktan sonra küçük piramit heykelini vermedi. oradan itibaren de ilerlenmediği için bıraktım. big fish forumda da birçok kişi şikayetçi olmuş, bu ve bunun gibi sorunlardan, henüz bir cevap veya fix yok ama. mesela biri "I am stuck and have started over twice. I put the golden helmet on I do not get the prymid that is stated in the guide. When I go to the basement to play HOS there is none." demiş. bunun gibi, farklı birkaç durum var, oyununun her çıkışta save etmemesi, sizi en baştan başlatması gibi. yani bana denk geldiyse de, başkasına da denk gelebilir diye yazıyorum, bu arada fix çıkarsa, bu linkler update edilirse oynanır tabi.

23 Haziran 2011 12:24

tamam admin...hallettim...teşekkürler...

23 Haziran 2011 12:46

emmazunz, ben oyunu ilk siteye konduğu gün indirdim ve baştan sona sorunsuz oynayıp bitirdim. save etmeme veya dediğin bug bana olmadı.
eğer daha önce betasını oynadıysanız bu problemin olması mümkünmüş.benim öbür forumda bir kaç kişi daha önce beta oynayanlar bug yaşamış.ve yeni bir profille oyuna başlayıp sorunu çözmüşler.
hatta bigfishde de mevcut profili manuel olarak silip yeni profille oyun açmanın bazı sorunları giderdiği yazılmış.

Re:Post any Secrets of the Dark: Temple of Night Collector's Edition technical issues here only
by bfgHondo on Jun 21, 11 2:15 PM
Hey fishies!

I just wanted to let you know manually removing your save profile appears to be functioning as a temporary workaround for the following issues that have been reported:

-black screen at the police station (or other scenes)
-the missing "magnet"
-game won't save

28 Haziran 2011 11:34

sonuna kadar sorunsuz oynadım. bitti. pek beğendim.teşekkürler admin

1 Mayıs 2012 21:11

malum bu hafta bu oyunun 2. si gelecekmiş, mutlaka oynamak isteyen olurdiye bende hemen 1. bölüm kontrolü yapayım dedim 8buda güzel oyunlarımızdan dı) ilk 3 link iptal olmuş medifire nedense bir türlü açılmadı bende o yüzden bilemiyorum aktif mi değilmi diye

1 Mayıs 2012 21:32

Ben de baktım şimdi Şebnem bütün linkler maalesef ölü :(

1 Mayıs 2012 21:32

@sebnem İlgilenilmiştir şebnemcim ;)linkler yenilendi

1 Mayıs 2012 21:34

Olmaz valla bu kadar, aynı dakika ve anda :D helal valla sis :)))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template