Nightmare Realm Collectors Edition



Journey into the mysterious Nightmare Realm and save Emily from an imaginary world that has been taken over by darkness! Explore gorgeous Hidden Object scenes and find helpful items to use as you battle a mysterious creature. Solve perplexing puzzles to unravel a mystery and help Emily escape before time runs out in Dark Legends: The Nightmare Realm.470.22 MB

System Requirements:

* OS: Windows XP/Vista
* CPU: 1.0 GHz
* RAM: 512 MB
* DirectX: 9.0
* Hard Drive: 1256 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

30 Haziran 2011 20:03

dünden başladım oynamaya. Grafikler çok güzel oyun zevkli strateji quide bakmadan da rahatlıkla oynanabiliyor. hint yapınca ne yapacağınızı söylüyor. zevkli yani .

1 Temmuz 2011 11:57

an unexpected error has occurred. please try updating your drivers.bende böle bir hata verdi oyun açılmadı.bana yardımcı olurmusunuz admin.şimdiden tşkler

1 Temmuz 2011 23:36

bagi ya ekran kartın ya da active flash vs gibi bir programının güncellenmesi lazım.hepsini güncelle bence

2 Temmuz 2011 21:28

linklerin hepsi winrarmı admin ben winrardan oyun indiremiyorum crc hatası veriyor silip tekrar yükledim ama hala aynı

3 Temmuz 2011 00:03

linklerin hepsi winrar ile arşivlenmiş dosyalardır.
crc hatası dosya kırık inmiş anlamındadır.
winrarın son sürümüne güncellemeyi deneyin.

3 Temmuz 2011 16:39

teşekkür ederim bide öyle deneyim

5 Temmuz 2011 11:11

arkadaşlar winrarı bilgisayarımdan sildim son sürüm yükledim yinede hata veriyo winrar olmayanları indirebiliyorum yapabileceğim başka birşey varmı oyunların çoğu winrar yardım edebilirseniz çok sevinicem

5 Temmuz 2011 12:43

winrar programında bir hata yapiyorsunuzdur. hic mi acamiyordunuz simdiye kadar winrarlari? eger daha onceden acabiliyorduysaniz pc de bir sey degistirmissindir. sorunun basladigi zamana sistem geri yukleme yapmayi deneyin. alttaki linkte resimlerle oyun kurulumu anlatiliyor.yardim olabilir.

http://hiddenobject.blogspot.com/2009/03/oyun-indirme-ve-kurma-klavuzu.html

6 Temmuz 2011 11:26

oyunu yükledim ama açamıyorum."an expected error has occurred.please try updating your drivers." diye bir uyarı çıkıyor.ne yapmam lazım yardım edermisiniz lütfen :(

Adsız
2 Temmuz 2012 03:26

linkler silinmiş

2 Temmuz 2012 16:37

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template