Mystery Valley Extended Edition



Solve a rash of murders in Mystery Valley Extended Edition a dark and spooky investigation. As an FBI agent, it's up to you to find the murderer. Explore an eerie mansion and find clues and the motive behind the murders. As you dive deeper in the case, you realize that you're more connected to the murders than you ever would have imagined.
* Enjoy an all-new enhanced version of the Hidden Object investigation.
* Play an added chapter that ties up all loose ends.
* Discover polished search scenes with dazzling improvements.
* Immerse yourself in the atmosphere with six new songs.231,32Mb.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

23 Haziran 2011 11:51

selam. madene kadar ilerledim. elektrikli tornavidayı bir kere kullandıktan sonra kayboldu. şimdi yine objective ler arasında, elektrikli tornavida ve fotoğraf makinesi gerek diyor. dönüp dolaştım. hiçbir HOS aktif olmuyor artık. dolaptaki asma kilidi açmak için gereken kodu da bulamadım. o tornavidanın inventoryden kaybolması bug mıdır acaba? şimdilik yapacak bir şey yok, yardım beklemekteyim.

23 Haziran 2011 13:28

emma bende tornavida sorunu olmadı. vampirlerin toplantısını kuşbakışı gördüğüm yerdeyim.elimde dinamit ve meşale ile tıkandım bende.

23 Haziran 2011 13:49

aysberg, elektrikli tornavidayı bir kez havalandırmada kullandın ya, sonradan tekrar kullanman gerekti mi?

23 Haziran 2011 15:03

ikinci defa nerede istiyor tornavidayı. çark işaretli yerlere tıklayınca istenen nesne hemen altta soru işareti ile beliriyor ya şimdi nerde istiyor. ben dün geceden beri oynadığım için hatırlayamadım ikinci defa kullandığımı. ama bir sorun olmamıştı.havalandırmanın kapağını açmışmıydın.

23 Haziran 2011 16:52

EMMA bu elek.li tornavidayı pervanenin kapağını açmada bi kere kullanıyoruz. kapağı açınca pervaneye levyeyi sokup durduruyoruz. işte tam burda soyunma odasındaki kilitle ilgili şifre çıkıyomuş. ama ben ne şifre gördüm ne bişi oyunun çözümünden şifreye baktım ve şifreyi girdim. valla orda bişiler oldu kamerayı da kilitli dolaptan mı almıştım hatırlamıyorum ama kamerayı çukura tıkladığımı biliyorum.
çukurdan sona asansör falan olayları var. yani hakikaten bazı sahnelerde çok sıkıntı veren bi oyun mesela sonadan ilk gezindiğimiz yerde bi yangın çıkıyo yangını falan söndürdüğümüzde asansörü çalıştırmak için bi kutu var orda kablolara tıkla allah tıkla hiç bişi olmadı ekrandan çıkmaya çalıştım çıkamadım sona oyunu görev yöneticinden kapayıp yeniden açtığımda bu sefer ekranın altında o kablo dolabıyla ilgili bulmam gereken malzemelerin resmi vardı. kablo elektirik düğmesi gibi. ne biliyim belki benim pc den oluyo belki bu oyun aslında çok eski ondan oluyo anlamadım. halbuki ben bu oyunu yıllar önce oynamıştım.

23 Haziran 2011 16:55

emma sis chate oyunun resimli çözüm linkini koymuş ordan yararlanabilirsin.
http://www.bigfishgames.com/download-games/12782/grim-facade-mystery-of-venice-collectors/index.html#

23 Haziran 2011 17:45

bozo o link sanki yeni oyunun linki gibi geldi bana biz mystery valley extended oynuyoruz o oyunun adı mystery of venice. sis zaten akşama bekleyin yeni oyunu demiş ben mi yanlış anladım acaba.

23 Haziran 2011 17:48

oyun gelmiş bile yükleyelim bakalım.
teşekkürler.

23 Haziran 2011 21:48

teşekkürler bozo takılıp bırakmıştım. yeniden bakacam. sağol.

23 Haziran 2011 21:55

haklısın aysberg hiç bakmadan yazmışım linki o link yeni oyunun habercisiymiş. ben resimli çözümü dün bulmuştum linkini yazıcaktım ama şimdi bulamıyorum.
aysberg sen o dinamitleri balkonda karşına bak avize gibi sarkan kayalar var işte oraya dinamiti tıkla sona meşale yi tıkla oyun bitiyo zaten sona ana menüde solda bi ekstra var ben onu oynarken hata verip oyunum kapandı.

24 Haziran 2011 12:17

bozo evet, kamerayı kesin o dolaptan almışsındır. tornavidayı havalandırma da kullandım, levyeyle beraber. sonra bulunması gereken nesnelerde hala soru işaretli bir tornavida gösgteriyordu. dolabın şifresi zaten yok hiçbir yerde buna eminim. ben de şifre için başka yerden çözüm bakacaktım ama bulamadım. neyse problemli bir oyun belli ki.

24 Haziran 2011 12:35

emma adam konuşurken skip yaptım. o arada şifre ekranda belirip anında kayboldu ilk iki rakamını görebildim diğerlerini deneyip yanılma yöntemi ile yaptım. günlükte de vermedi şifreyi. 41 yada 14 le başlayan bir şifreydi yanılmıyorsam

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template