Love Chronicles 2 The Sword and the Rose Collectors Edition



Lift an evil curse that has been cast on the kingdom by a witch looking for revenge in Love Chronicles: The Sword and the Rose! Scattering the petals of an island kingdom’s magical rose throughout the land, the witch has plunged the kingdom into turmoil and it’s up to you to save the day. Gather the petals, defeat a terrifying beast, and confront the witch in this exciting Hidden Object Puzzle Adventure game!
399.02 MB

System Requirements:

* OS: Windows XP/Vista
* CPU: 1.0 GHz
* RAM: 512 MB
* DirectX: 9.0
* Hard Drive: 410 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN ÖNCEKİ SERİSİ

Love Chronicles: The Spell Collector's Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

2 Haziran 2011 21:02

arkadaşlar oyun süpere benziyor

2 Haziran 2011 23:21

oyun güzel valla.ahh bi de guide olmasaymış dadından yinmenmiz.

15 Temmuz 2011 23:25

ve fekat ben beast kardişin elindeki anahtarı almayı başaramadım... var mı yardımcı olacak birileri acaba??

21 Ağustos 2011 21:45

mugam oyunların hicbiri viruslu degildir. antivirusunuz crack dosyasina false alarm vermektedir. daha dosya inmeden kurulmadan nasil bir antivirus programi ki o dosyada virus oldugunu anliyor!!!!. yorumlarinizi siliyorum

27 Mayıs 2013 22:35

sisciğim ben bunu oynamamışım nasıl olduysa müsa,t olduğunda linkleri yenileme şansın olursa çok sevinirim
teşekkürler

27 Mayıs 2013 23:19

şebnemcim,yazdığın için teşekkürler sanırım bende atlamışım bu oyunu.

28 Mayıs 2013 16:27

LİNK YENİLENDİ

28 Mayıs 2013 21:25

teşekkürler sis

28 Mayıs 2013 21:57

siscim ya ben daha önce filefactory giriyordum (teknik destek kısmında ki host ayarını da yapmıştım) DNS ayarlarını değiştirdim ama buna rağmen filefactory açılmıyor bende neden olabilir acaba?

29 Mayıs 2013 12:48

ben ne yaptıysam filefactory açamıyorum eğer çok angarya olmayacaksa bu oyuna başka bir link daha ekleme şansın var mı?
teşekkürler

29 Mayıs 2013 15:04

sebnem
öncelikle DNS ayarından çık otomatik DNS e geri dön. sonra başlat-çalıştır- şunu yaz: ipconfig flush dns ve tamam de. dns geçmişi temizleyeceksin. tarayıcıyı aç kapa ve host dosyasına ekleme yapmışsan eğer açabilmen gerek. haa eğer superonline kullanıyorsan hiç kasma. çünkü süperonline ttnet korkusundan mahkeme yasaklı siteler için ayrı bir filtre kullanıyor.

maalesef yeni link eklemem şu ara zor. çok yoğunum pc başında kalkmadan 1 saat bile duramıyorum.

29 Mayıs 2013 15:22

Şebnemcim aynı sorunu ben de aynen yaşadım, meğer olay şuymuş, download deyince 60 sn filan bekledikten sonra tekrar bi download çıkıyor ya altında ise tikatılmış bir yazı var (Download with FileFactory's download manager) onun tikini kaldırmadığın sürece asla sana down ettirmiyor canım, bunu dene bi bence..

29 Mayıs 2013 21:45

meraklı sağol canım ben o kısmı aşmıştım daha önce filefactr. kullanırken ama bende şu an olan filefactr. linke tıkladığımda: şu ünlem işaretli ekran geliyor ve bu şekilde yazıyor :(
Bağlanma girişimi başarısız
www.filefactory.com sunucusuyla bağlantı sağlanamıyor.
şimdi sisin dediğini deneyeceğim bakalım inşallah sorun böyle çözülür ben ttnet kullanıyorum hala ki dediğim gibi pc formattan ve harddisk yenilemeden önce sorunsuz girip yükleme yapıyordum filefactry de

29 Mayıs 2013 21:51

şansım yok maalesef zira bu şekilde de yaptığımda olmadı gene aynı şey sayfa yüklenirken hata oldu diyor :(
yardım için teşekkürler sis

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template