Hide and Secret 4: The Lost World



Travel deep into the mysterious jungle of the Lost World! The nefarious treasure thief Jacques has kidnapped another damsel, and it’s up to you to stop his evil plans before she is sacrificed at the spooky full moon ritual. Journey through haunted ruins and diabolical traps on your quest to find the secret Golden Treasure, and unravel the mystery of this epic adventure before it’s too late in this exciting Hidden Object Puzzle Adventure game! 139 MB


THANKS TO VELOCITY
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

17 Haziran 2011 10:34

oyun güzel fakat ben oynuyamıyorum. mümkün değil oyun hızlanmıyor. bi iteme dokunuyorum bekle allah bi saat sonra yerinden kalkıyor item. hint yapıyorum bekle bekle sona gösteriyor.

17 Haziran 2011 10:40

# Windows 2000/Windows ME/Windows Vista/Windows XP/Windows 98
# 800 MHz Pentium 3 or equivalent
# 128MB RAM
# DirectX 8.0
sistem geresinimlerinide pc im karşılıyor ama genede oynuyamıyorum.

17 Haziran 2011 13:32

@bozo

ekran karti surucusunu guncelleyin

17 Haziran 2011 19:24

benim de bazen yavaşlıyor bazen normal hızına dönüyor ama oyun güzel ve zor

18 Haziran 2011 10:11

Sevgili ADMİN ekran kartı sürücümü güncelliyemiyorum çok uğraştım olmadı. bende ekran kartı sürücüsünü silip kample yeniden yükledim ve sorunum çözüldü.

18 Haziran 2011 16:07

oyunda heykeldeki sembol puzlle lar nasıl çözülecek

18 Haziran 2011 17:30

beymuf bir yerden dürbünle bakınca aynı sembollerin olduğu bir tepe göreceksin.üstte 3 sembol ve altlarında 3 sembol.7sonra 3 adet makine bulacaksın.her bir makinenin üzerinde üst sırada gördüğün sembollerden olacak.makinenin ekranında dürbünle baktığında gördüğün sembolü ayarlayacaksın.sonra da gelip o heykeldeki düğmeye basacajksın.soldaki tahta kapı açılacak

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template