Aura: Fate Of The Ages



In unique worlds of illusions and reality, in magical, mechanical and ethereal lands, take on the quest to find the artifacts cleverly concealed throughout the lands. Four parallel worlds await you on your journey: The Ademika Valley - the gateway and the world of secret research and sacred rituals, Dragast - the mechanical world and the kingdom of mountains and snow, Na-Tiexu - the esoteric world of astronomy and magic, and lastly, the beautiful Island of Unity, each with different environments to explore, challenges to encounter and a variety of indigeous puzzles to solve.Lose yourself in this fantastic and rich adventure, uncover the smallest details, collect important information, solve the enigmas and unravel the saga of intrigue, exploration and treachery that is Aura: Fate of the Ages.1,87gb


Minimum system requirements:

OS: Windows 98SE/ME/2000/XP/Win7
DirectX: 8.0
Processor: 800 MHz
RAM: 128 MB
Hard Drive: 2.4 GB Free
Video: 2MB RAM



INSTALLATION NOTES / KURULUM KILAVUZU:

Mount: cd 1 and choose install
Mount: the other 2 cd's when ask for
Mount: cd 1 again and play the game

partlari rardan cikarin,Deamon Tools ile mount edin.
install secin.
kurulum her cd sordugunda sirayla cd1,cd2 ve cd 3 mount edin.
oynadiginiz surece cd 1 deamon programinda acik kalmali.

Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 4
Part 5 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 5

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 15 yorum

28 Haziran 2011 02:39

ay bu ne be 360 derece dönüyor bu. tek boyut yeterdi bize. :D
bi dolu nesne topladım da daha bişey yapamadım. maus sağ klik yapınca nesneler görünüyor. zor gibi devam edelim bakalım.

28 Haziran 2011 04:28

bütün nesneleri kullandım. itemsiz boş boş geziyorum. jeneratör gibi şeyi çalıştırdım. aşağı katta şarj ettiğimi sandığım şeyi yukarı katta makinanın dibindeki yere taktım. belki de burada şarj oluyordur( bu işlemden bağımsız olarak) mağara gibi yerin kapısını açtım dışarıda da en son bir yeri çalıştırdım çeşitli sembollerin ışıklı gösterimini gördüm sanırım bunlar ana binadaki merdivenin duvarında bulunan üç mekanizmada uygulanacak ama ben daha çözemedim. leveri ikinci kez dışarıdaki pusula gibi yerde kullandım.
ay buna walkthrough yazmak zor. yazdıklarım bile birbirinden kopuk anlamsız gelmeye başladı işiniz zor valla. Bu oyunu oynayanlara kolay gelsin.
ama pes etmeyin oyun güzel.

28 Haziran 2011 15:32

Sevgili Admin,Aura 3 Catharsis çıkmış,mümkünmü? Önceki serilerini oynamış biri olarak merakla bekliyorum,şimdiden teşekkür ediyorum.

28 Haziran 2011 17:01

knightsinger
henuz yayinlanmadi o oyun.zaman da belli degil sanirim.oyunun yapimci firma sitesi linkte.
http://www.streko-graphics.com/game_aura_3.php

29 Haziran 2011 01:02

rardan çıkar dedim sarı dosya çıktı . sarı dosyayı açtım aura 1,2,3 çıktı. cd1 i mountladım instalu başlattım ama instolun ortasında eror 2908 hatasını veriyor ve instoll yarım kalıyo. error 2908 instolur yükleme hatasıymış ama çeşitli yerlere baktım çözümü çok zor kolayını bilen varmı. aysberg sen nasıl kurdun yav.

29 Haziran 2011 02:05

bozo

error aşağıdakilerden hangisi:

Internal Error 2908. Could not register component

veya

Error 2908. Could not register component .

bu error microsoft temelli bi error. yani oyundan çok senin pc deki microsoft sistemlerinden kaynaklı.
1- tüm güncellemeler yani windows update tam olduğuna emin ol.
2- cccleaner çalıştır.
3- mevcut pc kullanıcı oturumunu kapat ve çık oyunun rar hariç tüm kalıntılarını sil.farklı bir kullanıcı olarak oturum aç ve oyunu o oturumda kurmayı dene.
4- başka bir deamonlu oyun kurmayı dene.onda da aynı sorun çıkarsa tümüyle pc kaynaklıdır bu konu.

29 Haziran 2011 08:41

sis internal eror 2908 olanı bende ki eror. mevcut pc kullanıcı oturumunu kapat derken ne yapıcağımı anlamadım ama onun dışında 4 seçenek hariç hepsini yaptım. şimdi yeniden güncellemeleri açıp tekrar yaptırıcam sona sonucu yazarım.

29 Haziran 2011 13:12

bozo bu defaki bana karışık geldi.oğluma kurdurdum ben oyunu
nerdeee bende o yetenek :)

29 Haziran 2011 17:35

MALESEF SİS olmuyor başka bir deamon tollslu oyun denemedim uzun sürer indirmesi diye dediklerini yaptım ama gene aynı errorü veriyor.
the installer has encountered an unexpected eror installing this package. This may indicate a problem whith this package. The error code 2908.

29 Haziran 2011 19:11

arkadaşlar oyun çok zor
zoru sevenler için ideal.
http://www.adventurespel.nl/walk/aura.htm
araya araya walkrough olarak bu linki buldum. resimli değil türkçe çevir deyip yararlanmaya çalışıyorum.
umarım link adresi vermemde bir sakınca yoktur
sakıncası varsa eğer sevgili admin yorumumu siliverirsin.

29 Haziran 2011 23:57

bozo googleda da baktım.tek çözüm olarak registry cleaner çalıştırmayı öneriyorlar. ya da yeni kullanıcı oturumu ile kurmayı denemeyi.
bilemedim valla.

29 Haziran 2011 23:57

aysberg,oyun linklerinin altında zaten çözüm linki verilmiş.

30 Haziran 2011 00:45

sis ben o linki nasıl farketmemişim yav. ne aramıştim.
bu daha açıklayıcı
teşekkür ederim. öpüldünüz canım.

5 Temmuz 2011 19:41

Oyunu yıllar önce oynamıştım kök söktürmüştü,devamı olan Aura:Sacred Rings de güzeldir Adminimiz ekler umarım.Serinin üçüncüsü Aura:Catharsis de yoldaymış,çıktığında hafıza tazelemek için ilk iki oyunu oynamak gerek ama gözüm yemiyor doğrusu.Arada maceraseverleri de düşündüğünüz için teşekkürler,oyunu oynayanlara da kolay gelsin (cidden).

5 Temmuz 2011 20:33

kozet,
oyun bu linkte

http://hiddenobject.blogspot.com/2010/03/sacred-rings.html

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template