The Treasures of Montezuma 3



Match tokens to unlock incredible riches in The Treasures of Montezuma 3! As you brave the dangers of a forgotten jungle, you discover an ancient palace containing dozens of locked treasure chests. To release a lock, you must score a certain number of points by matching tokens and collecting the gems they contain. Since you have only one minute to score as many points as possible, you must learn to use power-ups to quickly collect gems and earn more time. 125,52Mb.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 2 yorum

20 Mayıs 2011 17:50

Bu tarz oyunları sevdiğim için hemen indirdim ama extract olayında problem yaşıyorum.oyunu extract yapınca açılmıyor.napcaz şimdiiii :0(

20 Mayıs 2011 20:09

kıvırcık şimdi indirip kurdum.önce bir klasör içine aldığım rar dosyasını sağ tıklayıp buraya çıkart dedim.2 dosya çıktı içinden.belge değil de uygulama olan dosyaya çift tıkla çalıştırdım.tekrar extract etti ve sorunsuz oyun klasörü kuruldu.

sende açılmayıp da ne error verdi ya da nasıl bir ekranla karşılaştın yazarsan çözüme gidebiliriz.ama sadece açılmadı demek biraz sarı çizmelği mehmet ağayı bana bul demek gibi oluyor :))))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template