Tearstone



Set off on an adventure and help your professor with a mysterious discovery in Tearstone, a fun Hidden Object game! Change your life forever as you explore unusual locations and meet interesting characters. Take on challenging minigames, unique puzzles, and mind-bending quests in this unique game. Unravel the mystery and discover the truth of the Tearstone!253.9 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 57 yorum

28 Mayıs 2011 12:56

oyun güzel arkadaşlar,biraz karışık gibi olsada çözülüyor.dikkat edilmesi gereken,cursor, alınması gereken objelerde yanmıyor yani herşeye tıklamak gerekiyor.birde konuşmaları anlamak lzm gibi..mesela bir yerde kadın,kendisini böceklerden kurtarmamızı istiyor.inv.deki spreyi alıp odadaki böceklere tıklayacaz falan..
kolay gele :)

28 Mayıs 2011 13:04

-inv.de zemini kahverengi olan itemlerin aynılarını bulup,zemini mavi yapmak gerekiyor ki o itemi kullanabilelim.
-arabanın içine bakıldığında taşı alıp,yine ordaki teraziye koyacağız.
-arabanın arka tarafına geçebilmek içinse,inv.deki pusulayı kullanıyoruz

28 Mayıs 2011 13:11

ps.şekom guide yok bunda :)

28 Mayıs 2011 17:03

yihuuu oyun süper ve şekom resmen guide yok haklısın.
vee başında takıldım bile.elimde sadece palet var diğer itemleri bulamadım daha.

28 Mayıs 2011 17:06

büyüteç evin önünde soldaki ağaç kütüğünde kullanıldı.çekiç ve levye gate önünden sağa gidince duvar var.duvarda kullanıldı.

28 Mayıs 2011 17:15

papağan ve telefon olan yerde takıldıysanız;telefona 223 girin.para konan çeşmemsi şeyin sol tarafındaki bölüm açılacak.

28 Mayıs 2011 17:17

sağ tarafa geçmek içinse tekrar 'fuse' takılan yerdeki alarmı çalıştırmanız lzm..
bu arada armut resimdeki ayıya verilecek.

28 Mayıs 2011 17:19

tamam panik yapmaya gerek yokmuş.anahtarı zaten almışmışım.
kamyonu açıp teraziden pil.
pil radyoya.eve grebildik.
evden kanvas.
kanvasla paleti birleştirip kızın evindeki tabloya.
adamın evinden alınan rende ve ekmek birleşip ağaç kütüğündeki böceğe böcek bize magic bottle verdi
magic bottle ile gate önünde çeşmeden su alıp oradaki taş heykele. 6 adet taş bilye de heykele.
bölüm geçtik sanırım.

28 Mayıs 2011 17:24

lambaları yanan petek gibi bişey var,doğru lambaları yakmak için defterinize bakın

28 Mayıs 2011 17:53

ilk ekran bıçak ve fener.
sağa gittik kulubede büyücü küre ister.
kulubenin sağ arkasında karanlık dediği yere fenerle zoomladık magic bottle kuru çiçeklere tıklandı çiçek aldık.
ilk ekrandan sola bıçakla köprü gibi yerde çuvaldan küre alındı.
küre büyücüye recipe verdi ve kedisini istiyor.
recipe kulube önünde sağda tıklandı iksir hazırlıyoruz.
göl ekranından arı alındı.
arı ve çiçek mix edildi bal oldu.
bal recipeye eklendi elixir oldu.
elixir göle tıklandı su altına indik.
su altından balık ve kabuk.
deniz kabuğu ve bıçak mix edildi inci oldu.
balık göl ekranı sağda flat surface olan yere kondu kedi geldi.
kedi büyücüye verildi son kırmızı küpü aldık.
kulubenin sağ arkasındaki yere bir puzzledan aldığımız şekle göre küpler ve inci kondu puzzle piece verdi.
gölün ordaki puzzle bitince lever aldık.o da göle giden solda sola takıldı bölüm bitti.

28 Mayıs 2011 18:37

2ci ekran havuza coin atıp toolbox ve örümcek.
toolbox adama altından blueprint.
blueprint ekranlara fuse bulduk taktık alarma basınca nöbetçi gidiyor.
yeni ekranda kürek ve anahtar.
çörümcek tabloya kondu.
anahtarla kafesten papağan.
papağan ilk ekran karşı kapıya telefonun yanına.
coin havuza yumurta verdi o da tabloya kondu.
papağanın konduğu yerden jilet.
telefonda 223 basıp ekranda nöbetçiyi görünce ancak havuzdan sola geçebiliyoruz.
yeni yerden armut.
kürekle yer kazıldı coin ve soil.
jiletle sağ duvar kesildi seed.
seed ve soil mix edildi plant oldu.
coin havuza plak verdi.
plak armut tabloya pass card verdi.
kapıdan geçince plant ve bottle saksıya. bölüm bitti

28 Mayıs 2011 18:52

merhaba arkadaşlar...bensiz oynuyorsunuz he...bak sinirlendim şimdi görüyormusun:)

28 Mayıs 2011 19:15

bitirdim şükür
oyun güzelmiş
emek verenler ellerinize sağlık

28 Mayıs 2011 19:39

ilk ekran 1ci yeşil top 1ci mavi top.
sola gittik 2ci yeşil 1ci kırmızı 2 yazan daire.
3cü ekran 3cü yeşil,2ci kırmızı,2ci mavi ve nut.
nut ilk ekran ağaca kondu sincap kalktı içerden2 yazan daire ve needles.
kapıyı açmak için harflerdeki gibi düğmelere basıp tokmağa tıklıyoruz.
evden 3cü mavi,3cü kırmızı,makas,liste.
liste kutuya tıklandı.
makasla koyunlardan yün.
yün ve needles mix edildi scarf.
evdeki kutuya nesneler toplandı scarf eklendi.kutu alındı altından da ts token.nesneler alınırken machine part alındı
ts token sahildeki dürbüne puzzle yapıldıkod deftere yazıldı.
sincap deliğine bottle tıklandı 2 kırmızı daha.
kutu kadına verildi anahtar.
anahtar ev dışındaki kapağı açtı.nesneyi birleştirdik.machine part taktık.topları taktık bio fuel verdi.
fuel gemiye çıkan puzzle a 2 yazan daireler eklendi
defterdeki kod 5263 idi sanırım ve alt kısma da 462153 yazıldı.
bölüm bitti

28 Mayıs 2011 19:42

sinirli selam hoş geldin,epeydir yoktun.
aysberg bi dur çözüm yazıyoruz:DD
ne ara yüklüyor da bitiriyosunuz ,ben çözüm yazana kadar herkes oynamış olacak :)

28 Mayıs 2011 20:08

canım hem walkthrough hem oyun zor tabii hele bu oyunun walkthrough u daha bir zor kolay gelsin sabırlı insansın vesselam :D

28 Mayıs 2011 20:37

ilk ekran çivi.
sola gittik kemik,kapıda puzzle yaptık.
ileri devam adamla konuştuk,heykelde puzzle var.bitince sack aldık.sack heykele tıklandı.defterdekine göre mücevheri yaptık.
adamla konuştuk o gidince tahtalar.
tahta çivi birleşti merdiven oldu.
sola eve girdik,peynir alındı yere fare deliğine kondu.çekiçle küp kırıldı.çakmakla mum yakıldı.iğneyle balon patladıldı anahtar aldık.
ilk ekrandan sağa,köpeğe kemik verildi clock hands alındı.
anahtarla ortayı açtık.clock hands saate takıldı,çakmak feneri yaktı, soldan 1ci O harfi alındı..saate ayar lazım evde gazetede 16.45 yazıyordu ama saat ters ona göre sağdaki dairelerden ayarladık.
manastıra girebildik saat ayatlanınca.
adamdan note aldık.
duvardaki puzzle yapınca 1ci bell parçası ve 2ci O harfi.o ekranda balta.
ileri gidince note sola tıklandı puzzle lar yapıldı.
bi önceki puzzleda resimlerde gösterilen yerlerden baltayla 2 bell parçası daha.havuzda kazılan yere merdivenle inildi O harfleri yerleşiyor.

şimdi takıldım ben.yukarda keşişin note ile açılan puzzle da 4cü ruby yok ortada.ve elimde 3cü O harfi de yok.elimde sadece bottle lighter 3 bell parçası var.bilenler yardım ederse pls.

28 Mayıs 2011 20:47

kazma elindeyse sanırım merdivenle inilen yerde kazmayı nerelere kaç kere vuracağının ipucunu veriyordu. sarı leke olan yerde yerini tam hatırlamıyorum

28 Mayıs 2011 20:50

bottle dediğin şarap şişesi ise eğer bardağa dökülüyordu

28 Mayıs 2011 20:56

üç defa kazılacak yer var. sonuncuyu hint le bulmuştum. ondan sonra kazma yok oluyor.

28 Mayıs 2011 21:54

elimde içki şişesi,fırça,yeşil bez,shears,var ama hiçbirşey yapamıyorum takıldım ne yapmalıyım

28 Mayıs 2011 22:31

17.yorum olan yerde,saate kollarını taktım,feneri yaktım,o harfide alındı sonra dış ekrana geçip geri döndüğümde saatin kolları yok olmuş yaaa :(((( ağlamak istiyorum.sanırım bende o bölümde bug oldu !

28 Mayıs 2011 22:37

binnur fırça ile merdivenden inilen yer (di galiba)de sarı büyük leke var o silinecek ama öncesinde tas bulup su doldurmamız lazım.
ben baştan bir daha oynayayım kalan kısmını yazmaya çalışayım.

28 Mayıs 2011 22:38

su saati ayarlamışsan kollar kayboluyor. sanırım fener saat ayarlanınca yanıyor.

28 Mayıs 2011 22:51

aysberg;saati ayarlamak için sağdaki kolları kullanmak gerekmiyormu? ben onlara henüz ellemedim bile...hiç biryerdede kapı falan açılmadı 17. yoruma göre :((

28 Mayıs 2011 23:00

su saati doğru ayarladıysan alt katta saat bi parlayacak.yukarı çık ağaçtaki baykuş eline baston kafasına şapka alacak.sonra bir ekran back yap manastır kapısından girebiliyosun.

28 Mayıs 2011 23:06

patloncum saati ayarlayamadım ki..yani sırasıyla kolları taktım,feneri yaktım ve o ekrandan geri çıktım.yani sağdaki kollara tıklamadım bile..aynı ekrana geri döndüğümde saatin kolları yok olmuş.hintte sağdaki ayar yerini gösteriyor ama kollar olmadığı için saati ayarlayamıyorum.
saati ayarlarken akrep yelkovan hareket edecek demi ?

29 Mayıs 2011 00:00

hmmm o zaman bug oldu diycem de su hiç bir forumda oyunda bug denmedi henüz.gerçi ben de de keşişin sandığında 4cü ruby yoktu.

29 Mayıs 2011 00:12

keşişin odası dediğimiz yer anahtarla girilen yer ise üst katta önce nesneleri birbirleriyle ilgisine göre eşleştirdik sonra başka parçalar topladık haç gibi birşey çıkınca kırmızı yuvarlaklar topladık daha sonra sağ alt ucunu kibritle yaktık aldında sanırım son o harfini aldık devam ediyorum.

29 Mayıs 2011 00:17

sokağın ortasındaki kuyu gibi yerin üstünü kazma ile kazdık merdiveni koyduk. open the old box yazısının o harflerini tamamlayınca eski kutu açıldı kutunun içindeki taşa itemlerin alt en sağındaki altı pembesi iksirli suyu tıkladık bellin bir parçasını aldık o sandığın sağ üstünde kılıçların yerleşeceği yer var ileride biri altın olmak üzere kılıçları yerleştirecez.

29 Mayıs 2011 00:27

altında kazların olduğu heykelin sağındaki varilları kırdım ikinci bell parçası, saat kulesinin oradaki şatoya giden yolun sağındaki taşı kırıp üçüncü bell parçası, keşişin odasına giderken merdivenin solundaki yerde bell parçalarının şeklini v.s. ipuçlarını gösteren duvarda dördüncü bell parçası buradan hemen yukarı çıkıp bell parçalarını cama yerleştiriyoruz ve bölüm sonu

29 Mayıs 2011 00:28

pardon bölüm sonu değil.

29 Mayıs 2011 00:40

keşişin odasına giderken merdivenin solundaki bölmeden bıçak (toplam 5 adet olacak birini altınla mix edicez) Not. buradaki sarı lekeler de ileride su ve bezle silinecek.
şatodaki odanın sol tarafından yeşil bez
karşı kapıdan girince kadınla konuşuyoruz sol tarafa gidiyoruz levyeye alıp sandığa tıklıyoruz kapağından çekiç, çekiçi ekranın sağındaki kadın büstünün gözlüğüne tıklayıp cam parçası bunu da sandalyenin arkalığına tıklayıp anahtar, anahtarı sandığın içindeki kutuya tıklayıp taç alıyoruz tacı kadına veriyoruz tacın üzerindeki taşları bulmamızı istiyor.

29 Mayıs 2011 00:49

tacı isteyen kadından iki defa sol yapıp mücevherleri topluyoruz ekranın sağ üstünde taç resmi var her bulduğumuz taşlar orada beliriyor tamamlayınca tacı oraya takacaz taşların hepsi o ekranda yine buradan altın külçe alıp kılıcın biri ile mix ediyoruz.

29 Mayıs 2011 00:58

yine taç isteyen kadının sağındaki duvarda bir tablo ve tablonun altında bir kol var aşağıya hareket ettirince tekrar yukarı çıkıyor sabitlemek için bir geri geliyoruz aynı tablodan burada da var sağında aşağı yukarı tuşları var ben deneyerek kolu sabitledim en yukarıdan başlayıp bir aşağı yapıp kolu kontrol ettim tekrar bir hareket ettiridim v.b. bu şekilde buldum. kol sabit kalınca tablo aşağı kayıyor ve altında door bell çıkıyor. bunu da köpeğin oradaki kapıya takıp içeri giriyor ve adamla konuşuyoruz notaları bulmamızı istiyor her bulduğumuz nota üstteki şekilde yanıyor

29 Mayıs 2011 01:01

muckkkkk aysberg :))
kağıdın sağ altını çakmakla yakmak kırk sene gelmezdi aklıma.4cü ruby ordan çıktı.odaya dönünce de sol tepede 3cü harf.

29 Mayıs 2011 01:02

notaları bulurken bir bıçak daha buluyoruz notalardan sonra da adamın bize verdiği kitaptan bir bıçak ve anahtar alıyoruz. besament key
galery yazan yerdeki heykele tıklayıp testinin arkasında bir anahtar daha alıyoruz galery key

29 Mayıs 2011 01:23

galery den bahçe makası (shears), kırmızı perdeyi indirip taş şişeyi sıhırlı şişe yardımı ile alıyoruz şarap şişesiymiş. saat kulesinin sağındaki çiçekleri bahçe makası ile kesip tas alıyoruz galerideki sudan tası dolduruyoruz. manastırdaki merdiven altındaki kapıyı basament key ile açıp bir bıçak alıyoruz masadaki bardağı şarapla dolduruyoruz bir adam geliyor kelime bulmaca çözüp baston alıyoruz manastırın önünde oturan dedeye veriyoruz büyüteç veriyor
yorum 33 bahsettiğim sarı lekeye tasdaki suyu döküp yeşil bezle siliyoruz bize bıçakların nasıl yerleştirileceğinin ipucunu veriyor bu şekilde yerleştiriyoruz. (yorum 30) (1 altın 4 normal bıçak)

29 Mayıs 2011 01:25

kırk yılda bir işe yaradığıma sevindim :D

29 Mayıs 2011 01:30

bıçakları yerleştirdikten sonra köpeğin önüne büyüteç koyuyoruz büyüteci koyduğumuz yere tıklıyoruz yaratık bizden sihirli şişeyi istiyor bunun karşılığında monument key alıyoruz

29 Mayıs 2011 01:35

galeriyde fırça da varmış bu elinde testi olan heykele tıklayıp sağındaki yeri temizliyoruz ve monument keyi takıyoruz ışıklarını da heykelin altındaki ışıklara göre yapıyoruz yani ilk ve son ışıkları yakıp düğmeye basıyoruz. bölüm sonu

29 Mayıs 2011 02:01

soldan bahçe makası, bununla ağaçtaki yapraklar kesilip alınan nesne ile elektrik kutusu açılıyor. üstten ikinci ve alttan dördüncü şalterler indiriliyor ışıklar yanınca kapıdan giriliyor.
adama tıklıyoruz lightcatcher veriyor. masadaki gemi maketinden bandage alınıyor.geri gelip merdivenin solundaki yoldan gidince 4 stonecandle den biri alınıyor geli gelip lightcatcher ı sağdaki kırmızı ışığa tıklayıp kırımız top alınıyor. merdivene tıklayınca basamaktaki soğana tıklanıyor sağ üstte şekli çıkıyor soğan parçalarını toplayıp tamamlayınca soğanı alabiliyoruz.basamaktaki ve başka yerdeki sembolleri bir kenara not ediyoruz. sol tarftan da radyo düğmesini alıp bir yukarı çıkıyoruz. mısıra tıklayıp mısırın parçalarını tamamlayınca onu da alıyoruz. yine sembollere dikkat.
soldaki kapıdan girince adamın ayağının dibindeki ikinci stonecandle i ve küreği alıyoruz yıldız gibi şeyi alıp karşı duvara tıklıyoruz. alttakı anahtarı alıyoruz sağdaki radyoya düğmesini takıyoruz çıkan sembolleri aldığımız notlara göre düzenliyoruz. değişmiyorsa eğer bendeki
kadeh- şemsiye- anahtar
sol anahtarı-puzzle- kar
taç- rüzgar- yıldız
şeklindeydi
mavi bir şekil çıktı
devam...

29 Mayıs 2011 02:27

mısırın olduğu ekranda bir stonecandle daha varmış etti 3
tekrar yoldan gidince tek boynuzu at unicorn mu neydi adı onunla konuşuyoruz ayağının dibini kürekli kazıyoruz çıkan sandığı anahtarla açınca dart ve testere alıyoruz. testere ile küreği mix edip sopa ,
sopa ile de bandageyi mix etip torch elde ediyoruz.
tekrar merdivenlerden yukarı çıkıp dartı duvara taktığımız yıldızın üzerine tıklıyoruz altta iki yer açılıyor birincisine soğan ikincisine mısır takınca duvar açılıyor. açılan yere tıklayınca hemen öndeki dördüncü ve son stonecandle ı alıyoruz torchu yeşil ışığa tıklayıp yeşil top mavi ışığa tıklayıp mavi top elde ediyoruz.
karşıya tıklayıp çarmıha gerilmiş gibi duran şeyi delikli yerlere tıklıyoruz açıkta kalan dört deliğe dört adet stonecandle ları takıyoruz torchu ateşte yakıp stonecandlları yakıyoruz
üst ikisine kırmızı topları sol alta yeşil sağ alta mavi topları takıyoruz. çıkan geometrik şekilleri aşağıdaki kare yere yerleştiriyoruz.
üstte anchor yazısı çıkıyor ilk ekranda solda anchoru alıp tekrar yukarıya çıkıyor ve şekilleri yerleştirdiğimiz bölmeye takıyoruz.
veee sonnn

29 Mayıs 2011 12:42

güzel oyunmuş..çok keyifliydi...

29 Mayıs 2011 14:30

oyunu herr bi yerden silip tekrar başladım,saate geldiğimde de sorunsuz oynadım ve bitti.yardımlarınız için teşekkürlerrr :)

29 Mayıs 2011 17:58

aynen sucum kader arkadaşım bu kız bu saatin akrçyelkovanını nasıl kaybetti derken benimde başıma geldi. yeniden başladım az önce saati geçtim yeni yerdeyim.

31 Mayıs 2011 01:51

güzel oyunmuş teşekkürler son zamanlarda oynadığım en keyifli oyundu

9 Haziran 2011 17:01

merhabalar 4. ruby i almada sorun yaşıyorum. çakmakla kağıdın ucunu yakıyorum fakat oyun o anda kendi kendine kapanıyor.tekrar tekrar oynadım, oyunu sildim baştan yükledim hatta başka isimle en baştan tekrar oynadım yinede aynı yerde aynı sorunla karlışıyorum. burayı nasıl geçicem acaba?

9 Haziran 2011 17:53

ozlem1903

oyun buggy ne yazik.oyunu silerken baslat menusu arama kismindan oyunu adiyla aratip rar dosyasi haric her seyi silin.prefetch dosyalarini silemiyorsunuz sanirim.ya da cccleaner veya glary gibi bir temizlik programi kullanin.sonra oyunu tekrar kurup baslayin.

10 Haziran 2011 12:53

ben sorun yaşamadan oynadım ve bitirdim. Geç de olsa ... yeni oyunlara yelken açıyorum

10 Haziran 2011 14:59

admin dediğin gibi başlat menüsüne oyunun ismini yazdığımda, cccleanerda da oyunun klasörü gözükmüyor. diğer bütün oyunların klasörlerini başlat menüsünde,cccleanerda görebiliyorum fakat bu oyunun klasörü bilgisayarda gözükmüyor.bu oyunda bitek bende sorun çıkmasıda garip.
oyunu sildim,tekrar indirdim oyun kaldığım yerden davam ediyor fakat yine aynı sorun.oyunuda tam silemiyorum anlaşılan. acil yardım admin :(

14 Haziran 2011 00:44

uzgunum buradan dogru daha fazla yardimci olamam.sorunu ben anlamadim.

15 Ağustos 2011 17:19

merhaba ben verdiğiniz oyunu 3 kere indirdim ( 2 partlı olan link dahil) ve her indirdiğimde 7z zip can not open file ar arsiv gibi bir yazı çıkıyor maalesef bende mi bir sorun var anlayamadım eğer yardımcı olabilirseniz memnun olurum

15 Ağustos 2011 17:38

ya winrar programinizin surumu dusuk.programı son surume guncelleyerek duzeltin ya da indirme sirasinda partlar ya da dosya kirik inmis, tekrar indirin

21 Ağustos 2011 13:32

teşekkürler bilgilendirme için.
şimdi oyunu yeniden indirip dediğiniz şekilde (winrar yeni sürüm yükleyip) açmayı deneyeceğim inşallah bu sefer çalıştırıp oynama şansım olur

21 Ağustos 2011 16:44

teşekkürler tekrardan sorun gerçektende winrar daymış sanırım güncelledikten sonra dosya sorunsuz açılıp çalıştı:-)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template