Princess Isabella: Return of the Curse Collector's Edition



One year later everyone thought they had seen the last of the witch ... but she's back. This time she's captured Princess Isabella's child and cast a spell over the whole kingdom in the process. Save the kingdom and follow the witch's evil path back to her lair. Defeat her for the last time with the help of your trusted fairy sidekick and a new friend you meet along the way796.7 MB

System Requirements
OS: Windows XP/Vista/7
CPU: 1.8 GHz
RAM: 512 MB
Hard Drive: 850 MB
DirectX: 8.1+
Sound Card: Integrated Audio or better

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
Part 1
Part 2

WALKTHROUGH

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ

Princess Isabella: A Witch`s Curse
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 34 yorum

13 Mayıs 2011 22:46

ohh blogger düzelmiş.

oyun süper site. guide var ama allahtan pek bi işe yaramıyor.

şimdi toy shopta takıldım ben.

en üst katında palet var.2 tane kağıdı oraya koyup boyamamız gerekiyordu. makas için yeşil-beyaz-gri boyanıyor sonra poiton tıklanıyor. kalbi de kırmızı boyayıp potion tıklıyoruz.

epey ilerledim.buraya kadar takılan varsa sorabilir

14 Mayıs 2011 01:53

nan ne kastı be benim pc yi ama napıyım kasa-masa oynuycaz artıkın.

14 Mayıs 2011 13:50

ben daha oyunun başlarındayım..aşağıda kocaman böcek olan bi yerdeyim bu böcüü halletmek lazımmış yapamadım.birde guide'de kurbağa var ben onuda bulamadım.ability'leri hallettim,kaldımmmm

14 Mayıs 2011 14:22

kurbağa için,inv.de 2 tane el olan şeyle sağdaki musluğa tıklamak gerekiyomuş.

14 Mayıs 2011 14:32

şimdi takıldığım yer şöyle.toy shopta 2 aktif yer var.biri orta katta sahne. biri de 3 tane tuş yerleştirdiğim piyano başındaki tahta kukla.kuklayı çalıştıracak kurma kolu gibi bir şey lazım.sahneye de konacak bi şey.bi üst katta kuklaların henüz parçaları eksik.task bana habire save children- çocukları kurtar diyor.
inv içinde 2 altın yüzük, pepper iksiri,2 tane transformation potion ve bir adeti eksik olan mavi gem var.

dön dolaş bulamadım

14 Mayıs 2011 15:14

buldummmmmmmm.
hani kaleye girmeden sağ yolda kafataslarından sonra su başında oturan bi trol var. ona peri kraliçesinden alınan içinde gül olan kavanoza bal doldurup vermek lazımmış.bal nerde demen ama.bi odada tavandaydı.

14 Mayıs 2011 15:39

trolden sonra sağda nesne bulmaca oynayıp ileri okla köprüye çıkıyoruz.kulenin çevresindeki sarılı saçlara o fire pepper iksiri dökülüyor.sonra da ateşlemek lazımmış.onu da bi ileri oka gidip nesne bulmadan aldığımız fire crackerlar yapıyor.

14 Mayıs 2011 18:49

ilerleyen bölümlerde peri ve dinazor birleşiyor,voltranı oluşturuyolar :)))

14 Mayıs 2011 19:49

bu oyunu oynadım birkaç sene önce ama nerden indirip oynadım hatırlamıyorum

14 Mayıs 2011 19:53

şimdi son witch tower bölümünde 3 ü açık 1i kilitli 4 tablo var.cüceyi deniz kızını kurtarmamız lazım.
önce 3 cü tabloda ( kapı puzzle zordu valla skiple geçtim) gingerbread evde nesne bulmaca oynayıp 4 shield alıyoruz. masadan da bıçağı alıyoruz.
deniz kızının olduğu fileyi bıçakla kesiyoruz bize balık yağı veriyor.
balık yağını cüceye döküyoruz serbest kalıyor.bize telleri veriyor.
telleri deniz kızı tablosunda arpe bağlıyoruz puzzle yapınca sirenler uyuyor.sirenlerden cücenin altınlarını alıyoruz.
altınları cücenin orda ağaç kovuğuna koyunca gökkuşağı beliriyor.en üst kattaki kilitli karlı tablo açılıyor.

14 Mayıs 2011 19:54

beymuf 1cisini oynamışsındır.bu oyun 2 gün önce yapıldı piyasaya sürüldü :)

14 Mayıs 2011 19:54

sis aynılarını yazmışım tabloların sildim ben :)

14 Mayıs 2011 20:09

anka kuşunun çevresindeki dört adama kalkanların birer tanesini veriyoruz. sonra her adamı döndürerek ( 3 parçaları dönüyor) kalkanlarıyla ışığı anka kuşuna yansıyacak şekilde ayarlıyoruz. anka kuşu bize sarayın buzlarını eritiyor.
gingerbread evde ocakta duran çocuğu alabiliyoruz sonra. en tepedeki at adama veriyoruz. bize poseidonun mızrağını veriyor. gemideki poseidon heykeline takıp unicorn gem alıyoruz. bi daha en tepeye çıkıp unicorna gem takıp puzzle yapıyoruz. o da bitince büyücünün kapısına geldik

14 Mayıs 2011 20:27

ay bitmiyor oyun:)))
şimdide renkli aynamsı tabloların ordayım.herbirisinden içeri giriliyor.ilk olarak yeşil olana giriyoruz.bunun içinde inv.deki yeşil topu kullanıyoruz.
oraya gelmeden önce ana kapısında çarklı yer var. 2 kere yapacağız çarkları.

14 Mayıs 2011 20:54

çarkları kapı dışındaki ejderhaları tüyle gıdıklayıp alıyoruz.

yeşil aynada bitkilere dışardan topladığımız sinekleri verip dragonun freeze büyüsü ile dondurup perinin kırma büyüsüyle kırıyoruz.

freeze büyüsünü de o ekrandaki meyveyi dragona yedirince alıyoruz.

soldan 2ci aynada teleskobu hallettim. mercekleri de ayarladım.şimdi bir ışık kaynağı lazım diyor. ama ortada yok.kaldım böyle.

elimde 3 renk makyaj pudrası,sünger,cam berry ve cam ejderha var.

14 Mayıs 2011 21:04

eheheu buldum.kapının dışında sağdaki sokak lambasından mum aldık teleskobun dibine koyduk.

pembe odada bebeği önce süngerle silip sonra makyaj yapıyoruz.

kırmızı odada önce nesne bulmaca oynayıp gerekenleri aldık.kolu şömineye zoomlayıp sağa taktık bacayı açtık.yakacakları doğru sırada yerleştirmemiz lazımmış.

14 Mayıs 2011 21:17

şömine sırası kağıt yakacaklar ve odun.

sonra sarı aynayı açıyor ve orada aynada dragonun büyüsünü kullanıp nota alıyoruz. beşikte düğmeleri oynatıp alt sıra notayı doğru hale getiriyoruz.

dışarda üst kattaki aynaya cam nesneler güneş,berry,dragon,şövalye ve bulut sırasıyla takılıyor. sarı odadan alınan kristali içerdeki tahta koyunca yeni yer açılıyor.

hala bitmedi yaw.

14 Mayıs 2011 22:51

dinozordaki buz hala aktif değil
ağacın parmaklarına 4 yüzüğü taktım 3 yüzük görünüyor. daha sonra da bir adet siyah gem aldım bu defa da altın yapılan yer aktif değil burada tıkandım ben

14 Mayıs 2011 23:52

aysberg buz zaten witch towera girdikten sonra aktifleşiyor.

toplam 5 yüzük takılacak.

son yüzüğü dwarf evinde ocağa iki kalıp koyup altın ip makarasıyla yapıyorduk sanırım

15 Mayıs 2011 13:20

çok güzel bir oyundu bittiğine üzüldümmm

15 Mayıs 2011 13:35

dwarf evindeki ocakta o iki kalıpla yüzüğü yapmıştım şimdi o ocak aktif değil. sanırım oyunda bir sorun oldu oyun bir ara çok kastı bende siyah gemler bir adet fazla görünüyordu o zaman bir sorun çıkacağını anlamıştım. başka bir profille yeniden oynamayı deniyecem.
teşekkür ederim.

16 Mayıs 2011 02:30

sonunda bitirdim. oyun güzeldi emeği geçenlere teşekkürler.

16 Mayıs 2011 16:39

arkadaşlar lütfen yardim edermisiniz
ben üçkatli binanin çati katinda gögsünde renkli kareler bulunan
tahta bebek
ve üstünde basip renk degiştiren yerde takildim
tam olarak ne yapmam lazim
şimdiden teşekkürler

16 Mayıs 2011 16:50

oyunun resimli çzümü yayınlandı.

walkthrough


pamuksel.renk değiştiren bol düğmeli yerde amaç şu:
en tepedeki düğmelere bastıkça alttaki grupta kalp olan düğmenin değdiği tüm düğmeler bastığın rengi alıyor. bu şekilde ilerleterek tüm tablayı tek bir renk yapman lazım.


tahta bebeklerin parçalarını toplayıp takıp tamamlayacaksın.

16 Mayıs 2011 17:02

teşekkürler sis sagol canim
oyun çok güzel takilinca
insan üzülüyor

16 Mayıs 2011 22:47

arkadaşlar biz bu oyunu birkaç ay önce oynamamışmıydık? oyun bana çook tanıdık geldi.

5 Eylül 2011 00:54

ya arkadaslar ben yesıl elmasların sonuncusunu bulamıorum kıtlendım kaldım yardım edın noluuuur

5 Eylül 2011 01:17

25ci yorumda çözüm linki var.oradan yardım alın, kimse hatırlamaz oyunu bu kadar zaman sonra.
http://www.gamezebo.com/games/princess-isabella-return-curse/walkthrough

14 Ocak 2012 18:10

bu oyunun 1. bölümü var mı??? varsa hangisi??? bilen var mı acaba???

14 Ocak 2012 19:14

http://hiddenobject.blogspot.com/2009/08/princess-isabella-witchs-curse.html

14 Ocak 2012 19:36

ok teşekkürler Sis

17 Ocak 2012 16:14

oyun çok zevkli ama merak ettimde bunun bir 3. bölümü de varmı? çünkü sanki devamı varmış gibi bitti
hani biraz eski bir oyun olduğu için belki 3. bölümüde çıkmıştır diye soruyorum

16 Mayıs 2013 14:09

bu oyunu tekrar oynadım..guide olmasına rağmen, hadi o yetmedi resimli walk da bulmama rağmen yinede çok zorlandım..ne kadar güzel keyifli bir oyunmuş.oynamayanlar ve benim gibi bünyeye reset atıp unutanlar, mutlaka yine oynayın derim.bakın bakalım bu kadar zorlayan bir oyun son zamanlarda oynadınız mı :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template