Mystery Trackers 2: Raincliff Collector's Edition



After a group of young students go missing, the Mystery Trackers are called in to search the city of Raincliff! Tackle this difficult case and unravel the strange mystery to save the students! Explore the entire town and discover who is watching your every move in Mystery Trackers: Raincliff! Use your Hidden Object talents to carefully dissect scenes and piece together perplexing puzzles!895Mb.

UNRAR THE GAME,THEN EXTRACT GAME.OPEN THE FOLDER ,RUN GAME EXE AND WHEN ASKS FOR SERİAL, USE " USE THIS KEY" NOTEPAD

OYUNU UNRAR YAPIN EXTRACT EDİN.OYUN EXEDEN CALISTIRINCA SİZE SERIAL SORACAK " USE THIS EXE" BELGESINDEKI SERIALI KULLANIN

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ İÇİN:
Mystery Trackers: The Void Collector's Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

5 Mayıs 2011 17:21

oyun güzel arkadaşlar,daha oyunun ilk 5 dakikasında bile çözülmesi gereken 8365 tane iş var :))) kolay gelsin !

5 Mayıs 2011 17:48

all links are updated to new fixed version which is bug free. downloaders has to redownload and uninstall the first downloaded game.

tum linkler bug olmayan yeni linklerle degistirildi.bu saatten once yukleyenler oyunu uninstall edip tekrar yeni linklerden yuklemeli.

5 Mayıs 2011 20:53

biz saat 3 buçuk gibi indirmeye başladık. bug var mıdır acil cevap :(

5 Mayıs 2011 23:48

ben erken yüklemiştim.oynadım ama sonra demo deyip kapandı buy full version dedi.öğlen gibiydi indirdiğimde.şimdi okudum silip yeniden yüklicem

5 Mayıs 2011 23:59

UNRAR THE GAME,THEN EXTRACT GAME.OPEN THE FOLDER ,RUN GAME EXE AND WHEN ASKS FOR SERİAL, USE " USE THIS KEY" NOTEPAD

OYUNU UNRAR YAPIN EXTRACT EDİN.OYUN EXEDEN CALISTIRINCA SİZE SERIAL SORACAK " USE THIS EXE" BELGESINDEKI SERIALI KULLANIN

@iyrmsf
yorumda yazmisim bu saatten once diye.ama chatte yardim almissiniz okudum.

@gulay,
tekrar yuklemeniz gerekiyor zaten.

6 Mayıs 2011 22:35

Chatte yardım aldım evet. Oyunu ben indirmediğim için ve internet çok yavaş olduğu için bir umut sorayım dedim teşekkür ederim

6 Mayıs 2011 23:46

zehirli çiçek için ikinci adamda spreyi sıkınca oyun takıldı spreyde kayboldu başka sorun yaşayan var mı acaba

7 Mayıs 2011 00:24

Ben şu ana kadar sorun yaşamadım ama hep böyle kar mı yağacak oyun boyunca. Oynadıkça üşüyorum, üşüdükçe klimayı yükseltiyorum.

7 Mayıs 2011 17:03

yorum gönderemiyorum bu bir denemedir.

7 Mayıs 2011 17:05

hah gönderdim. binnur ben spreye gelmedim ama başka oyunlarda başıma geldi. bazen oyunu yeniden kurunca aynı isimle devam edince kaldığın yerden devamla kaybolan item ortaya çıkabiliyo. yeniden başlıycana bi dediğimi dene olmassa başka a isimle yeniden başlarsın.

7 Mayıs 2011 22:23

bozo dediğini yaptım oyunu yeni baştan oynadım bu seferde tel kesme aletini vermedi oyun yine takıldı

7 Mayıs 2011 23:27

güzel oyundu teşekkürler admin.

10 Mayıs 2011 03:19

Sildim. Strategy guid'in olması geriyor insanı. Ve de çok fazla mekan olunca mecburen oraya bakıyorsunuz, bu da tadnı kaçırıyor oyunun.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template