Hidden In Time 2 : Looking-Glass Lane



After using your Ancestor’s Mirror to explore Castle Fairwich, you are sent back in time on a brand new quest! Your grandmother’s grandmother, Emma Willow, has built a time machine that has sent an entire train into the past! Solve Emma’s puzzles to save the people on the train and make it back to your own time in Hidden in Time: Looking Glass Lane! Explore Emma’s home and work your way through this incredible Hidden Object Puzzle Adventure game!198,83Mb.


İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

8 Mayıs 2011 17:43

Tren gibi şeyin orda popcorn u nasıl bulacağız. Hint ateşi işaret ediyor ama birşey olmuyor

9 Mayıs 2011 04:12

bende alamadım popcorn u
yanında bir kutu var ona da bir şey istiyor elimde malzeme yok
sanırım oyun buglu

9 Mayıs 2011 05:17

oyunu yeniden başlatıp başka profil ile oynadım sorun yok.
mısır bulup onu ateşe koyuyoruz mısır patlağı olarak geri alıyoruz.

9 Mayıs 2011 14:51

tşkler aysberg deneyeyim ben de

9 Mayıs 2011 15:54

mısırı nerde buldun sandık nasıl açılıyor elimde sadece bilet var

9 Mayıs 2011 18:31

beymuf mısır vagonun içinde o gri şeyin az alt solunda.

9 Mayıs 2011 18:32

bileti de hayalet çıkıyor adam.ona vereceksin

9 Mayıs 2011 18:49

Çok çok teşekkür ederim aysberg. Oh buldum nihayet. Nerdeyse silecektim:)

9 Mayıs 2011 18:50

A çok Özür Sis senmişsin. Çok Çok sağol

9 Mayıs 2011 18:50

Sevindirik oldum ya, bakmadım gönderene:)

12 Mayıs 2011 20:26

düz hidden sevenler için güzel ama ben sıkıldım. Pek tavsiye etmiyorum

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template