Escape from Thunder Island



Join the “more brave than brilliant” aviatrix Rita James on a quest to rescue her kidnapped father in Escape from Thunder Island! Rita and her small crew land on the dangerous island city of Zenadoo, a place filled with Jungle Killers, Flesh Eating Monsters and never-before-seen Bloodthirsty Beasts of the Underworld! Rita and friends must solve unique brain teasing puzzles and collect and combine hidden items to uncover the burial grounds of a long lost civilization in order to find her father – all before a volatile volcano explodes and consumes the entire island! More problems arise when Rita discovers that she and her crew are not the only ones on the island...167Mb.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 26 yorum

16 Mayıs 2011 23:07

oyun güzele benziyor..yüklene oynana !

17 Mayıs 2011 03:59

Baş üstüne

18 Mayıs 2011 09:34

yyav ben bu oyunu kuamadım. daha doğrusu kurdumda oyun ikonuna tıklıyorum ama oyun açılmıyor. önce rardan buraya çıkar dedim. çıkan dosyayı tıkladım extrak yaptı. sarı dosya çıktı. sarı dosyayı açtım içindeki oyun resmi olan s,mgeye tıkladım ama açılıyo gibi kum saati çıkıyo ama oyun açılmıyo. nedenki acaba?

18 Mayıs 2011 12:36

anti-vir i kapattım oyunu tekrar kurdum. oyun açılır gibi oldu ama bu seferde benden FLASH 8 kur ve çalıştır isteğinde bulundu hazret.
bende aradım taradım bi doğru dürüst indirecek yere bulamadım.
3 adet trojen sahibi oldum.
neyse doğru dürüst flash8 indirebileceğim bi link rica ediyorum ilgili ve bilgili arkadaşlardan.

18 Mayıs 2011 14:59

bozo senin flash playerında sorun var yanılmıyorsam. piyasada flash 10.2 versiyon varken neden senden flash 8 istesin ki. flash 8 zaten pro olarak çıkartılmış bir sürümdü.onu indirsen de pro olarak satın alamayacağın için işine yaramayacak.
adobe ana sayfasından bence son flash sürümünü indir ve kur. eskisiyle oynamana gerek yok zaten üstüne yazacaktır yeni yüklenen programı. ve flashın güncellemelerini otomatiğe aldığına emin ol.teknik destek sayfasında var adobe linki.

18 Mayıs 2011 20:19

oyunun başında uçaktaki nesnelerin hepsini aldım ama fishing ple yi alamıyorum gördüğüm halde. Hint de aynı yeri gösterdi. Bug yok değil mi

18 Mayıs 2011 23:42

sis flash 8 i de kurduk gene oyun açılmadı aynı mesaj devam etti. ama çok matrak bişi oldu hani accest içinde flashlar vardı ya dosyaları tek tek tıklayıp açabildim ve içinde çizgi romanlar vardı birbirini takip eden. neyse sonuçta oyunu delirmeden sildim. artık hiç umudum kalmadı benim pc de ne var anlamıyorum

19 Mayıs 2011 00:05

bu oyun hint olmadan asla oynanmaz bu biirrr..skip yok bu ikiiii..

-water ve sun key diye 2 şeklimiz var,bunlar çoğu yerde kullanılıyor.
-sağda solda minicik paralar var toplamayı unutmayın

takıldığım yere gelince;kanoyu yapıp ilerledim,mağara gibi bi yerde ortaya kırmızı ve yeşil taşları koyduktan sonra belli bir kombinizasyonla 4 taşı aynı ışıkla yapmak lazım.çok uğraştım olmuyor.bi mantığı olmalı çözemedim.yaaa bananee :(((

19 Mayıs 2011 00:12

slm aynı yerde bende takıldım kaldım sabahtan beri mümkün olmadı 4 ışığı yakmak sinirim bozuldu kimse yok oynıyan oyunu demek

19 Mayıs 2011 00:53

ben de başladım su ve fus.ben çözüm hazırlayarak oynayacağım.sanırım yarına yetişirim takıldığınız yere.

ilk bölüm puzzle resmi.

http://i55.tinypic.com/2m4vt6f.jpg

19 Mayıs 2011 00:53

sonunda geçtim ama tamamen tesadüfle !! her 2 taşında belli bir renk yapma sırası var ama mantığını çözemedim,bazen tek renk değişiyor soldaki çift değişiyor falan..neyse kurtuldum ordan,fus darısı başına :)

19 Mayıs 2011 00:56

-meşhur ışıklı yerimizde sol altta girince tepede minik taşlar var,sapanla atış yapın.
-sağdaki 3 yuvarlak taşlı yıldız şekilleri içinse,önce dürbün ve eksik taşları bulmak lzm.sonra dürbünle başka bir mekanda yıldızların şeklini görüp ona göre yapılacak

19 Mayıs 2011 01:12

arkadaşlar meşaleli bölümde meşaleleri nasıl alacağız kanonun olduğu bölüm

19 Mayıs 2011 01:21

hazovir;önce bir kova bulacaksın,daha sonra water keyini kullanarak bi yerlerden su akıtıp kovanı doldur,daha sonra her mekandaki meşaleleri söndür.

19 Mayıs 2011 01:24

KOva var evet. De su nerden dolacak. Suyu açtım nehre su geldi. Bir de kaalı bir yer var su keyini aldığımız yer ordan mı dolacak ama orda da doldurtmuyor.

19 Mayıs 2011 01:28

tamam buldum teşekkür ederim.

19 Mayıs 2011 10:47

5 renkli kristalin yerleştirildiği yerde sıralama şöyle:
kırmızı-yeşil-sarı-mavi-pembe

girilen ekranda,inv.de birşey yok,burda ipi ve kancayı sürükleyerek çubuğa takıyoruz.yine sürükleyerek içerdeki çantayı alınca inv.dekiler geri geliyor.

19 Mayıs 2011 10:53

baltayla kapının kilidini kırmaya uğraşmayın,menteşeler kırılacak.

19 Mayıs 2011 15:22

kano:
soldaki motosiklet enkazından "rachette" kullanarak motor alıyoruz.motor,propeller ve driveshaft kanoya takılıyor.
kulube ekranında sağdaki taş blokları yüzler öne gelecek şekilde çevirip.ağızlarına tıklayarak renkleri değiştiriyoruz.en alttaki taştaki renk sırasına göre. ve burdan 4cü hilal şekilli taşı alıyoruz.
kanodan ileri taşlar ve güneş key yerleşince açılan bölümde sapanla sağ sol ve üst olmak üzere 3 farklı görünen taşı vurunca suda kayalar beliriyor. doğru kayaya tıklarsak o belirginleşiyor ve karşıya geçip water key alabiliyoruz.
2ci sarı kare puzzle

http://i53.tinypic.com/23k7qkp.jpg

sarı taş puzzle olan yerde sağda leverlar var altlı üstlü ayarlanacak.bir önceki ekran kulube kapısı solundaki kitapta resmedilenin tam tersi şekilde yapıp water key takınca ve altlı üstlü ayarlayınca orada su akmaya başladı.

şimdi kanonun orda nehirde su var ama alamadık kovaya.eldeki wooden plank o ekranda soldaki meşalenin dibine kayan kumların üzerine konuyor.kanoya gereken sarmaşık 4 hilal taş ve güneş amblemiyle açtığımız bölümden alınıyor.

ortadaki tek büyük taş yere water key takmadan oraya su gelmiyor ( salak ben çok dolandım da).kovayı ordan doldurup tüm meşaleleri söndürüyoruz. sonra kulubede nesne bulmaca oynayıp kanoya gereken yakıt bidonunu alıyoruz ve yeni bölüm.

19 Mayıs 2011 16:53

içerde mavi ve kırmızı dışarda sarı gem aldık.sarı ve mavi takıldı içeri.kırmızı dışarı takılıp alınıyor henüz.dışarda levye ile 2 adet taş kalkabiliyor.
içerde gemlere tıkladıkça 4 köşedeki heykellerin gözlerinde ışık beliriyor.sanırım amaç 4 heykeli de ışıklandırmak.ipucu diyor ki ışık renkleri sarı kırmızı yeşil mavi olmalı.sarı elmas saat yönünde çeviriyormuş.mavi elmas da sarı elmasın üzerindeki ışığın rengini değiştiriyormuş.
yöntem şu bir defa maviye basıp sarı elmas olan sunağın üzerindeki ışığı sarı yapıyoruz.ya da eğer kurcaladıysanız sarı olana kadar mavi elmasa basın.sonra bir defa sarı elmas tıklanıyor.ışın belirmesi lazım.sonra sırayla mavi elması kullanıp sağ sunaktaki ışığı kırmızı yapıp bir defa sağ elmas tıklanıyor.2ci ışın belirmeli.aynı yöntemle ışıkları yeşil ve mavi yapıp her renk değişimi sonrası sarı elmasa tıklıyoruz.son maviden sonra tıklayınca 4 ışın beliriyor ve orta kısımdan bir yıldız alıyoruz.
sol kapı açıldı.orada kafesleri açabilmek için sapan kullanılıyor.left disk alındı o ilk mekan sağ kapıya.kancalı ip alındı,ilk mekan soldaki duvardaki taş heykele.ve sol üst kapı açıldı.
sağdaki astronomic disk puzzle için sandık olan yerde dürbünle ilerdeki kulelere bakıyoruz.bu kısımlar kendiliğinden akıyor yazmıyorum.
21 parçalı sarı kara puzzle.sağ odada solda duran heykelin gözlerini takınca geçilen yerde.

3cü puzzle resmi

http://i53.tinypic.com/qyu8i0.jpg

sarı kare puzzledan sonra o odada sağ taşa sun key takıyoruz.ortadaki daire taş dönmeye başlıyor.mavi ışıkları sapanla denk getirip vuruyoruz.açılan yerden moon key alınıyor.

en dışarı taş sütunlara çıkıyoruz.moon key takılıyor.eldeki renkli elmasları sütunlara koyuyoruz.amaç soldan doğru gelen mavi ışını doğru renk elması takarak ilerletmek.

http://i56.tinypic.com/207us6g.jpg

aha bölüm bitmiş.bomboş bir inventory ile yeni bölümdeyiz.

19 Mayıs 2011 17:52

3 kaya buhar çıkan deliklere.
5 dinamit ve patlatıcı sütuna.
su matarası ve levye heykelin kollarına ve moon key alındı.
oha puzzle 26 parçalık.bitmez bu :(

puzzle resmi

http://i51.tinypic.com/23jnkl.jpg

levyeyle sağ ve sol gearları açıp kolu çekince platform yükseliyor.

kuru kafanın altındaki semboller sırasıyla basıyoruz.gözleri içinde renk sırası kaşların altında.
sol için MKY sağ için YMK

sonra renk sequence oyunu oynanıyor.ilkini notalmadım ama
2ci : MSMKKM
3cü : SMKKSMSMK

bölüm bitti.

19 Mayıs 2011 18:38

18 parçalık puzzle resmi.

http://i55.tinypic.com/2qnoy0o.jpg

bu kısım hızlı aktı.çarkı sola yeşil sağa kırmızı renkleri topladım galiba.

şimdi gemideyim.kasanın şifresi 775 sanırım nesne bulmacadan alındı kağıdı.
pil engine rooma girince sağa takıldı kırmızı kol çekildi.

2 anahtar takıldı.alttaki kilitli dediği paneli ya levye ya wrench ile açtım.devre puzzle yapıldı.

http://i53.tinypic.com/303e58l.jpg

oyunun bitmesi için anahtarları çe3virip ışıkları yeşil yapmak lazım.ben gibi mal mal beklemeyin ee hadi noolkucak diye :DD

19 Mayıs 2011 22:07

ben hala fishing poleyi alamadım yerinden:)

19 Mayıs 2011 22:07

sizler kaçıncı linkten indirdiniz

20 Mayıs 2011 01:10

çok teşekkürler sis nihayet yakabildim 4 ışığı

23 Ağustos 2011 10:40

aman ya bu oyunu bi türlü neler, neler yapmıştım da açamamıştım ya. işte bir ay önce format atmıştık bi deneyim dedim lönk diye açıldı oyun. ne direcx 8 istedi ne başka şey. ay çok mutluyum şu oyunsuz anlarda pek hoş oldu doğrusu..

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template