Emma and the Inventor



Save Emma’s grandfather who has accidentally trapped himself in a mysterious void in Emma and the Inventor! After completing his greatest invention ever, Grandfather Jenkin’s mysterious machine sends him to an alternate dimension and explodes, scattering the pieces all over his home. Now it’s up to Emma to put the machine back together and create fuel for it in this beautiful Hidden Object Puzzle Adventure game!635.34 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 10 yorum

20 Mayıs 2011 22:12

başlıyorum haber veriyim dedim :D

21 Mayıs 2011 08:48

çok şirin ve kolay bir oyunmuş pat diye bitti. naptım ne ettim hiç anlamadım amaç neydi. neyse kolay oyun illa bi sıra takip etmek gerekmiyor. en zorlandığım yer bi boru dizme sahnesi vardı. boruların altında gölge şeklinde dizilim vardı. dakkalarca öle dizmeye uğraştım. meğersem tüm boruları kullanmaya gerek yokmuş. sadece soldaki yerden dizmeye başlayıp alttaki 2 uca boruları bağlamak lazımmış. başkada zorlayıcı bir bölüm yok.

21 Mayıs 2011 12:57

oyun gerçekten çok kısaymış ama bence güzeldi..bozonun dediği gibi borularda bende aynı hatayı yaptım önce :)

kolay olsada bazı yerlerdeki ip uçlarını yinede yazayım dedim;
-oyunun başındaki saat,içten dışa 3-4-5 olacak
-yine sayılı bir puzzle var,toplayarak yazıyoruz numaraları 0-1-1-2-3-5-8-13-21-34-55
-3 renkli bir kazanımsı şey var kolları çekerek renk karışımı yapılan,ordada sadece kırmızı ve sarı renkleri doldurup kolu çekiyoruz.

22 Mayıs 2011 19:08

Borularda takıldım. Zaten hiç beceremem. Skip de yok. Yardım eder misiniz? Şeması falan var mı?

22 Mayıs 2011 19:12

beymuf,
resimli çözüm linki.

http://www.bigfishgames.com/blog/emma-and-the-inventor-walkthrough/

22 Mayıs 2011 19:12

beymuf altta borularda 2 adet çıkış notası ve bide solda bir tane başlangıç noktası var. alttakilere çıkış yerinden yukarı doğru düz boruları koyarak başla. soldan gelen boruyu bu iki çıkışla birleştirmek için ortalarda enlemesine uzun ve yukarı doğru tek çıkışı olan boruyu kullan. aralarada uygun dirsekleri deneme yanılma yöntemiyle kullan oluyo.

22 Mayıs 2011 19:13

ene sis aynı anda yazmışız.

22 Mayıs 2011 19:50

çok tşk ederim İkinize de sağolun

22 Mayıs 2011 20:11

Ve oyun bitiverdi:)) Bu kadarcık mıydı?

26 Haziran 2012 20:09

Güzel oyunmuş, oynamamışım, zevkle oynandı ve çabucak bitti. Arşiv tararken arada oynamadıklarımı da bulmaktan mutluyum ehehehehe :D

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template