Voodoo Whisperer: Curse of a Legend Collectors Edition



Lillian is a remarkable girl with a strange talent. She can speak to ghosts. Apprenticed to one of the most powerful voodoo priestesses in the world, she is learning to use her abilities. But a dark force has settled over New Orleans and Marie Laveau, the world's most powerful voodoo queen, is missing. Much of the town has been placed under a curse. Now young Lillian must uncover the dark secrets of voodoo to save her master and free her friends before it's too late.276,07Mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 16 yorum

28 Nisan 2011 10:57

bakalım nasılmış arkadaşlar......

28 Nisan 2011 11:05

depositefileden indiriyorum falla 2.5 saat oldu daha % 88 deyim. ömrümü söktü ömrümü. iktiyarladım falla beklerken

28 Nisan 2011 11:14

filesonic den 17 dakkada indi bea bozom :))

28 Nisan 2011 11:21

oyun güzel,düz hidden değil,sevdiğimiz türden..herkeze kolay gelsin:) yine çözümlü ama...

28 Nisan 2011 12:03

file sonik buğün bana kazık attı 10 kb indirdi oyunu bende o dediğimi denedim. neysem oyun başladı dediğin gibi sucum oyun zevkli bizim sevdiğimizden. itemler karanlık değil. kargacık burgacık değil. grafik güzel.hint bayağı yardımcı oluyo.kıssaca ben sevdim. darısı diğerlerinin başına

28 Nisan 2011 12:47

oyun ilerledikçe ekranın sağ altında kilitli yerler var onlar açılıyo. en alttaki göz şekli ile itemleri bulup gideceğiniz yönü falan anlıyabiliyosunuz. hint yani bu göz. daha ilerledikçe bi ağaç kovuğunda 3 tane dişe benzer bişi alıyoruz. gözün üstündeki kilit açılıyor. bu işaret ile de güç gerektiren işleri yapıyoruz. mesala ben evin sol taraflarındaki kayayı bu işaretle kenara çekip altındaki itemi aldım.

28 Nisan 2011 18:43

ben de beğendim şu an oynuyorum

28 Nisan 2011 19:05

benide bekleyin bende katılıyorum sizee

28 Nisan 2011 23:22

strateji guidi de var sol tarafta

29 Nisan 2011 15:43

oyun germeden,sıkmadan zevkle oynanan bir oyundu ama en güzel tarafı grafiklerinin çok güzel olmasıydı..sıradakiiiii :)))

9 Ekim 2011 10:54

Çok güzel oyundu zevkle oynadıydım :)

25 Eylül 2012 15:16

bu oyun gerçekten collectors edition mı ben geçen indirdim bi tane ce yazıyodu ama malesef değilmiş boşuna oynadım

25 Eylül 2012 15:31

oyunlar yapımcı firma tarafından collectors edition olarak adlandırılıyor,biz de aynı adla koyuyoruz. içerik CE olmaya uygun değilse bilemem.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template